Pandzior 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Skąd wiadomo, że N75 jest zepsuty, skoro bez niego i z nim nie ma różnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Skąd wiadomo, że N75 jest zepsuty, skoro bez niego i z nim nie ma różnicy? heh ... no wlasnie stad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 po wymieniałeś pandzior wężyki na nowe? Zacznij działać bo taka banalna awaria i problem sprawdzić co jest do wymiany, nie ma co się nad tym tyle modlić i zastawiać, jeszcze możesz na włączonym silniku zdjąć wężyk z gruszki i patrzeć czy się sztanga rusza podczas zakładania/zdejmowania, powinna wykonywać wtedy ruch. Jak będzie się ruszać to kupuj N75. A tak w ogóle w pierwszej mojej wypowiedzi pytałem o impulsator, doczekam się odpowiedzi? Przeczytaj cały wątek od początku jak nie wiesz o czym mówię, sprawdź też co się dzieje po odpięciu kabla od wtrysku sterującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Węzyki od N75 nowe. Po odpięciu wtyczki od wtrysku sterującego, auto zdecydowanie gorzej się zbierało, po wyjęciu wtyczki od impulsatora nie zauważyłem żadnych zmian. Reanimacja N75 nie powiodła się. Po wyczyszczeniu i włożeniu z powrotem do auta brak zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Podmien od innego 1Z/AHU.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Zauważyłem, że teraz po odpaleniu nie dymi jak wcześniej, tylko puszcza krótkiego bączka. Czy to może być wynik wyczyszczenia zaworu N75 ?? Dodam, że log dynamiczny 11 bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 jak nie ma nieszczelnosci dolotu to podmien n75 od innego 1z/ahu ... bo na nowo chcecie wynalezc kolo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 jak nie ma nieszczelnosci dolotu to podmien n75 od innego 1z/ahu ... bo na nowo chcecie wynalezc kolo ... N75 bedzie po weekendzie na podmianę.[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2010, 10:12_________________________________________________Podmieniłem n75 Czyżby ten też był do d...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Zawor upustowy do regulacji.Trzeba skrocic ciegno.Powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny Jak sprawdzic ciśnienie tej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny Jak sprawdzic ciśnienie tej pompy? W tym silniku pompa vacum nie ma nic do ukladu regulacji cisnienia doladowania. Uklad dziala na nadcisnieniu a nie pod.... Po szczegoly odsylam do szukajki. @Pandzior Sprawdz czy zawór upustowy nie zaciął sie w pozycji "lekko otwarty" a jesli nie domyka sie do konca trzeba bedzie zrobic to Zawor upustowy do regulacji.Trzeba skrocic ciegno.Powinno byc ok Ten temat moze pomoc http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Mialem takie przypadki i wyregulowanie zaworu pomagalo w 100% poprostu za wczesnie upuszcza.I cisnienie doladowania nie pokrywa sie z zadanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Skróciłem sztangę. Musiałem ją dosyć mocno skrócić. Podkręcić jeszcze trochę, czy tak zostawić? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/accb7d14934d1a9c.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ja bym jeszcze delikatnie skrocil.Ale jak nie chcesz sie bawic to tak zostaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ja bym jeszcze delikatnie skrocil.Ale jak nie chcesz sie bawic to tak zostaw Zostaw w spokoju cięgno, jeżeli skróciłeś wróć do nominalnych ustawień,masz prolemy z ciśnieniem doładowania Patrząc na logi podejrzewam dziureczke :decayed:wdolocie Reszte zostaw w spokoju Poczytajcie posty Przemka Pozdrrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ja bym jeszcze delikatnie skrocil.Ale jak nie chcesz sie bawic to tak zostaw Zostaw w spokoju cięgno, jeżeli skróciłeś wróć do nominalnych ustawień,masz prolemy z ciśnieniem doładowania Patrząc na logi podejrzewam dziureczke :decayed:wdolocie Reszte zostaw w spokoju Poczytajcie posty Przemka Pozdrrawiam Kolego ja nie musze sluchac lub czytac postow przemika,samemu patrze i mowie co jest,nieraz moge sie mylic.Jakos po moich doradzeniach doladowanie kolega juz ma prawie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Kolego ja nie musze sluchac lub czytac postow przemika,samemu patrze i mowie co jest,nieraz moge sie mylic.Jakos po moich doradzeniach doladowanie kolega juz ma prawie OK Oczywiście...skrucenie sztangi przy minimalnej nieszczelności pomoże na chwilkę Jeżeli nikt NIE KRĘCIŁ sztangą !!!! oczywiście.. a tak wynika z postu autora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 moze wczesniej ktos dlubal :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Sprawdzę dokładnie raz jeszcze cały dolot w sobotę, jak nic nie znjadę to chyba tak zostawię. Choć w przyśpieszeniu nie zaóważyłem żadnej zmiany.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 22:00_________________________________________________Wklejam kompletne logi po wymianie N75 oraz skróceniu sztangi, niestety nie zdarzyłem dziś przejrzeć dolotu. 000s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b64e5ae529d8f15.html 001s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/260e8c159f316a1c.html 003s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cb86f3d3f005fe3.html 004s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea3f82963949d45c.html 007s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd5187801452440f.html 013s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0140b0e06eba5423.html 000d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6967a41022946c3b.html 001d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d52cb4f649f5a789.html 003d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a46c964b552675c.html 004d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/838a511787b94af7.html 008d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d01bbd7bd537fad9.html 010d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3c9d9ec073c65bc.html 011d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f023f36032d79b5.html 000bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f3341e3b67b8f1b.html 003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ecf2ba8fcda4335.html 004bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5695c6856e81c65b.html 011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c0a95da1e254e28.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się