carpa84 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Na czym polega frezowanie gniazd zaworu czy coś takiego. I kiedy i dlaczego się to robi !
honda Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Raczej chodzi o szlifowanie gniazda zaworowego i zaworu, robi się to po to żebu zawór szczelnie zamykał (nie puszczał kompresji)
carpa84 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No raczej na pewno o to chodzi ! A czy robi sie to przy aucie z przebiegiem 190 tys ?
augustA4 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No raczej na pewno o to chodzi ! A czy robi sie to przy aucie z przebiegiem 190 tys ? Frezuje się powierzchnie styku zaworu z głowica. Frezuje sie dwie powierzchnie styku. Po frezowaniu docieramy zawory do głowicy. Warto również sprawdzić stan prowadnic. Przy normalnym użytkowaniu taki przebieg nie wskazuje na konieczność frezowania gniazd. Po ściągnięciu głowicy należy sprawdzić jak wyglądają dniazda. czy nie są " powypalane" jeśli tak to frezujemy gniazda lub wymieniamy na nowe. ( nie jestem pewien czy w tym silniku (AVF) sie wymienia czy można frezować )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się