kubson Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 A co mi szkodzi zadam kolejne pytanie ;D Jak widac na logu dawka paliwa to 6, gdy zmieniałem w Vagu wartosći nawet na najwyższe jakie sie dało to dawka skoczyła tylko na 5 z hakiem. W tym silniku jaka powinna być ta dawka, chciałem dać jak największą okolo 3-4 a tu tylko 5. Zdziwiłem się troche bo niektóre osoby się nią bawią że mają zakres np. od 7mg do 3mg. Co to może być ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b8a2432959c2ffa.html
wojtek26 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Vagiem nie wiele zmienisz chcesz bardziej zmienic dawke to tylko przestawienie nastawnika to umożliwi
kubson Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Wg Ciebie kolego zostawić tak jak jest czy bawić się tym nastawnikiem ?
gregorianin Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jeśli mowa o AFB to tam nic ręcznie nie przestawicie - to przecież VP44
Bugatti Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 A po co chcesz ruszać tą dawkę ? Pozdr.
kubson Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Na spalaniu mnie bardzo nie zależy, a jeżeli mogę go choć trochę podkręcić tą dawką to czemu nie.
przemik Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nic nie zmieniaj w adaptacjach... jest wszystko OK.
arto19 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 odgrzeje troche temat mam problem z dawka ok 8,8-9.1 czyli za mała ale nie moge zmienic w adaptacjach mam 42678 i nie moge zejść poniżej tej wartości co jest nie tak?
przemik Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Wroc do ori wartosci adaptacyjnych i wykonaj logi statyczne i statyczne BS
Jey_Di Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Powiem tak: Nie ruszaj tej dawki, ja mam AFN-a i przestawiłem dawkę na nastawniku z 4.8 na 3.6 i zużycia paliwa na 100 km ze 6l podskoczyło na 6.8l,i raczej wrócę do starej dawki. Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Powiem tak: Nie ruszaj tej dawki, ja mam AFN-a i przestawiłem dawkę na nastawniku z 4.8 na 3.6 i zużycia paliwa na 100 km ze 6l podskoczyło na 6.8l,i raczej wrócę do starej dawki. Pozdrawiam. przy dzisiejszych cenach ropy to ja bym ustawil na 9.0 mg ....
przemek4net Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 jezeli prosty silnik diesla (zadnych przepustnic - prostota) ma sie krecic na wolnych obrotach z okreslona predkoscia obrotowa to musi do tego zezrec okreslona ilosc wachy... jezeli dostanie jej wiecej to wzrosna wolne obroty... jak dostanie jej mniej to spadna (wplyw kata wtrysku dla calosci pomijam)... jednym slowem te adaptacja to taka sciema - to raczej kalibracja odczytu + ewentulanie (nie weryfikowalem) trik na lepsze zapalania na zasadzie: jezeli ustawimy mu przez adapatacje tak ze jedno wiaderko ropy ECU bedzie widzial jako pol wiaderka ropy to przy rozruchu jak ECU powie "dolac wiaderko ropy do rozruchu" to w praktyce pompa poda dwa wiaderka Moge sobie wyobrazic ze dzieki temu jakis tam zagubiony konik czy dwa sie pojawi na zasadzie: ogranicznik dymienia powiedzial, ze dawka max to 40 "jednostek" ale przez nasze adaptacje doprowadzilismy do sytuacji ze faktyczna dawka jest 42 jednostki paliwa Krotko: grzebanie w adaptacjach to nie eco-tuning a dla potrzeb tuningu kazdy trzezwy tuner ograniczniki w kosmos wyslac potrafi a jezeli ten tuner to nie jest gamon do kwadratu to ruszy mapke wachy do rozruchu i bez zadnej laski pompa do rozruchu (na cieplym jak sobie postoi - bo tu pojawia sie problem w starych TDI) wachy poda wiecej Pozdrawiam, Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się