Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning z Czech


CORNEK

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, kwestia gustu, kilka aut całkiem fajnych, jak np biały Accord z nr 87 ale reszta to porażka :decayed: Ale szacunek za kupę kasy,pracy i dobre chęci należy się wszystkim :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuning w Czechach jest o szczebel wyzszy niz w Polsce :wink4:

ps: moj znajomy w ubieglych latach zdobyl I miejsce w Tuning Cup w Audi i III miejsce w Best of the Best Tuning Cup :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta feliszija z białym wnętrzem rządzi :kox:

:bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie to

fab3.jpg

to powiedział bym że 100% badziewia i wiochy ale tak to powiem że 99% :decayed:

a ch** nie zauważyłem że ma brewki :polew: więc 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie sa ok:

hon4v.jpg

hon3.jpg

fab1.jpg

fab2.jpg[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 20:12_________________________________________________ale nie ma co cudzego chwalic jak my mamy pare fajnych projektow jesli chodzi o tuning w pelnym tego slowa znaczeniu ( nie styling to co tutaj tak naprawde wszyscy robia )

pamietajcie ze jadac na grubo tak czy siak projekt bedzie kontrowersyjny....

patrzcie na to:

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=132&t=109098

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=132&t=109012

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=132&t=109104

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=132&t=109103

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=132&t=109100

pare grubo pojechanych aut ... nie liznietych ale naprawde grubo zrobionych stylistycznie

czy sie komu podoba czy nie ... pracy wlozone sporo

mi sie raczej podobaja te projekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badziewny ten tuning.. ;(

dokładnie tak , wszystkie bez wyjątku wiocha ...

:polew:

Nowak czulem, ze w jednym z linkow bedzie Mercedes od Kuby, szaleje chlopak na maxa :naughty:

ps: to poprzednie auto Kuby :wink4:

bmw2ss.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chwalac sie trzech wlascicieli znam osobiscie :decayed:[br]Dopisany: 31 Lipiec 2010, 23:06_________________________________________________

Wieś tańczy i śpiewa !

:polew: :polew: nastepny znawca :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem nic a nic myślenia co niektórych z forumowiczy. Przecież tuning polega na zmianie w karoserii, zawieszeniu, napędzie i z gówna bata nie ukręci trzeba ingerować tak czy siak w te rzeczy. Jeśli ktoś pisze "Wieś tańczy i śpiewa !" to mnie gotuje w środku. Chłopaki wkładają serca w samochody nie licząc kasy itp. chcąc pokazać swoje wizje samochodów. Trudno Polska to kraj gdzie się wszystko krytykuje. Pokaż jeden z drugim swoje samochody zobaczymy co tam macie porobione. Jeden idzie w kierunku xxx KM i xxx NM następny zostawia motor i idzie w kierunku zmiany karoserii inny zaś to wszystko łączy i zmienia wszystko kończąc na środku. Są na świecie "badziewia" nie powiem ale to są osoby które w życiu nie były na zlocie, nie czytały for internetowych. Ja jakoś w tych w/w samochodach nie widzę żadnego badziewia. Pogratulować wszystkim i oby tak dalej.

Tutaj macie małe co nie co o stylach w tuningu, polecam co nie którym.

German Style jest to jeden z najprostszych styli tuningowych. Jego charakterystycznymi cechami są:

- tzw. clean look (usunięcie wszystkich emblematów, listw, bocznych kierunkowskazów, wygładzenie zderzaków itp.)

- felgi Deep Dish (z szerokim rantem) oraz opony "naciągnięte" na felgę

- wypolerowane wszystkie części silnika oraz detale

- przemyślane modyfikacje

- bardzo niskie zawieszenia

- kolory raczej stonowane, lecz niekoniecznie

Cult Style jest to styl tuningowy, który oddaje hołd klasykom motoryzacji, w wyglądzie aut z tego stylu są odniesienia do lat '60 i '70, często Culty (jak nazywane są auta z tego stylu) są stuningowane akcesoriami z epoki.

Charakterystycznymi cechami Cult Style'u są:

- nawiązania do starych samochodów (felgi od Garbusa, migacze w stylu Golfa I) bądź tuningu lat '70 i '80 (klasyczne felgi BBS, długa "brew" nad światłami)

- stylowe akcesoria (bagażnik z walizkami w kratę, naklejki "76" itp.)

