Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Prośba o analizę logów - brak mocy


henryvii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Od pewnego czasu mam problem utraty mocy, nie występują objawy w postaci dymienia. Problem jest szczególnie odczuwalny na niskich obrotach (do 2,5 k).

Logi dynamiczne

Grupa 00 CKX09.jpg

Grupa 01 53lfr.jpg

Grupa 03 kRHhA.jpg

Grupa 04 53ve0.jpg

Grupa 08 kRMgS.jpg

Grupa 10 GGUOi.jpg

Grupa 11 SaREr.jpg

Basic Settings

Grupa 00 RkBMi.jpg

Grupa 03 GHgfA.jpg

Grupa 04 syPk0.jpg

Grupa 11 GHgfA.jpg

Logi Statyczne

Grupa 00 RltEr.jpg

Grupa 01 sA58A.jpg

Grupa 03 GIfC9.jpg

Grupa 07 55cu9.jpg

Grupa 13 KkACA.jpg

Grupa 14 RlV50.jpg

Grupa 18 Rm1zr.jpg

Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki.

BTW. To moje pierwsze logowanie, więc proszę o wyrozumiałość.

EDIT. Umieściłem brakujące logi. Zauważyłem także, że na zimnym silniku jest wyraźniej mocniejszy niż na rozgrzanym, czy warto zrobić logi na nie rozgrzanym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja widzę to turbo poźno wstaje, i egr zabrudzony. Ale niech mnie fachowcy poprawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem z osiagnieciem zadanego cisnienia doladowania. Stad auto jezdzi na polowie swojej nominalnej mocy.

Do sprawdzenia:

- przwody ukladu podcisnienia

- szczelnosc ukladu dolotowego

Uzupelnij brakujace logi zgodnie z wątkiem - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik napisał na górze.... :gwizdanie:

Jest problem z osiagnieciem zadanego cisnienia doladowania. Stad auto jezdzi na polowie swojej nominalnej mocy.

Do sprawdzenia:

- przwody ukladu podcisnienia

- szczelnosc ukladu dolotowego

Uzupelnij brakujace logi zgodnie z wątkiem - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Wstaw komplet logów to i Twoje oceni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie sugestie.

Spróbowałem ocenić układ dolotowy (rozebrałem osłonę filtru powietrza) i zaniepokoiło mnie mocowanie prawego intercoolera. Na zdjęciach poniżej widać, że górne mocowania są wysunięte.

GAWmi.jpg

1K3di.jpg

Z góry nie widać uszkodzeń intercoolera, ale mam obawy, że wyskoczył z mocowań na skutek uderzenia.

Czy można ocenić szczelność układu bez rozbierania dolnej osłony silnika?

Odnośnie logów to zamieściłem logi dla procedór: G70, Turbina i EGR, jakie logi są jeszcze potrzebne?

Pozdrowienia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja miałem podobne kłopoty i niestety przyczyn było wiele. Pęknięty wąż doprowadzający powietrze do turbiny, pęknięty intercooler, nieszczelne połączenie EGR.

A więc sprawdzenie szczelności kanałów dolotowych (szukać śladów oleju), przemycie przeplywki, ponowne logi. Wysokie korekcje na jednym wtrysku, można spróbować dolać środka do czyszczenia wtrysków, wyjeździć zbiornik i ponowne logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Zgodnie z waszymi sugestiami wyczyściłem EGR, kolektory i klapę gaszącą. Było naprawdę sporo syfu.

Po złożeniu miałem kłopot z odpaleniem, dwukrotne odpowietrzanie i sporo kręcenia (najlepiej sprawdziło się lekkie popuszczenie przy wtryskiwaczach).

Poniżej zamieszczam logi po czyszczeniu, niestety mam wrażenie, że nie jest lepiej.

Zauważyłem, że są duuuże korekcje dawek - czy to może być efekt zapowietrzenia?

Dynamiczne:

Grupa 01 AefL9.jpg

Grupa 03 jwyRA.jpg

Grupa 04 LiNGr.jpg

Grupa 08 Oq_X0.jpg

Grupa 10 Lj48r.jpg

Grupa 11 Afk60.jpg

Grupa 13 Lje70.jpg

Grupa 14 Ll_J0.jpg

Basic Settings:

Grupa 03 AfBz0.jpg

Grupa 04 Ljt4S.jpg

Grupa 11 jxjfi.jpg

Statyczne:

Grupa 00 AfQwS.jpg

Grupa 01 jxqJJ.jpg

Grupa 03 AfY0i.jpg

Grupa 04 Ag1_A.jpg

Grupa 07 Ag4uJ.jpg

Grupa 13 jxFHA.jpg

Grupa 14 AggYr.jpg

Grupa 18 AgjsA.jpg

Dzięki za ewentualne sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas jest problem z osiagnieciem cisnienia doladowania napisze to co juz napisałem w tym watku.

Do sprawdzenia:

- przwody ukladu podcisnienia - przedmuchac sprezonym powietrzem/watpliwe wymienic

- szczelnosc ukladu dolotowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...