Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] 2.5TDI BFC - dziwne objawy z MULTITRONIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc :hi: Póki co odpukać z moim A4 wsio ok :kox:

Za to Ojciec ostatnio zakupił A6 ze wskazanym wyżej motorem oraz ze skrzynia multi. O multi cos tam wiem...Była w Niemcowni przeprowadzona wymiana sprzęgła ale nie wiem czy byl upgrade. Sterownika z głowy sobie nie przypomne. Mniejsza narazie o to...Wszystko jest ok ale skrzynia nie pracuje jak powinna. A mianowicie:

- Na wzniesieniu auto stacza sie po puszczeniu hamulca koło 50/70cm w dół zanim przejdzie w tryb zatrzymania.

- Tryb pełzania do przodu troche długo trwa i delikatnie przy dodawaniu gazu buda "mrowieje" takie delikatne drgania ciezko to opisac.

- Przy przełączaniu pozycji pracy skrzyni czuć czasem delikatne szarpniecie (nie wyczuwalne w zasadzie)

PS. W sterowniku byl zapisany jakiś bląd odnosnie sterownika skrzyni - po skasowaniu nie występuje - z resztą awaria sterownika inaczej się objawia.

Auto narazie czeka na serwis (sprawy zwiazane z rej. itp) Dodam iż nie ma żadnych to a żadnych innych problemów. Auto płynnie przyspiesza nie rwie utrzymuje mozliwe najnizsze obroty. Kick down bez szarpnięć, tip płynny w górę i w dół wszytsko gładko. Wsteczny równierz bez szarpnięć i szybko przechodzi w stan pełzania.

Myślicie że to jakaś usterka mechaniczna czy wymiana oleju i wykonanie poprawnie adaptacji mozliwe ze wgranie nowego softu?

Opublikowano

Wygląda na "wypadniętą" adaptację. Możliwe, że olejek do wymiany i filtr zewnętrzny.

Opublikowano

Właśnie czytam i objawy które posiadam sa charakterystyczne dla braku bądz niepoprawnej adaptacji ASB. Pozatym dopiero teraz zobaczylem ze nie mam miarki oleju :| :thumbdown: Muszę to psrawdzić czy nie ma tylko cycka pomaranczowego czy wcale nie ma bagnetu.

Opublikowano

Filtr i olej!! W pierwszej kolejności!

Opublikowano

Filtr który ? Audi nie zaleca wymiany filtra opiłkowego chyba że przeprowadzana jest wymiana wałka atakującego. Olej jak najbardziej ale wymieniany którą metodą ?

Opublikowano

Nie mówimy o filtrze wewnętrznym, tylko zewnętrznym. Z boku skrzyni takie "zgrubienie" na przewodzie olejowym.

Opublikowano

jasne rozumiem. A co do wymiany samego oleju czytałem że są 2 metody wymiany. W jednej wchodzi prawie 8l oleju w innej około 5. Gdzie na terenie Krakowa zrobię t osolidnie? Zastanawiam się z ojcem nad aso skoda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...