Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 VS BMW M3 roadtest (English subtitled)


ba$ior

Rekomendowane odpowiedzi

Audi RS5 VS BMW M3 roadtest (English subtitled)

Cadillac CTS-V Coupe vs Audi RS 5 vs BMW

"If you want the best in the class, Its definitely the M3!" Very well said by Autoweek

Audi RS5 driven by autocar.co.uk

Czyżby nowe RS 5 było gorsze od "starego" M3 E92 ?

M3 jest już 3 lata na rynku i doczekało się faceliftingu. Audi miało dużo czasu aby zrobić lepsze auto...ale nie wierze tym wszystkim "testerom", którzy śmigają do pracy Citroenem C3...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co gazeta to opinia. Ostatnio czytalem test, gdzie porownywano kilka modeli audi i porsche, RS5 wygralo z prosiakiem [nie pamietam jakim].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co gazeta to opinia. Ostatnio czytalem test, gdzie porownywano kilka modeli audi i porsche, RS5 wygralo z prosiakiem [nie pamietam jakim].

Mam to w domu właśnie i czytałem kilka razy ten artykuł AUTO MOTO, są tam 4 pary najmocniejszych wersji Audi i Porsche

Czyli: 991 Carrera S vs RS5 0-1

R8 Spyder 5.2 FSI Quattro vs 991 TURBO S Cabrio 0-1

A8 4.2 FSI Quattro vs Panamera 4S 1-1

Q7 V12 TDI Quattro vs Cayenne TURBO 0-1

Czyli w końcowym starciu Audi przegrało z Porsche 2-3 ale najlepsze opinie zebrało nowe RS5 "Supersportowe Audi imponuje dopracowaniem, silnikiem, układem jezdnym, wreszcie przydatnością do codziennego użytkowania."

A co najlepsze, do tej pory w testach osiągi zazwyczaj były takie same co producent deklaruje albo minimalnie gorszę a co zauważyłem w nowych samochodach na teście wychodzą lepsze osiągi czyli 0-100km/h wyszło 4,3 a producent podaje 4,6s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam siedzi za motor ?

Zaraz napisze Ci wszystko z tego artykułu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam siedzi za motor ?

W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będe kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam siedzi za motor ?

Zaraz napisze Ci wszystko z tego artykułu :naughty:

Czekamy na info z gazetki.

Dobrze, że coś pozytywnego o tym modelu napisali.

Wrzuciłem jeszcze jeden filmek o RS 5 :)[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 22:52_________________________________________________

a co tam siedzi za motor ?

W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będę kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali.

Ja myślałem (i nadal myślę), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to. Daj więcej info, przekonaj mnie :)

Koleś w filmiku zachwala S-tronik w tym motorze 4.2 v8 FSI (pierwszy raz Audi zastosowało w modelu RS taki wynalazek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę jutro wrzucić test z Autocar'a. Piszą, że to najlepsze audi jakie w tej chwili produkują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni

Rozrząd - DOHC, łańcuch

Pojemność - 4163 cm

Moc - 331KW/450KM przy 8250/min

Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min

Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa

Napęd - 4x4

Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator,

Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP

Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą)

Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20

Rozmiar felg - 9 x 20

Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm

Rozstaw osi - 275,1cm

Masa własna/ładowność - 1790/435kg

Bagażnik - 455l

Norma spalin - Euro 5

Pomiary testowe.

0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka)

Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.)

Hamowanie - I TUTAJ UWAGA :kox:

Tarcze zimne - 33,2m

Tarcze gorące - 32,3m

śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt

śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt

Emisja CO2 - 252g/km

Cena - 77 700tys JURO

Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł :decayed:

To tyle, pierwszy raz się tyle rozpisałem a nie skopiowałem na temat danych audicy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę jutro wrzucić test z Autocar'a. Piszą, że to najlepsze audi jakie w tej chwili produkują.

Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem :)[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 22:56_________________________________________________

Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni

Rozrząd - DOHC, łańcuch

Pojemność - 4163 cm

Moc - 331KW/450KM przy 8250/min

Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min

Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa

Napęd - 4x4

Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator,

Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP

Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą)

Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20

Rozmiar felg - 9 x 20

Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm

Rozstaw osi - 275,1cm

Masa własna/ładowność - 1790/435kg

Bagażnik - 455l

Norma spalin - Euro 5

Pomiary testowe.

