przemik Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Sprawdz dokladnie przewody ukladu podcisnienia - podejrzane wymien lub przedmuchaj sprezonym powietrzem. Po tej robocie pokaz 011 dynamiczne - ale trzy proby zaznaczając ze ta jest 1 ta 2 a ta 3 oraz dodatkowo 011 Basic Settings.
gregory_zary Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam ponownie, wczoraj zrobiłem log 11 ze zdjętym i zaślepionym wężykiem od gruszki Proszę o analizę pod kątem odwrotnie założonego pierścienia sterującego kierownicami drugi 11 BS był zrobiony z założonym wężykiem. Dziś popołudniu biorę się za przewody podciśnienia oraz oględziny gruszki sztangę wydłużę o jakieś dwa obroty, w chwili obecnej widać 12 zwojów gwintu, oryginalnej farby na gwincie nie ma. Wieczorem wrzucę logi z trzech prób, mam nadzieje że będzie poprawa. Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19869.html Pozdrawiam
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Patrzac na log 011 Basic Settings - mozna stwierdzic ze uklad podcisnienia działa prawidlowo. Ale poczekajmy na reszte logów.
gregory_zary Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dobry wieczór, zrobiłem logi trzy próby 11: Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19921.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19922.html Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19923.html Przewody posprawdzałem każdy przedmuchałem sprężonym, wszystko wydaje się szczelne grucha pracuje płynnie testowałem strzykawką z założonym wężykiem, ciśnienie po zassaniu trzyma. Poległem na regulacji długości sztangi,śrubkę kontrująca udało mi się rozkręcić, niestety ta część radełkowana ani drgnie, macie jakiś patent na regulacje bez demontażu. Pozdrawiam Gregory
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Wyraznie widac ze uklad ma problem z prawidlowym ustawieniem kierownic VTG - i to zawsze w tym samym zakresie obrotów. Zanim zaczniesz krecic sztangą - chociaz w moim odczuciu nie trzeba nic ruszac.... masz mozliwosc podmiany N75 i wykonania logów. Ew. mozesz podmienic N75 z N18 i wykonac logi.
spanky Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 czy ty juz ta sztanga nie kreciles ... ? bo tam na wyzszych obrotach N75 ledwo daje rade ...
gregory_zary Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Sztangi jeszcze nie regulowałem, zawór spróbuje jutro podmienić, myślicie że to on może być przyczyną? Czy po za podmiana jest jakiś sposób na jego diagnostykę. W BS11 ładnie się otwiera i zamyka[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 22:17_________________________________________________Witam, niestety nie udało mi się załatwić n75 na podmianę, próbowałem go podmienić z N18 nie dało się odkręcić, n75 bez demolki nie wyjdzie, pytanie jest takie co obstawiacie jako usterkę, gruchę która się przycina, czy walnięty n75, jedno z dwojga kupię i wymienię od czego zacząć ? Na logach dziwnie wygląda pierwszy skok doładowania, gdyby nie on wydłużyłbym sztangę i myślę że było by po problemie. Powoli zaczynam tracić cierpliwość Pozdrawiam -Gregory
ciahciah Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 za pierwszy skok ciśnienie odpowiada wadliwa gruszka, natomiast za przeładowanie na wysokich obrotach opcji jest kilka, zacznij od wydłużenia sztangi i zrobienia loga 011 i 010 z założonym i zdjętym wężykiem z gruchy, log ze zdjętym pokaże czy to wina sztangi, myślę że coś nie złożyłeś idealnie jak było i teraz są problemy, albo ... walnięty masz map sensor który zawyża
gregory_zary Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dodaję logi po zamianie zaworu, przegoniłem auto dziś 200km po autostradzie, silnik żadnych błędów nie zgłasza. W logach różnicy nie widzę, Czyli opcja druga - akcja "gruszka" gdzie najlepiej kupić ? Nowa czy używka, numery katalogowe jak macie to poproszę, będzie łatwiej szukać. Generalnie na co zwrócić uwagę przy zakupie. Odnośnie montażu to wątpliwość moją wzbudza tylko to czy pierścień sterujący nie jest założony o 180` Czy na podstawie tych i wcześniejszych logów można taką ewentualność wykluczyć ? Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19994.html Pozdrawiam Gregory
przemik Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Chyba tylko uzywka pozostaje... gruszka nie wystepuje jako częsc zamienna... jest to nierozłaczny element turbiny... Podmien gruche... i pokaz logi... w sumie juz Ci wiele mozliwosci nie zostalo....
