loco87 Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Czesc Póki co odpukać z moim A4 wsio ok Za to Ojciec ostatnio zakupił A6 ze wskazanym wyżej motorem oraz ze skrzynia multi. O multi cos tam wiem...Była w Niemcowni przeprowadzona wymiana sprzęgła ale nie wiem czy byl upgrade. Sterownika z głowy sobie nie przypomne. Mniejsza narazie o to...Wszystko jest ok ale skrzynia nie pracuje jak powinna. A mianowicie: - Na wzniesieniu auto stacza sie po puszczeniu hamulca koło 50/70cm w dół zanim przejdzie w tryb zatrzymania. - Tryb pełzania do przodu troche długo trwa i delikatnie przy dodawaniu gazu buda "mrowieje" takie delikatne drgania ciezko to opisac. - Przy przełączaniu pozycji pracy skrzyni czuć czasem delikatne szarpniecie (nie wyczuwalne w zasadzie) PS. W sterowniku byl zapisany jakiś bląd odnosnie sterownika skrzyni - po skasowaniu nie występuje - z resztą awaria sterownika inaczej się objawia. Auto narazie czeka na serwis (sprawy zwiazane z rej. itp) Dodam iż nie ma żadnych to a żadnych innych problemów. Auto płynnie przyspiesza nie rwie utrzymuje mozliwe najnizsze obroty. Kick down bez szarpnięć, tip płynny w górę i w dół wszytsko gładko. Wsteczny równierz bez szarpnięć i szybko przechodzi w stan pełzania. Myślicie że to jakaś usterka mechaniczna czy wymiana oleju i wykonanie poprawnie adaptacji mozliwe ze wgranie nowego softu?
truckmaniac Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Wygląda na "wypadniętą" adaptację. Możliwe, że olejek do wymiany i filtr zewnętrzny.
loco87 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Właśnie czytam i objawy które posiadam sa charakterystyczne dla braku bądz niepoprawnej adaptacji ASB. Pozatym dopiero teraz zobaczylem ze nie mam miarki oleju :| Muszę to psrawdzić czy nie ma tylko cycka pomaranczowego czy wcale nie ma bagnetu.
rafpia86 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Filtr i olej!! W pierwszej kolejności!
loco87 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Filtr który ? Audi nie zaleca wymiany filtra opiłkowego chyba że przeprowadzana jest wymiana wałka atakującego. Olej jak najbardziej ale wymieniany którą metodą ?
truckmaniac Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nie mówimy o filtrze wewnętrznym, tylko zewnętrznym. Z boku skrzyni takie "zgrubienie" na przewodzie olejowym.
loco87 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 jasne rozumiem. A co do wymiany samego oleju czytałem że są 2 metody wymiany. W jednej wchodzi prawie 8l oleju w innej około 5. Gdzie na terenie Krakowa zrobię t osolidnie? Zastanawiam się z ojcem nad aso skoda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się