losiu2002 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam, mam problem z mocą w swoim aucie, sporo poczytałem o tym, ale pojechałem do mechanika. Mechanik odpiął przewód podciśnienia z gruszki i podpiął na "krótko" bezpośrednio do wyjścia z pompy podciśnienia na przegrodzie. Po czym odpinał i przykładał przewód do gruszki "na krótko" jak i normalnie tak jak powinno być. Po tych zabiegach powiedział żeby powymieniać przewody podciśnienia bo sztanga powinna tak samo pracować "na krótko" jak i przez zawór. Moje pytanie jest takie: czy to rzeczywiście prawda że tak powinno być?? Czy raczej uważacie że tak się nie da nic sprawdzić??
Bugatti Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 sztanga na biegu jałowym powinna iść w górę. Zaś przy dodawaniu gazu powinna opadać.
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Moje pytanie jest takie: czy to rzeczywiście prawda że tak powinno być?? Czy raczej uważacie że tak się nie da nic sprawdzić?? jest to najprostrze i najskuteczniejsze sprawdzenie szczelności układu podciśnieniowego (polecam to każdemu, sam tak właśnie sprawdzam gdzie występuje nieszczelność) ale z jednym ale : trzeba pamiętać, że poza samymi wężykami podciśnieniowymi są jeszcze w układzie elektrozawory i jeśli któryś z nich będzie działał wadliwie to tą metodą trzeba jeszcze podpinać się na krótko przed i za każdym elektrozaworem aby ustalić czy to wina wężyków podciśnienia czy też któregoś z elektrozaworów.
losiu2002 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dzięki za odpowiedź, myślałem że chce mnie zrobić w konia. W takim razie sam Sobie posprawdzam wszystko, po wymianie wężyk, bo raczej im się przyda.
Pretor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Sztanga podpięta bezpośrednio do vacum będzie działała szybciej niż po ściągnięciu wężyka z gruszki. Powodem tego opóźnienia jest akumulator podciśnienia. Po prostu mija chwila zanim pompa wyssie powietrze z akumulatora podciśnienia. Już w trakcie wysysania sztanga zaczyna się unosić, ale później opór wzrasta i sztanga dopiero całkowicie się podniesie po osiągnięciu w akumulatorze odpowiedniego podciśnienia. W nowszych rocznikach podczas logowania BS 011 tego opóźnienia nie widać bo w akumulatorze podciśnienia jest odpowiednie podciśnienia i sztanga może błyskawicznie reagować zakładając jak kolega Sztomel słusznie zauważył, że elektrozawory pracują poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się