Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów


grabalaba

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę. Z góry thanks ;)

Statyczne

000

003

89fc895ac68f7165m.gif

833774fe352b39b0m.gif

Dynamiczne

000

003

004

007

a94966e1abff435fm.gif

0648bc7cb5df925em.gif

7c6a5eb5f9c501d9m.gif

8a3f3db6b056fb70m.gif

008

010

011

013

115a920f649d24d5m.gif

ae03e9067bd7c106m.gif

21023a0a556e7c6bm.gif

46a2892937be896am.gif

dodany do FAQ

[pre_pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie auto po chipsie ze zdechnieta przeplywka ... chyba ze odjales gaz tak jak to widac na 10

Może być, szwagier był za sterem, a ja z lapkiem. Mogliśmy się nie zgrywać! Jutro powtórzę 010. Ale to znaczy, że jak 010 wyjdzie ok, to przepływka jest gites? Po czym poznać, ze zdycha? :disgust:

I jeszcze jedno pytanko: dlaczego sądzisz, że jest po czipsie?

Nawiasem mówiąc niunia ma niezłego kopa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhy - bo jest po czipsie na 100% Masz dowalone paliwa, i laduje tlenu wiecej niz seria (ori 0,948 - u Ciebie prawie 1.3 w porywach, przecietnie 1.1-1.2bara)

nie chodzi o 10, tylko na 10 widac, ze gaz nie jest trzymany na maxa do konca.

[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:07 _________________________________________________

Po czym poznać, ze zdycha?

po 003 i 008 dynamicznym. Pre to ladnie tlumaczyl, przy ktorejs analizie AFN'a chyba[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:08 _________________________________________________dla porownania masz logi po ostrzejszym czipsie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html

stock AJM tez znajdziesz na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhy - bo jest po czipsie na 100% Masz dowalone paliwa, i laduje tlenu wiecej niz seria (ori 0,948 - u Ciebie prawie 1.3 w porywach, przecietnie 1.1-1.2bara)

nie chodzi o 10, tylko na 10 widac, ze gaz nie jest trzymany na maxa do konca.

[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:07 _________________________________________________

Po czym poznać, ze zdycha?

po 003 i 008 dynamicznym. Pre to ladnie tlumaczyl, przy ktorejs analizie AFN'a chyba[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:08 _________________________________________________dla porownania masz logi po ostrzejszym czipsie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html

stock AJM tez znajdziesz na forum

Dzięki za odpowiedz, ale ogólnie silnik igła, czy padlina? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczne robi sie bez gazu :thumbup:

grabalaba troche Cie poklamalem z tym chipsem, ale tylko troche.... AJM'y laduja 1,091 bara -coz zawodna moja pamiec- wiec zmiany w ECU masz delikutasne.... wlasciwie to do 3500 jest cos minimalnie grzebniete, pozniej seria. Cholernie dziwna sprawa. Tak jak rozmawialismy czysc ta przeplywke i zrob jeszcze raz logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia !

Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km) :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia !

Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km) :mysli:

ja tam nic dziwnego w tym nie widze .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zakładałem też manna i po zrobieniu 7 tys. filtr był sporo zapchany - nie wymieniałem, ale było co wypychać z niego kompresorem. rok na filtrze powietrza to całkowite maksimum i nie bardzo wykonalne jak dla mnie. ja mam 4 miesiące i już widze że za 4 będzie kosz. powiem inaczej: AUDI kosztuje - niestety - jak każde inne auto - jak się chce mieć wszystko super to podstawą są najprostsze rzeczy. to jak z wycieraczkami, spotykam nieraz w sklepie facia który kupuje do audi albo BMW gumki i je sobie naciąga bo mu szkoda na całe pióro. nie twierdze że robisz to samo - broń boże, ale uczulam na takie drobne zakupy, żeby na nich nie odszczędzać. filtr powietrza jest równie ważny jak filtr oleju. (patrz przepływka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia !

Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km) :mysli:

ja tam nic dziwnego w tym nie widze .... ;)

Chyba nie chcesz mi powiedzieć Kolego Spanky, że po 6k mam wymieniać filtr powietrza? Nadmieniam, że regularnie raz w miesiącu jest przedmuchany.

Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!!!!!!!!!! :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!!

chciałeś żebyśmy podpowiedzieli co w aucie piszczy a podstawie logów, teraz widzę, że zastanawiasz się czy aby mamy rację.

No więc spójrz jak powinno wyglądać to w zdrowiuteńkim AJMie (zresztą temat z FAQ) :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3602.html

tu jeszcze Murzyna :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html

po czipsie, ale jakiś odnośnik można mieć.

Porównaj grupę 008 dynamicznie zrobioną, widać że u Ciebie wartości w kolumnie ostatniej są zbyt "blisko" tych

w środkowej, powinny być nieco wyższe. Log dyn. 003 potwierdza to, są miejsca gdzie jest wartość mniejsza od zadanej.

Nie jest to zbyt wiele, ale pozwala wysnuć wniosek, że coś z tą przepływką jest (zaczyna się dziać).

No i 011, przy 2000obr/min masz 2500 ciśnienia aż ! Jak myślisz dlaczego ? Odpowiedzi są już powyżej.

Na dodatek miałeś jakieś problemy:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14835.0.html

Myślę, że przez te delikatne jescze problemy może Ci sterownik ABS również wyrzucać błędy.

To znaczy, że wartości z ECU dostaje niepoprawne.

No i na pewno nie ma 200KM :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!!

chciałeś żebyśmy podpowiedzieli co w aucie piszczy a podstawie logów, teraz widzę, że zastanawiasz się czy aby mamy rację.

No więc spójrz jak powinno wyglądać to w zdrowiuteńkim AJMie (zresztą temat z FAQ) :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3602.html

tu jeszcze Murzyna :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html

po czipsie, ale jakiś odnośnik można mieć.

Porównaj grupę 008 dynamicznie zrobioną, widać że u Ciebie wartości w kolumnie ostatniej są zbyt "blisko" tych

w środkowej, powinny być nieco wyższe. Log dyn. 003 potwierdza to, są miejsca gdzie jest wartość mniejsza od zadanej.

Nie jest to zbyt wiele, ale pozwala wysnuć wniosek, że coś z tą przepływką jest (zaczyna się dziać).

No i 011, przy 2000obr/min masz 2500 ciśnienia aż ! Jak myślisz dlaczego ? Odpowiedzi są już powyżej.

Na dodatek miałeś jakieś problemy:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14835.0.html

Myślę, że przez te delikatne jescze problemy może Ci sterownik ABS również wyrzucać błędy.

To znaczy, że wartości z ECU dostaje niepoprawne.

No i na pewno nie ma 200KM :>

Oczywiście nie podważam Waszych opinii. Jestem wdzięczny za wszystkie posty. Staram się tylko to wszystko jakoś ogarnąć i przyjmuję analizę moich logów jako nieco odstające od "ideału". Ogólnie - dalej jeżdżę i się śmieję. :a4fan:

Jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego czipa, tylko przeładowuje turbina "na dole" i przekłamuje trochę wskazań, a kierowca czuje walnięcie po plecach. Nic dziwnego skoro ma strzał 1,6 bara prawie...

Do sprawdzenia nieco sterowanie sterowanie turbiną (lepiej to zrobić, żeby jej nie zabić), przepływomierz świeży nie jest, ale jeszcze żyje, na nowym wcale nie będzie super mocniej. Kąt wtrysku jak mówiłem nieco się rozłazi, ale biorąc pod uwagę dokładność pewnie viakena, to nie ma się czym przejmować do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...