Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Jak wyciągnąć katalizator w ATJ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zabieralem sie wlasnie za wywalanie katalizatora w swoim aucie ale zastanawiam sie jak odkrecic sruby te od dolu bo o ile te przy turbinie sa dostepne to tamte ani od dolu ani od gory nie ma zbyt latwego dostepu, moze podzielice sie swoimi doswiadczeniami?

Opublikowano

odkręć przy turbinie i zwal reszte na dół

poszukaj odpowiedniego kawałka rury, wytnij kata i zamontuj rurę do turbiny

przyłap spawami, zdejmij i pospawaj na stałe, potem montaz i gotowe :good: :good:

Opublikowano

to rozumiem ze jak to zwale na dol bede mial lepszy dostep, slyszalem tez takie opinie ze wystarczy tylko rozbic kata i nie dawac rurki zamiast, ale sam juz nie wiem?

Opublikowano

oczywiście że możesz wybić sam środek

to nawet lepiej bo nie musisz bawidz sie migomatem :>

potrzebujesz tylko solidnego pręta i po kłopocie

Opublikowano

oczywiście że możesz wybić sam środek

to nawet lepiej bo nie musisz bawidz sie migomatem :>

potrzebujesz tylko solidnego pręta i po kłopocie

:good:

Opublikowano

deszczyk mnie dopadl wiec dzis juz nic nie zrobie, a jakim kluczem odkrecaliscie ta srube przy turbinie od strony silnika?ciezko ja tam odkrecic jak nie wiem

Opublikowano

najlepiej jakimś "łamanym"

najważniejsze abyś je popuścił, wlej tam jakiegoś penetratora albo płynu hamulcowego

jak znam życie któras na pewno sie ukręci :confused4:

Opublikowano

zapuscilem wd 40, o bede cos kombinowal ale od gory to mimo wszystko ciezko czym kolwiek to odkrcic bo blokuje ta rurka co idzie to turbiny

Opublikowano

zapuscilem wd 40, o bede cos kombinowal ale od gory to mimo wszystko ciezko czym kolwiek to odkrcic bo blokuje ta rurka co idzie to turbiny

to ją odkręć, jest to rurka doprowadzająca olej to turbo

Opublikowano

no niby tak, ale pozniej tzreba bedzie raczej wstrzyknac olej w ten przewod zeby turbiny nei zajechac?

Opublikowano

no niby tak, ale pozniej tzreba bedzie raczej wstrzyknac olej w ten przewod zeby turbiny nei zajechac?

nic takiego nie musisz robić

zapalisz silnik i po chwili turbo ma smarowanie

a jak wymieniasz filtr oleju to zalewasz go ?????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

ja to robię...... :wink4: :wink4: :wink4:

ale mozna zatkać na chwilę wydech przed zapaleniem silnika

turbo nie bedzie sie tak szybko kręcic

ogólnie rzecz ujmując nie ma żadnego stracha

przy okazji odkręć całkiem ten przewód i sprawdz czy ma odpowiedni przepływ

Opublikowano

no nie wiem po prostu slyszalem taka opinie a jak jest w rzeczywistosci to nie wiem, tez mi sie wydaje ze olej w momecie powinien byc pociagniety do turbiny

Opublikowano

zrobisz jak uwazasz

robiłem to wiele razy i nigdy nie było skuchy

Opublikowano

zrobisz jak uwazasz

robiłem to wiele razy i nigdy nie było skuchy

zizel odkręcaj flanszę i wybebeszaj kata. Ułatwi Ci praca na kanale. Do tego co pisał devastation to dodam połącz wszystko dobrze, a T będzie żyło :naughty:

Opublikowano

Do odkręcenia mała grzechotka i długa przedłużka ja mam nakrętki miedziane nie zapiekły się drugą flansze dwie nakrętki z góry jedną z dołu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...