Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AJM] Logi do oceny - VW Bora 1,9 tdi - tryb awaryjny w różnych sytuacjach.


mcm

Rekomendowane odpowiedzi

Problem w aucie polega na łapaniu trybu awaryjnego w różnych sytuacjach raz nie długo po ruszeniu, nieraz przy butowaniu, czasami po przejechaniu 50 kilometrów.

Nie kopci na czarno ani na biało.

Błędy:

Address 01

Controller: 038 906 019 CJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

LOGI:

grypy normalne BS:

000

000mb.jpg

001

001mb.jpg

003

003mbfp.jpg

004

004mb.jpg

007

007mb.jpg

008

008mb.jpg

010

010mb.jpg

011

011mb.jpg

013

013mb.jpg

grupy BS:

000

000bs.jpg

003

003bs.jpg

011

011bs.jpg

dynamiczne:

000

000dyn.jpg

001

001dyn.jpg

003

003dynh.jpg

004

004dyn.jpg

008

008dyn.jpg

010

010dyn.jpg

011

011dyn.jpg

013

013dyn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz tego syfu na kierownicach, slabo dzialajacy EGR. Moze warto jednoczesnie wywalic i wyczyscic :mysli:[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 09:29_________________________________________________I kąt synchronizacji do malej korekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja to akurat jest ustawiona idealnie.

Akurat nie.Delikatnie mozna ustawic,powinno byc lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja to akurat jest ustawiona idealnie.

Akurat nie.Delikatnie mozna ustawic,powinno byc lepiej

nic nie bedzie lepiej .... jest dobrze i nic nie ruszac w rozrzadzie ... szkoda czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin jak chcesz to Ci wyczyszcze to turbo , inaczej nie da rady , chyba ze mozemy mały trick zrobic ale to na spocie obgadamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1

nawet prawie 1.3 bar ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1

No jest na to wytlumaczenie i to w sumie dosc sensowne... sprawa tkwi w polozeniu silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin jak chcesz to Ci wyczyszcze to turbo , inaczej nie da rady , chyba ze mozemy mały trick zrobic ale to na spocie obgadamy

pogadamy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...