krolu Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam, tak jak w temacie we wtyczek od zaworu N75 po zmierzeniu miernikiem napięcie wynosi tylko 6V przez co zawór ten nie pracuje poprawnie. Kabel nie jest złamany, przerwany itp. co może być przyczyną, dodam, że kabel leci wprost od ECU w wiązce, a w innych wtyczkach jest dobre napięcie i ładowanie też jest ok.
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Napięcia na wtyczce od N75 nie mierzy się pomiędzy jej pinami tylko pomiędzy pinem 1 a masą silnika - wtedy powinno zawsze wynosić tyle ile napięcie akumulatora. Pin 1 wtyczki to pin z jej lewej strony jeśli wtyczkę trzymamy w ten sposób, że półokrągłe w niej wycięcie jest skierowane do dołu.
krolu Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Napięcia na wtyczce od N75 nie mierzy się pomiędzy jej pinami tylko pomiędzy pinem 1 a masą silnika - wtedy powinno zawsze wynosić tyle ile napięcie akumulatora. Pin 1 wtyczki to pin z jej lewej strony jeśli wtyczkę trzymamy w ten sposób, że półokrągłe w niej wycięcie jest skierowane do dołu. Wtyczka wygląda trochę inaczej u mnie zmierzyłem napięcie w obu pinach do masy w jednym jest 6V w drugim 12V ale ten zawór dziwnie cyka jak by się nie potrafił otworzyć,po rozebraniu i sprawdzeniu i podłączeniu bezpośrednio do 12V zawór się otwiera od razu..
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 to sprawdź czy Vag pokazuje jego usterkę elektryczną jakimś błędem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się