- obowiązkowe obniżenie nadwozia

Rost czyli jednym słowem kontrolowana dewastacja auta. Prze wielu jak narazie nie zrozumiany styl w tuningu.

Charakteryzuje się:

- duża ilością dodatków z epoki

- licznymi (umyślnymi) uszkodzeniami, zadrapaniami

- nieodłączna jest rdza

Rat

- malowane podkładem, czarny lub szary mat.

- gleba,

- szerokie fele i lacie,

- ciekawe dodatki, jak np snopek siana na Caddy'lacku z Hiszpanii (opisany kiedyś w Maxi Tuningu)

- wyszukane i mało spotkane obręcze

Retro, polega na założeniu do samochodu dodatków chromowanych, najlepiej pochodzących z jak najstarszej wersji auta, każdy wypaśny dodatek mile widziany, najlepiej jak najrzadziej spotykany,

Resto – skrót od „restoration”, odrestaurowanie. Jest to odnawianie starych samochodów na takie prosto z fabryki. Zalicza się tu właśnie styl Musle.

California, pastelowe barwy, ciemne, często stalowe felgi, możliwe w niektórych autach

Styl "cichociemny" czyli taki w którym zmiany mają być delikatne i jednie podkreślać subtelni linię auta. Nie ma mowy o spoilerach i wielkich chromowanych felgach, zmiany są na ogół wyważone i przemyślane, liczą sie nowatorskie pomysły. Felgi oczywiście mają racje bytu lecz nie mogą być zbyt krzykliwe i za duże. kolory raczej stonowane, ciemne nie rzucające się w oczy. Auta cichociemne szokują często bardzo rozbudowana instalacją audi-multimedialna, która też nie jest zbytnio eksponowana. Czeto moc znacznie wykracza poza normę.

Japan Style (Jap-Style) to jeden z najbardziej widowiskowych stylów. Niegdyś kojarzył się z rice'em, dziś jest on używany w większości maszyn dla drifterów.

Charakterystyka Jap-Style'u:

- potężne zderzaki z dużymi wlotami (z przodu zawsze widać IC)

- maska najczęściej z włókna szklanego (carbon)

- duża ilość naklejek z logami firm, których podzespoły wykorzystano w aucie

- najczęściej montowany jest NOS oraz Lambo Doors (drzwi można uchylić na kilka centymetrów na stronę, później 55 stopni w górę) oraz

- ekstremalne modyfikacje nadwozia (transplantacja świateł, obniżanie dachu, otwieranie maski i klapy bagażnika siłownikami - liftami)

JDM – Japan Domestic Market. Delikatny tuning, najczęściej z jednolitym lakierem i chromowanymi felgami w umiarkowanych rozmiarach. Kluczem do stylu są smakowite dodatki kultowych japońskich producentów akcesoriów tuningowych. Siedzenia Bride, body kity Blitz, opony Falken, pasy bezpieczeństwa Takata i osprzęt HKS. W stylu tym nie ważne są osiągi a LOGO.

Drift Machine (D1) – auta z japońskich torów z dużą ilością naklejek oraz felgi lakierowane są na inne kolory na osi przedniej i tylniej. Przydatny jest także konkretny body kit by auto się wyróżniało na torze. Drift-maszyny mają dużą moc, napęd na tylne koła i „wybebeszone” wnętrze. Napisy na naklejkach często umieszczone są w lustrzanym odbiciu. Bazy: Nissan 200SX, Nissan Skyline, Toyota Corolla AE86.

Vintage Tuning (Yankee) jest to najbardziej kuriozalny styl tuningowy. W tym stylu jest możliwe wszystko. Nie ma żadnych charakterystycznych cech. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia, umiejętności i ... dobry smak.

VIP albo Bippu - styl tuningowy, którego bazą są najczęściej najbardziej luksusowe auta różnych marek.

Charakterystyczne elementy VIP-Style'u:

- ciemne kolory

- wnętrze obite skórą

- mocniejszy silnik

- duże koła (Dub, czyli 20" bądź większe) z małoprofilowymi oponami

- sprzęt audiowizualny oraz

- montowane zawieszenie air-ride

Styl Sródziemnomorski charakteryzuje się przerostem formy, jak cos jest robione to już z pełnym rozmachem i wyobraźnią.