0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka)

Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.)

Hamowanie - I TUTAJ UWAGA :kox:

Tarcze zimne - 33,2m

Tarcze gorące - 32,3m

śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt

śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt

Emisja CO2 - 252g/km

Cena - 77 700tys JURO

Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł :decayed:

To tyle, pierwszy raz się tyle rozpisałem a nie skopiowałem na temat danych audicy :decayed:

Co do ceny ceramiki w RS 5...32.900 zł :)

Wrzucam polski cennik Audi RS5 - plik w Excelu:

http://www.mediafire.com/?a9qfwejqqakvy6k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem (i nadal myśle), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to.

Mylisz się ba$ior, czytałem o tym, tym bardziej musieli zmienić motor od RS4 , który przecież boryka się z dość dużym problemem nietrzymania mocy i zbierania się szlamu.

Zresztą był już nawet film z Autoweek, który w dałeś w 1 linku ale tylko o RS5 w którym mówią o pochodzeniu tego silnika.

Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem :)

Dokładnie, kupuję każdy numer co tydzień od 2 lat. Najlepsza i bardzo kompetentna gazetka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat wolę quattro niż RWD no i środek miażdży suty w RS5. Z zewnątrz miej więcej remis chociaż uważam, że RS5 wygląda bardziej muskularnie pomimo, że nie ma poszerzanych nadkoli jak to było w poprzednich modelach (aż dziwne, że w tym nie ma). Czytałem również, że skrzynia DCT w BMW lubi się psuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat wolę quattro niż RWD no i środek miażdży suty w RS5. Z zewnątrz miej więcej remis chociaż uważam, że RS5 wygląda bardziej muskularnie pomimo, że nie ma poszerzanych nadkoli jak to było w poprzednich modelach (aż dziwne, że w tym nie ma). Czytałem również, że skrzynia DCT w BMW lubi się psuć.

Wszystko OK ale RS 5 ma poszerzenia ale w nowym stylu dla modeli RS - przypatrz się takie "kwadratowe" jak w nowym modelu RS6...

Tu ciekawy opis z jazdy RS 5:

http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/test-drive-rs5-12156/index.html[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 23:10_________________________________________________

Ja myślałem (i nadal myśle), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to.

Mylisz się ba$ior, czytałem o tym, tym bardziej musieli zmienić motor od RS4 , który przecież boryka się z dość dużym problemem nietrzymania mocy i zbierania się szlamu.

Zresztą był już nawet film z Autoweek, który w dałeś w 1 linku ale tylko o RS5 w którym mówią o pochodzeniu tego silnika.

Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem :)

Dokładnie, kupuję każdy numer co tydzień od 2 lat. Najlepsza i bardzo kompetentna gazetka.

Racja.

Jakoś mi to uleciało...teraz doczytałem..."The V8 has a totally different character than the V8 in the S5. It is more a race engine (derived from the V10 in the R8/Gallardo) and needs its revs and does not have so much torque in lower revs as you would expect. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam siedzi za motor ?

W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będe kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali.

Nie do końca bo w R8 Spider 5.2l skrzynia automatyczna za dopłatą 35 tys. zł jest strasznie wielkim nie wypałem i o wiele lepiej operować 6-stopniowym manualem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qźwa szkoda że takie drogie to to :)

dla mnie rs5 to fura madafaka..

fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też :) ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja.

Jakoś mi to uleciało...teraz doczytałem..."The V8 has a totally different character than the V8 in the S5. It is more a race engine (derived from the V10 in the R8/Gallardo) and needs its revs and does not have so much torque in lower revs as you would expect. "

Właśnie miałem wkleić ten cytat :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qźwa szkoda że takie drogie to to :)

dla mnie rs5 to fura madafaka..

fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też :) ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie: :kox:

Trza to wyrezać zaraz u siebie :kox::decayed:

Temacik ładnie ruszył :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca bo w R8 Spider 5.2l skrzynia automatyczna za dopłatą 35 tys. zł jest strasznie wielkim nie wypałem i o wiele lepiej operować 6-stopniowym manualem :)

Tyle, że tam jest skrzynia typu Robitised Manual, jeszcze inny typ - ta sama co w Gallardo. Źle się tym jeździ na codzień.

fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też :) ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie: :kox:

To wina kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...