kszychusz 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam!!! Jak za pomoca VAGa wlaczyc test N75, zeby swobodnie sobie na postoju poruszal sztanga turbulum?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 pozwolę sobie zacytować, mam nadzieję, ze meszrum nie ma nic przeciwko temu : 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż lmm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. 2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. do prawidłowej oceny działania kierownic potrzebna jest obserwacja tzw. sztangi - dokonujemy ją w ten sposób: Film instruktażowy - prawidłowa obserwacja pracy sztangi w turbinie po włączeniu Basic Settings w grupie 011. Następnie należy też wykonać próbę dynamiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Należy zaznaczyć, że w starych AFN'ach ( początek 96 roku ) tego nie da sie włączyć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Należy zaznaczyć, że w starych AFN'ach ( początek 96 roku ) tego nie da sie włączyć :/ Dlaczego tak sądzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 dla tego, że u mnie i u paru innych osób ze starymi AFN'ami kończy się to tak: ERROR 011 Not Available Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A masz pełną wersję VAG`a czy demo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A masz mnie za idiote ? Tego typu teksty niech pozostaną w "Zlotach i spotach" (w których to można pogadać bardziej na luzie ) a tu używajmy bardziej kulturalnego nazewnictwa - alv A więc w pełni pełna "legalna" wersja 311-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam!!! Jak za pomoca VAGa wlaczyc test N75, zeby swobodnie sobie na postoju poruszal sztanga turbulum?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,16358.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi 0 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgadzam się z kolegą, u mnie też wszystko oprócz 011 BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się