Luka3s Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 U mojej dziewczyny w aucie jest taki problem, związany z zegarami i kontrolkami samochodu. Otóż jest to tak, czasem zegary działają na chwile zaczną działać, zaraz się wyłączają i nie działają, nieraz jest tak że zaczną działać na dłużej, a nieraz tylko na chwilę krótką chwile, tak samo jest z kontrolkami, palą się i od poduszek od akumulatora itp. Podpieliśmy się do kompa 2x, ale akurat w tym momencie zegary działały i nie było żadnych błędów. , mechanik rozkładał ręce. Może ktoś miał podobny problem i wie o co chodzi ? z góry dzięki pozdrawiam
mpoloo Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Cześć Po Twoim opisie stawiam na uwalony zestaw wskaźników-swoją opinię popieram kilkoma latami doświadczenia w ASO Ford'a. Najprawdopodobniej gdzieś zrobił się zimny lut. Masz kilka możliwości: -wymiana zegarów na nowe - koszt jakieś 1.600-1.700zł z tego co pamiętam -zakup na allledrogo -naprawa zestawu wskaźników - koszt jakieś 300zł. Pozdrawiam
mpoloo Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 To za same zegary plus wymiana i programowanie :gwizdanie: Jak chcesz w Łodzi jest gościu który to naprawia na poczekaniu - mogę poszukać w poniedziałek (jak będę w pracy) namiary na niego.
Luka3s Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Opublikowano 31 Lipca 2010 Hmm.. no muszę się skonsultować z kobietą, jutro rano po nią jade więc z nią o tym pogadam czy ma fundusz i jak coś to prvne do Ciebię po namiary. Problem musi być rozstrzygnięty w ciągu ok 1,5miesiąca potem samochód będzie bardzo używany więc wypadałoby. A przy okazji bym się spytał co zrobić z moim licznikiem km który sie cofa
krg1 Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Nigdzie nic nie pisze w necie, wiem ze podobne przypadki dzialy sie w zegarach z skody octavi wystarczylo rozebrac zegary i przelutowac jedno miejsce i wszystko wracalo do normy, naprawa banalna a za naprawe "fachowcy" chcieli jak za zboze
krg1 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 akurat tam chodzilo o zimne luty w okolicy stabilizatora, oglnie przejrzyj caly licznik w kierunku zimnych lutow upalonych sciezek itp, wiem ze gdzie to na ktoryms forum bylo rozrysowane na przykladzie skody moze u ciebie jest podobnie, a jesli niemasz smykalki do takich rzeczy to odaj komus ogarnietemu
Luka3s Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 spoko pobawie sie tym, i tak do naprawy i tak A może się czegos naucze pożytecznego no dobra dzięki, jak coś uda się naprawić to dam znać
kubson Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Mi sie wyłączał w bmw wyciagłem przelutowałem wszystkie luty i wróciło do normy ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się