Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9TDI] Moje Audi jest leniwe.. :-\


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,'o) Mam takie problem.. otóz moje Audi A4 1,9 TDi 110KM strasznie leniwie sie rozpedza jak na silnik 110KM predkosc odpowiednia osiaga bo rozpedzam je smialo do 180 i jeszcze jest zapas.. ale wiecej nie mam gdzie wyciaganac.. ale jest malo dynamicznie, poprostu leniwe..:-\ czym to moze byc spowodowane??

Opublikowano

moze ci sie zdaje :razz: zapraszam kolege poza tym do newbie :wink:

Opublikowano

raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 :wink: pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno

Opublikowano
raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 :wink: pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno

NIc podobnego ...

Opublikowano

przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly

Opublikowano

a przy czym??to jeden z objawow zlego dzialania zaluzji

Opublikowano

Weż laske do auta i jedzcie na piwo do Warszawy na pełnym gazie :wink: stawiam jak BASKECIOR na kierownice

Opublikowano

Rozruszać!! Weź w rękę klucz (chyba) 14 (otwarty) i poruszaj cięgienkiem wychodzącym z gruszki na turbinie. To ciegienko jest w jednym miejscu szersze - wsadz klucz pod to zgrubienie. Podważ je tym kluczem i tak poruszaj kilkadziesiąt razy. Nie zaszkodzi psiknąc tez jakims odrdzewiaczem. Po zabiegu dac po garach na trasie i ogólnie starać się jeździc z obrotami nie mniejszymi niz 1800-2000.

Opublikowano
przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly

Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock:

basket a dlaczego uwazasz ze nie .... ?

bo ja uwazam ze przyczyny wchodzenia autka w tryb awaryjny to zapieczone kierownice turbiny lub w wadliwie działającym zaworze ograniczania ciśnienia doładowania tzw.N75. Obie usterki powodują nadmierny wzrost ciśnienia doładowania stąd notlauf i błąd zapisany w pamięci sterownika .....

P.S a wracajac do tematu to bym najpierw podpial Vag'a ... ;-)

Opublikowano

Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75

Opublikowano
Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75

hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy ....

ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem .....

P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-)

Opublikowano

N 75 w 110 rzadko pada jak juz to w 90

Opublikowano

Nie moge znalezc tego ciegielka mozesz opisac dokladnie gdzie to jest ? :/ Audika mam od niedawna... i jeszc ze slabo sie w nim orientuje co gdzie jest :>

Opublikowano

więc się podłącze :mrgreen:

kierownice u mnie działają jak ta lala - sprawdzane juz było wcześniej

byłem na urlopie i przegoniłem go po autostradzie (koło 180km z prędkością 180-200km/h bez przerwy)

zjechałem z autostrady i silnik przełączył się w tryb awaryjny

załamka :cry:

i tez wydaje mi się że trochę się leni przy wchodzeniu na obroty :evil:

jeszcze jedno czy tak wygląda ten N75 :?: :?: :?:

zawor.jpg

jeżeli to nie to to jak wygląda i gdzie jest pod maseczką :?:

Opublikowano

tak to jest zdeniu N75 :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...