gregory_zary Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam przeglądając pewien serwis aukcyjny zamówiłem coś takiego: http://www.motoallegro.pl/item1192719893_vw_skoda_seat_audi_zawor_turbiny_gruszka_regulator.html Obdzwoniłem rano wszystkie sklepy w okolicy, łącznie z fotą i intercars-em niestety wszędzie jedna śpiewka nie mają, można kupić w komplecie z turbiną. Mam nadzieję ze produkt będzie wart swojej ceny. Pozdrawiam Gregory [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 07:08_________________________________________________Witam już jestem po wymianie gruszki, niestety logi wychodzą podobnie, sztanga chodzi leciutko bez żadnych zacięć jutro ją wydłużę pytanie o ile dwa obroty, trzy ? Wrzucam logi. Grupy: 011,011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20351.html Pozdrawiam Gregory
ciahciah Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Gruszka jest nowa, daj jej czas się rozruszać i dotrzeć, ze starą gruszką skoki były do 2356mbar, a potem wielkie zbicie do 1509-1795mbar i powolny wzrost do wymaganej wartości, na nowej masz skoki 2131-2223 i brak drastycznych spadków ciśnienia. Wydłuż o dwa obroty sztangę i zrób loga 011, jak nie będzie przy 3500obr 62-65% wydłużaj dotąd aż będzie. Następnie wstaw 010 i 011.
gregory_zary Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sztanga wydłużona i to dość mocno bo o 5 obrotów , wrzucam logi Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20490.html Dalej coś jest nie tak. Ręce już mi opadają Mam prośbę jak ktoś ma logi 11 ze zdjętym wężykiem, to poproszę na PW, chcę wykluczyć źle założoną tarczę w turbinie. Jak do soboty nie dojdę przyczyny to jeszcze raz turbo na stół. Pozdr.
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jest prawie dobrze... chyba za duzo podkreciles zamiast 5 obrotów zrob 3...
gregory_zary Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Regulacje robiłem tak aby było przy 3500obr 62-65% Tu wrzucam loga z wydłużeniem o 3 obroty Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20491.html Zastanawia mnie to przeładowanie w górnym zakresie obrotów
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 gregory_zary - odwrotnie zamontowałeś pierścień w turbinie, musisz wyjąc turbinę i zamontować tak jak jest na tym zdjęciu: http://a.imageshack.us/img441/8788/afnturbo.jpg a oto dowód pokazujący u góry pierścień źle zamontowany, a na dole dobrze, sztanga jest w pozycjach skrajnych na każdym zdjęciu: http://a.imageshack.us/img836/8276/turboafnpiercieodwrotni.jpg w tych turbinach można założyć pierścień odwrotnie co objawi się przeładowaniem na wysokich obrotach :gwizdanie: po złożeniu turbiny jak należy, sztangę gruchy ustaw w pozycji pierwotnej co do następnej czynności która wymieniłem: wrzuć loga statycznego 001, do zrobienia go musisz wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, nawiew, radio, klima, światła itp. oraz silnik musi mieć temp. 90C
gregory_zary Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam problem w końcu rozwiązany :> tak jak pisał ciahciah. założyłem pierścień odwrotnie, przy czyszczeniu turbiny sugerowałem się forum paska B5 tam na fotkach był inny pierścień, to mnie trochę zmyliło, oglądałem również film na youtube z montażu turbiny chłopak z UK mówi że nie da się tego źle złożyć - jednak się da aczkolwiek od pierwszego postu obstawiałem ten pierścień, jednakże po przejściach z pierwszym wyciąganiem turbiny odwlekałem drugi demontaż łudziłem się że może wyjdzie jakaś pierdółka i wszystko będzie OK,wczoraj wjechałem na kanał, wszystko gładko poszło 2 godziny i zrobione. Człowiek całe życie się uczy. Generalnie wszystkim dziękuję za okazaną pomoc i naprowadzenie na właściwy tor. Ciahciah piwo się należy. Dzięki Pozdr.
przemik Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Najwazniejsze ze problem rozwiazany.... kolega mial nosa do zle złozonego pierscienia....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się