Skocz do zawartości

dawidgorka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidgorka

Osiągnięcia dawidgorka

0

Reputacja

  1. witam , moj problem wyglada tak silniczek ciezko mi pali jak mam 90stopni trzeba tak okolo 4 seund pokrecic, troszke silniczek ostygnie ze ma troszke mnie na liczniku jak 90stopni to pali dobrze, pompe ma po regeneracji 4 miesiace temu, bylem na komputerku i wyswietliło ze mam słabe cisnienie paliwa, do vaga nie mam dojscia, nie wiecz czy brat to tez pod uwage ale mi tak po głowie chodzi czy pierscienie sie nie wytarły. prosze o pomoc.
  2. zycze powodzenia z puszka z alu po miesiacu dalej bedziesz miał dziure bo wypali ci ja
  3. ja nie wiem czy ja mam to samo ale jak mi sie raz polamał załozylem potem inny nawet nie patrzylem na symbole i działa
  4. ja robilem tak setki razy i tylko raz sie zapowietrzył, ale odpowietrzenie ja proste,
  5. ja mam kolege co ma 1.9tdi 130kM i ma przejechane ten silnik prawie 500tys km, ja w mojej 2.5tdi mam ponad 350tys jak nie wiencej
  6. ja kolego tez mialem mase róznych błedów ale serio zrobilem jak napisalem,
  7. ja sie nie znam na vagu, ale mialem podobny objaw i była to turbina wyczyscilem ale po jakims czasie i tak poszła do regeneracji przy okazji wymienilem przepływke i wyczyscilem cały układ ssacy,
  8. odepnij kolego przepływke i tak sie sprubuj przejechac mi sie tak poprawilo kupilem nowa i było git, pompe robilem nie dawno i miale troszke inne objawy
  9. ale z tymi butami to poraszka, ja bym zmienił producenta. Boksera mamy wielkiego
  10. mi tak kolego sie stało nawet podobne sytułacji jak ty nic sie z samochodzem nie dzialo na vaga nie pojechalem a sam nie mam no i najpierw po czasie zaczoł ciezko odpalac na ciepło a po dłuszym czasie pompa wyzioneła ducha
  11. ja mialem to samo z casem coraz dłuzej i czesciej, ostatnio wyciagałem pompe do regeneracji i zauwazylem duzy luz na rolce od paska klinowego wymienilem poskładale samochód i wszystko jest ok,
  12. kolego sam siwe nad tym zastanawialem, rozmawialem z paroma ludzmi i gadali ze jest to mozliwe ale nikt mi nie doradzał o elektronice, jak bym sie na elektronice znał i mial koputer prawdopodobnie bym takie cos zrobił sam, bo mechanicy sie tego nie chca podejmowac, a do siebie był bym pewniejszy,
  13. ja mialem takie same objamy i był to czujnik tempertury a puki go nie wymienilem to było coraz gozej
  14. ja tankuje zazwyczaj na orlenie paliwo verva, czasem zdaza mi sie na shelu ale zawsze leje "lepsza rope" mój silniczek ma przejechane 350tys km i nie dawno dopiero była robiona pompa wtryskowa, a jeżeli chodzi o paliwa to verva czy v-power itp, to jest poprostu mniej lub wogóle nie chrzczona ropa, tirem tez tankuje takie paliwo. moze to paliwo jest droższe ale opłaca sie wtryski sie nie zapychaja i pompka ma dłusza zywtnosc
  15. tak mało ale co jakis czas musze dolac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...