mech15 2 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 wszystko jasne, robi wrażenie. Jak będziesz jeszcze coś naprawiał to zrób fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones 2 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 te druty wyglądają jak narzędzia rzeżnika czy taki ostry drut nie zrobi wgniecenia punktowego od srodka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 W końcu doszły do mnie narzędzia i dzisiaj przetestowałem je na mojej starej poczciwej audi c4 (nie przerażajcie się stanem powłoki lakierniczej, ale nie pamiętam kiedy była myta, o woskowaniu nie wspominając )Na pierwszy rzut poszedł wgniot na masce, który drażnił mnie kilka lat- dziś już nie ma śladu :> Oto fotki przed robotą, w trakcie i po: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8976f5fe4d33fa32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f61841e7b5dad39.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d46275554efc01f.html widzę ze kolega zaczą lepiej ogarniać temaci widziałem jak to sie robi co prawda zajmuje to troche czasu ale efekt jest niezły SZACUN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 te druty wyglądają jak narzędzia rzeżnika czy taki ostry drut nie zrobi wgniecenia punktowego od srodka? Nie wszystkie te narzędzia są ostro zakończone, nawet większość ma kuliste końcówki, jednak jak najbardziej można wypchnąć punkcik... Dlatego robi się to z odpowiednią siłą i trzeba wykonać nawet kilkaset takich delikatnych ruchów, po to aby rozmasować blachę. Przy większych wgniotach potrzebne jest nawet "wbijanie" jego brzegów za pomocą specjalnego punktaka. Jest to temak rzeka, wymagający mnóstwa cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 te druty wyglądają jak narzędzia rzeżnika czy taki ostry drut nie zrobi wgniecenia punktowego od srodka? Nie wszystkie te narzędzia są ostro zakończone, nawet większość ma kuliste końcówki, jednak jak najbardziej można wypchnąć punkcik... Dlatego robi się to z odpowiednią siłą i trzeba wykonać nawet kilkaset takich delikatnych ruchów, po to aby rozmasować blachę. Przy większych wgniotach potrzebne jest nawet "wbijanie" jego brzegów za pomocą specjalnego punktaka. Jest to temak rzeka, wymagający mnóstwa cierpliwości jesli chcesz poćwiczyć to jestem z łukowa i chętnie ci odstąpię swoje auto do prób :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Spoko Jarek, jak sie poobrabiam troche, to możemy powalczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Spoko Jarek, jak sie poobrabiam troche, to możemy powalczyć a robisz w tym fachu w łukowie bo piszesz ze musisz sie poobrabiać???jesli tak to gdzie podaj namiary pa priv to ugadali bysmy sie konkretniej na jakis czas mam pare wgnieceń i mysle ze były by dla ciebie niezłym wyzwaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc123 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Spokojnie można zastosować do tego zabiegu sprężone powitrze w puszce, po odwróceniu pojemnika w dół robi się strasznie zimne, a tu chodzi o wywołanie różnicy temperatur i odkształceniu się blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 W końcu doszły do mnie narzędzia i dzisiaj przetestowałem je na mojej starej poczciwej audi c4 (nie przerażajcie się stanem powłoki lakierniczej, ale nie pamiętam kiedy była myta, o woskowaniu nie wspominając )Na pierwszy rzut poszedł wgniot na masce, który drażnił mnie kilka lat- dziś już nie ma śladu :> Oto fotki przed robotą, w trakcie i po: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8976f5fe4d33fa32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f61841e7b5dad39.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d46275554efc01f.html widzę ze kolega zaczą lepiej ogarniać temaci widziałem jak to sie robi co prawda zajmuje to troche czasu ale efekt jest niezły SZACUN szok :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Boberek, wiem że to żaden wyczyn , ale codziennie powoli się rozwijam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buldog071 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 no przydalo by sie cos fajnego bo tylni blotniczek wymaga robienia ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autodent 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam Panowie! Zajmuję się profesjonalnie usuwaniem wgnieceń http://www.autodent.com.pl .W razie problemów zapraszam Ps.Raczej nie polecałbym samodzielnych napraw metodami PDR bez posiadania odpowiedniego doświadczenia.Chyba,że mamy znajomego lakiernika :> Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones 2 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 polecam ciekawą stronę jest też filmik http://wgniecenia.info/2009021072/jak-naprawia-sie-auta-bez-lakierowania.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 polecam ciekawą stronę jest też filmik http://wgniecenia.info/2009021072/jak-naprawia-sie-auta-bez-lakierowania.html Niezły bajer, narzędzia za kilka tysięcy dolców oczywiście żeby samemu nie próbować czasem, a filmik fajnie zmontowany(Kilka ujęć), w drugim ujęciu gościowi się przełamanie zrobiło na środku wgniecenia a jednak wyprowadził bez śladu :gwizdanie:Osobiście stronka i fotki kolegi autodent bardziej do mnie przemawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patry(m)k(3) 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Orientujecie się czy w szczecinie jest jakaś firma zajmująca się usuwaniem wgnieceń ? Ewentualnie gdzieś w pobliżu bo z tego co wiem to jedynie Poznań i S-plus pozostaje. Dołączam zdjęcie wgniotki Poniżej jest zarysowanie które również chciałbym usunąć bez lakierowania całego elementu Za wszelkie informacje dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comar_pl 0 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 kiedys probowalm tego ogrzawania i schladzania i u mnie w Roverze nie dalo NIC wyciaganie robia we wszystkich wiekszych miastach ale cenowo chyba i tak bardizej oplaci sie kupic element i pomalowac go, no chyba ze elementu nie da sie wymienic to buba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olhduj 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam a gdzie mozna było by w polsce odbyc taki kurs dotyczacy wyciagania wgniotek moze z kolegów wie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Panowie WOLE TEGO NIE TESTOWAC NA MOJEJ NIUNI!!!! W 3-mieście jest chlop ktory ma FACH w rekach i potrafi zrobic CUDA ''bez szpachlu'', Idealnie wyciaga wgniecenia ze nic nie widac chociaz nie jest TANI!!! Ale ja juz wiem za co on bierze kaske, Polecam wszystkim Pozdro!!! ciekawe o kogo mu chodzi szkoda ze sie juz nie pojawia na forum [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 23:00_________________________________________________http://www.abcar.pomorskiefirmy.pl/pg/index.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bass-84 1 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jeżeli chodzi o ten sposób na suchy lód, sprężone powietrze to "może" jest on skuteczny na powierzchniach płaskich (wgniecenia owalne bez krawędzi), z daleka od rantów,załamań karoseri itp. Raczej na 100% nie usunie wgnieceń z załamaniami. Jeżeli chodzi o lakier to temperatura do -70 stopni C nie pozostaje bez wpływu na lakier. Otóż przy dłuższym spryskiwaniu lakieru takim powietrzem tworzy się warstwa lodu, a pod nią na lakierze tworzą się mikropęknięcia-pajączki. Pewnie w późniejszym czasie lakier będzie schodził płatami .Jest to metoda destrukcyjna w stosunku do lakieru, najpierw podgrzewanie do wysokiej temperatury później oziębianie ?? Testowałem na moim starym opelku, wiem co mówie. Raczej nie polecam zbytniej ekscytacji tą metodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1977 0 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ja polecam takie rzeczy szpachlować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się