PaPaY Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 Witam ,'o) Mam takie problem.. otóz moje Audi A4 1,9 TDi 110KM strasznie leniwie sie rozpedza jak na silnik 110KM predkosc odpowiednia osiaga bo rozpedzam je smialo do 180 i jeszcze jest zapas.. ale wiecej nie mam gdzie wyciaganac.. ale jest malo dynamicznie, poprostu leniwe..:-\ czym to moze byc spowodowane??
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 moze ci sie zdaje :razz: zapraszam kolege poza tym do newbie
PaPaY Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Opublikowano 28 Lipca 2006 nie, nie zdaje mi sie bo kolega ma ten sam model i jego Audi o wiele lepiej przyspiesza..
baskecior Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 Moze poprzedni wlasciciel jeździł PSJ`tem, dzieki temu zapiekły Ci się kierownice spalin ... ?
PaPaY Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Opublikowano 28 Lipca 2006 Przeczyszczenie turbo pomoglo by? a jak kierownice to co proponujecie?
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno
baskecior Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno NIc podobnego ...
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly
baskecior Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock:
Wihajster Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 a przy czym??to jeden z objawow zlego dzialania zaluzji
bolek Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 Weż laske do auta i jedzcie na piwo do Warszawy na pełnym gazie stawiam jak BASKECIOR na kierownice
PaPaY Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Opublikowano 28 Lipca 2006 i co na to mam poradzic? wymiana? jaki koszt?
_siwy_ Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 Rozruszać!! Weź w rękę klucz (chyba) 14 (otwarty) i poruszaj cięgienkiem wychodzącym z gruszki na turbinie. To ciegienko jest w jednym miejscu szersze - wsadz klucz pod to zgrubienie. Podważ je tym kluczem i tak poruszaj kilkadziesiąt razy. Nie zaszkodzi psiknąc tez jakims odrdzewiaczem. Po zabiegu dac po garach na trasie i ogólnie starać się jeździc z obrotami nie mniejszymi niz 1800-2000.
spanky Opublikowano 28 Lipca 2006 Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock: basket a dlaczego uwazasz ze nie .... ? bo ja uwazam ze przyczyny wchodzenia autka w tryb awaryjny to zapieczone kierownice turbiny lub w wadliwie działającym zaworze ograniczania ciśnienia doładowania tzw.N75. Obie usterki powodują nadmierny wzrost ciśnienia doładowania stąd notlauf i błąd zapisany w pamięci sterownika ..... P.S a wracajac do tematu to bym najpierw podpial Vag'a ... ;-)
bolek Opublikowano 29 Lipca 2006 Opublikowano 29 Lipca 2006 Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75
spanky Opublikowano 29 Lipca 2006 Opublikowano 29 Lipca 2006 Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75 hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy .... ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem ..... P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-)
Wihajster Opublikowano 29 Lipca 2006 Opublikowano 29 Lipca 2006 N 75 w 110 rzadko pada jak juz to w 90
PaPaY Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Opublikowano 29 Lipca 2006 Nie moge znalezc tego ciegielka mozesz opisac dokladnie gdzie to jest ? :/ Audika mam od niedawna... i jeszc ze slabo sie w nim orientuje co gdzie jest :>
Gość zdeniu Opublikowano 30 Lipca 2006 Opublikowano 30 Lipca 2006 więc się podłącze :mrgreen: kierownice u mnie działają jak ta lala - sprawdzane juz było wcześniej byłem na urlopie i przegoniłem go po autostradzie (koło 180km z prędkością 180-200km/h bez przerwy) zjechałem z autostrady i silnik przełączył się w tryb awaryjny załamka i tez wydaje mi się że trochę się leni przy wchodzeniu na obroty jeszcze jedno czy tak wygląda ten N75 :?: :?: :?: jeżeli to nie to to jak wygląda i gdzie jest pod maseczką :?:
Rekomendowane odpowiedzi