Harysiak Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam panów!!!!!!!! Ostatnio podczas tankowania mojego dizelka wlałem przez pomyłkę 10 L.benzyny, kapłem się dopiero w domu po przejechaniu około 3 km.Przy ponownym odpalaniu był problem, nie chciał odpalić , wziołem go na chol i odpalił ale był bardzo słaby ,pojechałem na CPN i zalałem do pełna ropą.Teraz jest lepiej ale gdy odpalam słychać metaliczny dżwięk i dłużej trzeba kręcić.Mam pytanie czy to się zmieni czy trzeba do mechanika.Proszę o pomoc.
Hosse88 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 mogles od razu dowalic ropy por korek jak tylko sie skapnales, ja u siebie przez pomylke kiedys zalalem 2ltr beny shella v povera na 40 ropy i powiem ze nawet mi sie polepszylo
Harysiak Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja miałem pecha przez pośpiech
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 To nie jest PD czy CR tylko zwykła poczciwa VP37. Nic nie powinno się stac.
Hosse88 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no tez tak mysle ze AFN to stary traktor i ze da rade :gwizdanie: ale nie jestem mechanikiem wiec na mojej wypowiedzi sie nie wzoruj
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Po pierwsze na benzynie to nie pojedzie więc skoro piszesz ze dojechales do domu po tym feralnym tankowaniu to znaczy ze olej napędowy tez był dostarczany do pompy nie tylko sama benzyna. Znaczy to że jakies smarowanie układu wtryskowego było i nic nie powinno się wydarzyc złego przez te 3km.
Harysiak Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie za otuchę ,bądżmy dobrej myśli. Teraz się niepomylę.Pozdrowionka!!!!!!!!!!!!!
tomasbw Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Też kiedyś spotkałem się z taką pomyłką tylko że benzyny było 15l. Z tego co wiem dobrym pomysłem jest ciągłe dolewanie ropy by stosunek benzyny do roby był jak najmniejszy
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 zalej go po korek ropulcem i wlej z 200ml oleju 0W30 lub 5W30/40 i przejeździsz to. jak miałem mk3 TDI to tez sie pomyliłem bo przez pół roku jeździłem benzyniakiem -TDI'ka remontowałem przez ten czas. po tej pomyłece trochę się układ paliwowy przepłukał ,poprawiła sie praca wtrysków i w ogóle poczułem ze był taki bardziej dynamiczny.
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jesli juz cos chcecie lac do paliwa to raczej mixol a nie silnikowy
yahoo Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Spoko loko ja wlalem w tym roku 25 litrow v-powera ale od razu sie kapnalem i niestety to bylo za duzo. Auto na hol do mechanika i spuscilismy paliwo przeplukalismy bak zalalismy ropka i smiga. Co do tego traktora to jest na pompie wiec powinno byc ok. Pozalewaj troche dobrej ropy, dolej mixolu troche i przepal resztke benzyny i powinno byc ok. To jest plus tego silnika.
juropek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 heh to A4 to mój pierwszy ON, nawet w firmie wszystko miałem w benzynie, powiedzcie czy przy moim silniku te 10-15 litrów PB to już duży problem??? na szczęście LPG nie zatankuję
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 15 litrów to masz juz 25% zbiornika także przy tej ilosci moga pojawic sie problemy z przepaleniem tej mieszaniny
juropek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 hehe muszę sobie kupić duuuużą naklejkę ON na klapkę :)
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 albo może nad klapką co bys nie zapomniał jak ja otworzysz korzystając z okazji jeśli chodzi o poj.zbiornika to sedan i avant mają 62L?
Hosse88 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no OT troche juz jedzie ja mam avanta i jeszcze nigdy nie mialem pustego ale weszlo mi raz 66 raz 65 itp. i jak pytalem na forum to ktos pisal ze wyciagal zbiornik i wczodzi 70 wiec katalogowe dane raczej
juropek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 hehehe to jak z LPG zawsze inaczej raz nawet więcej niż miała butla
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tak mają taki sam. Tylko Q ma mniejszy: 60L To że wejdzie wiecej niz ksiazkowe 62L to normalne bo jest jeszcze rura i odpowietrzenie. Ale w fabryce nie przewidziano takiej opcji zeby lac pod sam korek. [br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 23:11_________________________________________________ hehehe to jak z LPG zawsze inaczej raz nawet więcej niż miała butla To ze wejdzie wiecej niz pojemnosc butli to normalne bo LPG jak kazdy gazj jest scisliwy i wszytko zalezy od tego pod jakim cisnieniem jest butla napelniana. A cisnienie to zalezy od pompy przy drystrybutorze i zaworka na butli.
juropek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 i pilota w kieszeni który zatrzymuje pompę, znam zasady fizyki i nie ma opcji zatankowania więcej niż się da tym bardziej, że jest zawór który wyłącza pompę gdy osiągnie odpowiednie ciśnienie , wiesz to było jednym z powodów tego że teraz jest ON mimo że nie jestem zwolennikiem
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Kolego chyba jednak nie znasz praw fizyki skoro podwarzasz to że LPG jest scisliwy. Pilota w kieszeni nie musisz miec bo wystarczy przycisk na drystrybutorze ktorym sie wlacza pompe. A zawor jest przy butli i nastawiony na odpowiednie cisnienie no i zawor zaworowi nie rowny. Poza tym czesto pojemnosc butli podawana jest bez uzwglednienia dennic i stad tez moze wynikac jej inna wartosc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się