zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam Zabieralem sie wlasnie za wywalanie katalizatora w swoim aucie ale zastanawiam sie jak odkrecic sruby te od dolu bo o ile te przy turbinie sa dostepne to tamte ani od dolu ani od gory nie ma zbyt latwego dostepu, moze podzielice sie swoimi doswiadczeniami?
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 odkręć przy turbinie i zwal reszte na dół poszukaj odpowiedniego kawałka rury, wytnij kata i zamontuj rurę do turbiny przyłap spawami, zdejmij i pospawaj na stałe, potem montaz i gotowe :good:
zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 to rozumiem ze jak to zwale na dol bede mial lepszy dostep, slyszalem tez takie opinie ze wystarczy tylko rozbic kata i nie dawac rurki zamiast, ale sam juz nie wiem?
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 oczywiście że możesz wybić sam środek to nawet lepiej bo nie musisz bawidz sie migomatem :> potrzebujesz tylko solidnego pręta i po kłopocie
ArkadiuS Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 oczywiście że możesz wybić sam środek to nawet lepiej bo nie musisz bawidz sie migomatem :> potrzebujesz tylko solidnego pręta i po kłopocie
zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 deszczyk mnie dopadl wiec dzis juz nic nie zrobie, a jakim kluczem odkrecaliscie ta srube przy turbinie od strony silnika?ciezko ja tam odkrecic jak nie wiem
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 najlepiej jakimś "łamanym" najważniejsze abyś je popuścił, wlej tam jakiegoś penetratora albo płynu hamulcowego jak znam życie któras na pewno sie ukręci
zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 zapuscilem wd 40, o bede cos kombinowal ale od gory to mimo wszystko ciezko czym kolwiek to odkrcic bo blokuje ta rurka co idzie to turbiny
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 zapuscilem wd 40, o bede cos kombinowal ale od gory to mimo wszystko ciezko czym kolwiek to odkrcic bo blokuje ta rurka co idzie to turbiny to ją odkręć, jest to rurka doprowadzająca olej to turbo
zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no niby tak, ale pozniej tzreba bedzie raczej wstrzyknac olej w ten przewod zeby turbiny nei zajechac?
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no niby tak, ale pozniej tzreba bedzie raczej wstrzyknac olej w ten przewod zeby turbiny nei zajechac? nic takiego nie musisz robić zapalisz silnik i po chwili turbo ma smarowanie a jak wymieniasz filtr oleju to zalewasz go ????? :polew: :polew: ja to robię...... :wink4: ale mozna zatkać na chwilę wydech przed zapaleniem silnika turbo nie bedzie sie tak szybko kręcic ogólnie rzecz ujmując nie ma żadnego stracha przy okazji odkręć całkiem ten przewód i sprawdz czy ma odpowiedni przepływ
zizel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no nie wiem po prostu slyszalem taka opinie a jak jest w rzeczywistosci to nie wiem, tez mi sie wydaje ze olej w momecie powinien byc pociagniety do turbiny
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 zrobisz jak uwazasz robiłem to wiele razy i nigdy nie było skuchy
ArkadiuS Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 zrobisz jak uwazasz robiłem to wiele razy i nigdy nie było skuchy zizel odkręcaj flanszę i wybebeszaj kata. Ułatwi Ci praca na kanale. Do tego co pisał devastation to dodam połącz wszystko dobrze, a T będzie żyło
Gniady Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Do odkręcenia mała grzechotka i długa przedłużka ja mam nakrętki miedziane nie zapiekły się drugą flansze dwie nakrętki z góry jedną z dołu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się