colak Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 colak Witam serdecznie, Panowie mam problem a mianowicie wczoraj podczas wyprzedzania auto mi szarpneło i zapaliły się kontrolki abs i esp i od tego czasu nie gasły jak zaczołem manewrować auto gasłao na wolnych obrotach natomiast podczas jazdy było oki. Po podłączeniu pod Vag-a pokazało następujące błędy silnik 3 Faults Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 P1128 - 35-10 - - - 17931 - Crash Signal from P1523 - 35-10 - - - 16487 - Mass Air Flow Sensor oraz ukł hamulcowy 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage 07-10 - Signal 18265 - Load Signal: P1857 - 35-10 Z silnika błędy usunięte oraz 00532 nartomiast nie mogę usunąć 18265 i podejżewam że tu jet problem dzis odlączyłem Akumulator na noc może coś pomoże Proszę o pomoc co można jeszce sprawdzićaby było oki:)) Będę wdzieczny za podpowiedzi co mogę zrobić w tym temacie Poztrawiam [br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 08:54_________________________________________________Witam Panowie Odłączenie akumulatora cic nie dało jednak nie mogę usunąć błędów 16487 - Mass Air Flow Sensor oraz18265 - Load Signal: dlatego też obstaiam przepływomierz powietrza poniważ te błędy jak gdzieś czytałem są powiązane auto na wolnych obrotach pokazuje mi ok. 80g/s czy to dobrze ??? jak odłącze przepływkę obroty sąrówniejsze i auto nie gaśnie. Panoweie co wy uważacie na ten temat ???
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 przeplywka do wymiany na wolnych obrotach powinno wskazywac przynajmniej 10 razy mniej
colak Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A jaką powinno pokazywać wartość poniżej wyświetlanej wartośći na Vagu jest napisne że coś ok. 2-4,5 g/s ale to troszkę zamało prawda ?? Przy dodaniu gazy pokazywało nawet 190 g/s takze całkem poza zakresem a może ma ktoś logi z prawidłowym wskazaniem przepływki ?
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 powinno byc tak jak podaje VAG nie inaczej, przy 190g/s to turbo powinno ładowac ok 0.9-1 bar-a
colak Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam Panowie sprawa załatwiona przepływkę kupiłem za 150 na szrocie i auto śmiga jest oki na wolnych obrotach wartośc mieści się w zakresie podanym przez vaga inne parametry również. Godny uwagi jest fakt iż w abs-ie był błąd komputera który był powiazany z błędem z silnika w moim przypadku Przepływka wskazówka na przyszłość Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 spadek napiecia powoduje powstanie tych bledow w ukladzie ABS
colak Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 No pewnie tak dziś jeszcze muszęsprawdzić jedną rzecz i jutro napiszę bo coś mnie jeszcze ciekawi także do jutra ))[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Witam Tak jak myslałem po wymianie przpływki ustąpił jeszcze jeden problem a mianowicie szarpanie na wysokich obrotach wyszukajcie moje tematy po "colak" i zobaczycie co pisłaem wczoraj go trochę przydusiłem i szarpania nie było bynajmniej narazie także jestem bardzo szczęsliwy no nigdy bym nie przypuszczał że to przepływka ma na to wpływ ) Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się