Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ford Focus 1.6 2002r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mojej dziewczyny w aucie jest taki problem, związany z zegarami i kontrolkami samochodu.

Otóż jest to tak, czasem zegary działają na chwile zaczną działać, zaraz się wyłączają i nie działają, nieraz jest tak że zaczną działać na dłużej, a nieraz tylko na chwilę krótką chwile, tak samo jest z kontrolkami, palą się i od poduszek od akumulatora itp. Podpieliśmy się do kompa 2x, ale akurat w tym momencie zegary działały i nie było żadnych błędów. :wallbash: , mechanik rozkładał ręce.

Może ktoś miał podobny problem i wie o co chodzi ? z góry dzięki :notworthy:

pozdrawiam

Opublikowano

Cześć

Po Twoim opisie stawiam na uwalony zestaw wskaźników-swoją opinię popieram kilkoma latami doświadczenia w ASO Ford'a. Najprawdopodobniej gdzieś zrobił się zimny lut. Masz kilka możliwości:

-wymiana zegarów na nowe - koszt jakieś 1.600-1.700zł z tego co pamiętam

-zakup na allledrogo

-naprawa zestawu wskaźników - koszt jakieś 300zł.

Pozdrawiam

Opublikowano

Pół tora tysia za zegary ? :shocked:

Opublikowano

To za same zegary plus wymiana i programowanie :gwizdanie:

Jak chcesz w Łodzi jest gościu który to naprawia na poczekaniu - mogę poszukać w poniedziałek (jak będę w pracy) namiary na niego.

Opublikowano

Hmm.. no muszę się skonsultować z kobietą, jutro rano po nią jade więc z nią o tym pogadam czy ma fundusz i jak coś to prvne do Ciebię po namiary. Problem musi być rozstrzygnięty w ciągu ok 1,5miesiąca potem samochód będzie bardzo używany więc wypadałoby. A przy okazji bym się spytał co zrobić z moim licznikiem km który sie cofa :wallbash:

Opublikowano

Nigdzie nic nie pisze w necie, wiem ze podobne przypadki dzialy sie w zegarach z skody octavi wystarczylo rozebrac zegary i przelutowac jedno miejsce i wszystko wracalo do normy, naprawa banalna a za naprawe "fachowcy" chcieli jak za zboze

Opublikowano

a dokładniej które to miejsce ? :hi:

Opublikowano

akurat tam chodzilo o zimne luty w okolicy stabilizatora, oglnie przejrzyj caly licznik w kierunku zimnych lutow upalonych sciezek itp, wiem ze gdzie to na ktoryms forum bylo rozrysowane na przykladzie skody moze u ciebie jest podobnie, a jesli niemasz smykalki do takich rzeczy to odaj komus ogarnietemu

Opublikowano

spoko pobawie sie tym, i tak do naprawy i tak :):decayed: A może się czegos naucze pożytecznego ;) no dobra dzięki, jak coś uda się naprawić to dam znać :)

Opublikowano

Mi sie wyłączał w bmw wyciagłem przelutowałem wszystkie luty i wróciło do normy ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...