dawidgorka Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 witam , moj problem wyglada tak silniczek ciezko mi pali jak mam 90stopni trzeba tak okolo 4 seund pokrecic, troszke silniczek ostygnie ze ma troszke mnie na liczniku jak 90stopni to pali dobrze, pompe ma po regeneracji 4 miesiace temu, bylem na komputerku i wyswietliło ze mam słabe cisnienie paliwa, do vaga nie mam dojscia, nie wiecz czy brat to tez pod uwage ale mi tak po głowie chodzi czy pierscienie sie nie wytarły. prosze o pomoc.
Grzes A4 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 czasami moze to byc czujnik cieczy chłodzącej, kolega z klubu tez ma akn'a i na ciepłym cieżko kręcił, taki czujnik na alledrogo kosztuje ze 40zł z przesyłką bo brał dla siebie, spóbuj go odpiąc, nagrzej silnik do 90s i jesli bedzie palił na ciepłym dobrze z odpiętym czujnikiem to zamawiaj go i po problemie. oby to było to bo to najtańsza z opcji i najprostsza pozdro
kudalty66 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 u mnie było podobnie, wymiania czujnika nie pomogła, z tego co wiem V6tki tak maja, u mnie pomogło przestawienia dawki startowej w sterowniku silnika, i od dwóch lat jest spokój, pozdro
_Krzysiek_ Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Dokładnie, zrobiłem to samo co kolega kudłaty66 i jest spokój, zero nerwów przy odpalaniu gorącego silnika, oczywiście czujniki temperatury mam sprawne. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się