KYLOMC Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 panowie mam taki problem a wiec dziś z rana chciałem pojechać do sklepu ale silnik dostał wariacji kompletnej z 900obrotów do 400 i tak w kółko . Wiec zgasiłem auto i myślałem ze po godzinie coś mu się po dobrzy ale wogule nie chciał zapalić ;/ sprawdziłem w silniku ... wszystkie przewody ciśnienia ok wszystko szczelne ,ale zaniepokoił mnie kabel sondy lambda był postrzępiony i te cztery kable w sumie złączone razem :/ wiec naprawiłem usterkę .Zapaliłem i znowu dostawał wariacji ;/ w końcu zajrzałem do skrzynki bezpieczników i tam bezpiecznik nr 29 spalony wiec wymieniłem . Odpalić odpalił obroty ok równiutkie ale jak dam gazu i pusze to obroty schodzą do 400 i powoli wchodzą na odpowiednie .pomocy co sie dzieje?? bezpiecznik 29 odpowiedzialny jest za sterowanie silnika czyli coś się sypało???czy to są jakieś błędy w sterowniku po tym zwarciu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się