przemekmil Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Auto to PASSAT z 2002 r przyjechało z Anglii z podejrzeniem, że uszczelka pod głowicą do roboty. Po otwarciu pacjenta i oględzinach doszło do tego, że silnik z AWX został wymieniony na AVF. Była w nim automatyczna skrzynia a teraz siedzi manual. Auto dobrze jeździ ale chcę dowiedzieć się czy nic nie dolega. Błędów w silniku nie było. LOGI: BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13d72b5de057cf5a.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c25a70b3accd278a.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d0a55b47243971f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed602951f88c7bc6.html DYNAMICZNE 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e97c6ea40f945234.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c294888613fdb32.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9ddc38c2d4fc510.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc82e3a79838cb11.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8da8ac21ac2e8d.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/105aec598ec899b2.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc86b4efc7dc2594.html STATYCZNE 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a9acbc97037656b.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e36f27508f23b670.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70f0833addf717c2.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c98c2173c405365.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4493cd66ab1d2acd.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8da8ac21ac2e8d.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/105aec598ec899b2.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a8bcf9c2d39a830.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bcce563c685c96f.html
Bugatti Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam Kąt synchronizacji wałka rozrządu do wyregulowania. Owszem mieści się w normie ale w grupie 004 powinień być jak najbliżej 0 stopni. Termostat nie działa. Silnik jest chipsie - marnym dodajmy. Ruszona mocno dawka a doładowanie seryjnie. Auto pewnie mocno kopci. Trzeba to szybko poprawić...bo pewnie temp. EGT jest znacznie wysoka. 1 Pompowtryskiwacz...albo siada (do czyszczenia środkiem STP wlewając do baku paliwa) albo BIPy do regulacji - ale raczej to pierwsze. EGR nie jest zbytnio przybrudzony...lecz z logów wynika że nie zamyka/otwiera się do położeń granicznych. Trzeba organoleptycznie sprawdzić jego pracę. Pozdr.
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja zadnego czipsa nie widze i auto nie ma prawa kopcic i wnioskuje ze nie kopci. Poza termostatem, ktory dziala tylko, ze juz swoje najlepsze czasy ma za sobą - zdrowy motor. Przed zimą mozna byc zmienic termostat i podregulowac kat synchronizacji ale to kosmetyka. Logi wykonane i zamieszczone wzorowo. Pozdrawiam
przemekmil Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 dzięki Przemik za dobre wieści i pochwałe. Jak robiłem logi BS to obroty wzrastały. Logi robiłem 3ci raz i nie wiem czy to normalne zjawisko??
vauxhall95 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 ak robiłem logi BS to obroty wzrastały. Logi robiłem 3ci raz i nie wiem czy to normalne zjawisko?? Tak ma byc OK!
Bugatti Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja zadnego czipsa nie widze i auto nie ma prawa kopcic i wnioskuje ze nie kopci. Pozdrawiam Ok faktycznie masz rację...jest seryjne. Zmyliło mnie torszkę wysoka dawka paliwa "życzenie kierowcy" 69 mg/suw...lecz nie spojrzałem ograniczenie dawki ze wskazań przepłwomierza...mea culpa ;-) Pozdr.
wojtek26 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Ja zwróciłbym uwage na cisnienie doładowania, widac lekko sie przycina sztanga bo max dochodzi do 2668 mbara to za duzo na serii 2346 mbara, reszta jak koledzy wspomnieli.
spanky Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Ja zwróciłbym uwage na cisnienie doładowania, widac lekko sie przycina sztanga bo max dochodzi do 2668 mbara doladowanie wraca do zadanego po uplywie ponizej 0,5 sekundy !!! nie szukajmy problemu tam gdzie go nie ma ...
asterix760 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Nie telepie lekko silnikiem na wolnych obrotach? Może się mylę ale wg mnie 2 i 3 pompowtrysk w najbliższym czasie do regeneracji (log 018 tutaj by nam dużo powiedział).Rozrząd do poprawy lub do wymiany.Po za tym zdrowy i dobrze ustawony AVF i AWX pracuje na 820obrotów.
przemekmil Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 oto Log 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b20177cc7df5ab0.html ale chyba przedmówcy by coś napisali. Nie wyczułem telepania. Auto ładnie pracuje IMO. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jest dobrze ... zacznij jezdzic tym autem a nie szukac dziury w doopie ...
przemekmil Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 nie szukam, nie szukam chciałem tylko pokazać to co kolega Asterix chciał, żeby stwierdził, że się chyba myli. Pozdr :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się