Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Proszę o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o analizę błędów na prośbę kolegi samochód vw passat 3BG 1.9 tdi automat.Dziękuję.

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 KD

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4897

Coding: 00001

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ5E083365 VWZ7Z0D0768282

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 2224

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground

P1761 - 35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 829 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ5E083365 VWZ7Z0D0768282

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Opublikowano

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground

P1761 - 35-00 - -

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

1. Miernik G70 masy powietrza. Przerwa lub zwarcie z masą.

Musisz zrobić logi dynamiczne celem sprawdzenia czy przepływomierz poprawnie "przepuszcza".

2. 18169 - P1761 Zawór blokady dźwigni przełączania zakresów jazdy N110

Brak sygnału lub zwarcie do masy

Ten zaworek dotyczy blokady dźwigni przełączania zakresów jazdy (N110). Umieszczony jest w mechanizmie przełączania biegów, w pobliżu dźwigni przełączania zakresów jazdy.

Uniemożliwia niezamierzone uruchomienie dźwigni przełączania zakresów jazdy z położenia P i N, dopóki nie zostanie naciśnięty pedał hamulca.

3. to czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Pozdr.

Opublikowano

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground

P1761 - 35-00 - -

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

1. Miernik G70 masy powietrza. Przerwa lub zwarcie z masą.

Musisz zrobić logi dynamiczne celem sprawdzenia czy przepływomierz poprawnie "przepuszcza".

2. 18169 - P1761 Zawór blokady dźwigni przełączania zakresów jazdy N110

Brak sygnału lub zwarcie do masy

Ten zaworek dotyczy blokady dźwigni przełączania zakresów jazdy (N110). Umieszczony jest w mechanizmie przełączania biegów, w pobliżu dźwigni przełączania zakresów jazdy.

Uniemożliwia niezamierzone uruchomienie dźwigni przełączania zakresów jazdy z położenia P i N, dopóki nie zostanie naciśnięty pedał hamulca.

3. to czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Pozdr.

Dziękuję bardzo.Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...