jocker01 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam! Dzis rano dokonalem malych napraw mojej niuni i wlozylem w nia 600zl mialem sciagniety przedni pas (chodnice itd) po zlozeniu tego wszystkiego i po przejechaniu kilkunsastu kilometrow okazalo sie ze waz jest odczepiony (gorny) a przeciez jestem pewny ze go zalozylem i zabezpieczylem w zbiorniczku wody nie bylo wogole! dojechalem do domu (klika kilometrow) obserwujac zegary temperatura nie podskoczyla wiecej niz 92st. wody i troche sie podniosla temp oleju! doejchalem do domu i odczekalem godzine, potem dolalem wody i ponaciskalem weze od dolu i od gory w celu odpowietrzenia ukladu chlodzenia! Odaplilen furke i sprawdzilem zegary temp wody spadla! o pewnym czasie woda zaczela wybijac przez wlew i sprawdzilem dolny waz, byl pusty! gorny zaczynal sie juz gotowac! olej nie jest zanieczyszczony woda. wyglada jak uszczelka pod glowica, ale nie jestem pewny, czy to moze byc uszkodzony termostat lub pompa wodna? jezeli to glowica to czy znacie kogos w lodzi kto zrobi to za sensowne pieniadze, prosze. Goraca Pozdrawiam Jocker01[br]Dopisany: 20 Sierpień 2007, 20:33 _________________________________________________Witam! Dzis rano dokonalem kolejnych ogledzin, dolalem wody, odpowietrzylem uklad, odpalilem silnik, poczekalm kilkanascie minut az sie troche rozgrzal, i tym razem obie rury sie sie rozgrzaly, zrobilem rundke do okola okolicy i tym razem waz nie odskoczyl od chlodnicy! kiedys mialem dokladnie taki sam przypadek, po sciagnieciu chlodnicy i ponownym jej zalozeniu i napelnieniu ukladniu, waz odskoczyl od chlodnicy po przejechaniu kilkunastu kilometrow, ktos mi powiedzial na skrzyzowaniu ze woda mi cieknie z pod samochodu. Na szczescie nic sie nie stalo tak jak tym razem! i teraz wszystko dziala ok, moze ktos wie dlaczego tak sie dzieje zawsze po sciagnieciu chlodnicy?? dzis dokonam zakupu nowego zbiorniczka wyrownawczego bo w moim nie dziala czujnik poziomu cieczy i to bardzo mi komplikuje sprawe, nigdy nie wiem kiedy nie mam wody! Pozdrawiam Jocker01
Gość spedyt Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Może źle miałeś odpowietrzony układ, choć nie bardzo bym stawiał na to. Sprawdź termostat czy się otwiera, może coś przyblokowało pompę wody. Takie objawy miałem kiedyś w golfie, górny wąż spadał z chłodnicy pod wpływem ciśnienia i wtedy pomogła wymiana uszczelki.
KrzyHo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam Może masz uszkodzony termostat tak jak pisał spedyt, albo niedokładnie włożyłeś węża do chłodnicy i ciśnienie go wypchało, gdy w części układu było powietrze a w części płyn (czy woda).
jocker01 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam! Dzieki panowie za podzielenie sie wiedza, jest to mozliwe ze waz mogl byc niedokladnie zalozony, chociaz go sprawdzalem ale nie wiem dlaczego u mnie ten waz wchodzi bardzo pasywnie na trzpien, dzis wymienilem zbiorniczek wyrownawczy bo mialem uszkodzony czujnik poziomu chlodziwa, teraz przynajmniej bede wiedzial o tym kiedy zbiornik bedzie pusty! Goraco pozdrawiam! Jocker01
lukaszek13ns Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 posprawdzaj wszystko a zwlaszcza weże, odpowietrz uklad jeszcze raz, moze pomoze. Jesli nie to mozesz miec zaciety termostat, i nie zalacza on duzego obiegu, a ruga opcja to pompa wody tak jak spedy pisze, albo cos ja zablokowalo albo po prostu lopatki sie pourywaly. Jak olej nie ma koloru kawowego, ani w plynie nie widzisz oleju to nie masz sie co bac ze to uszczelka poszla.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się