- duże, wręcz przesadzone spoilery

- ogromne koła (możliwie największe)

- duża ilość dodatków niekoniecznie ze sobą współgrajcych

- wielokolorowe malowanie karoserii czesto z motywami naniesionymi aerografem

- często spotykane sa zawieszenia typu air-ride

Styl Angielski – wykorzystywane są małe samochodziki miejskie (Citroen Saxo, Peugeot 106, Renault 5 itp.), ogromne zderzaki i progi, poszerzenia, 20 calowe koła, obok przede wszystkim skąpo odziana dziewczyna.

Pomocne strony: www.maxpower.co.uk

Styl Francuski – Ogromne bodykity, zderzaki z gigantycznymi wlotami i radykalne poszerzenia błotników , okulary na reflektorach, siatka we wlotach, jaskrawe kolory, rzadkie są modyfikacje silnika i innych podzespołów. Styl ten króluje na GTI Tuning International. Ulubiona baza Peugeot 206.

Styl Hiszpański – Niezwykłe kolory nadwozia, liczne aerografy i kalkomanie. Nie montuje się fabrycznych body kitów, Hiszpanie robią wszystko od podstaw samemu, liczy się dla nich pierwsze wrażenie, więc auto musi czymś przykuwać uwagę co powoduje, że rzadko można trafić na jednolitą, konsekwentną przeróbkę, a częściej na różne dziwaczne koncepcje. Dominuje teraz chrom i beżowa skóra w środku. Bazami są auta kompaktowe (Seat Leon i Ibiza).

Wieś-style przyczepienie mnóstwa plastiku, siatki (najlepiej ogrodowej) lampek choinkowych, malowanie wałkiem białą olejną, własnoręcznie robione zderzaki ze sklejki, rury PCV na wydechu, przyciemnienie szyb folią, tak aby było widać bąbelki powietrza, nakleić paski a'la Viper i obowiązkowo nakleić nad rurą PCV naklejkę REMUS!! we wnętrzu mnóstwo stylowych dodatków!! jakieś pokrowce z napisami Recaro, malowanie dechy pędzlem i wszędzie kable, bo po co chować...

Rice (ang. ryż) to styl kojarzący się jedynie z brakiem smaku u ludzi, którzy zajmują się przeróbką swego auta, nie mając o tym pojęcia - takie osoby nazywa się riceboyami. Ofiarami tego stylu są małe, japońskie auta, a zwłaszcza Honda CRX.

Najczęstsze krzywdy wyrządzane przez riceboy'ów:

- zderzaki nie są lakierowane bądź są montowane za pomocą różnych metod (gwoździe, smoła, tynk itp.)

- własnoręczne prace przy lakierze bez odpowiednich przygotowań - odtłuszczania powierzchni, usunięcia poprzedniego lakieru, podkładu itp.

- najczęściej zamiast felg są używane kołpaki bądź nie ma ich, odsłaniając rdzę na obręczy

- podczas przyciemniania szyb pod folię wpuszczane są pęcherzyki powietrza oraz

- przesadzenie z ilością tuningu, przez co pojazd wygląda bardzo komicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż jeden z drugim swoje samochody zobaczymy co tam macie porobione.

lepiej niech tego nie robia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to ze ktos wklada duzo kasy i serca nie oznacza ze musi wyjsc z tego cos fajnego...

ja nie moge patrzec na takie tunningi , ale to pewnie dlatego ze sie nie znam :polew:

widzialem wiele fajnie zrobionych aut (ze smakiem i bez przeginania w zadnym kierunku) a takim tunningowcom moge tylko pogratulowac pracowitosci i/lub ilosci wrzuconej kasy oraz zyczyc wyrobienia chociaz odorbiny poczucia smaku. moze przyjdzie z wiekiem...

a to ze ktos wymysla nazwy dla poszczegolnych typow dokladania czegos do auta to jeszcze nie znaczy ze wszystkim musi sie to podobac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc że ten biały accord jest ch owy to szacunek dla was :blink: ... :wallbash:

Wieś i tańce to można wieczorem pod remizą zobaczyć jak już ktoś powiedział - tam można stwierdzić pare wieś tuningów, a tu ?... Są niektóre przesadzone, ale bez przesady, żeby odraza kata ze wsi wzywać :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...