Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zegary benzyny do diesla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemanko .. ..

jak maja sie liczniki benzynowe do diezla .. ..

długo szukam licznika i zlaesc nie moge .. ..

duzo jest beznyn jakie mnie interesuja .. ale pytanie techniczne jak to bedzie dzialac .. ..

dysponuje licznikem diesla .. ale mam pol fis .. w dodatku blaknacy .. ..

takze przelozenie tarczek nie stanowi problemu ..

kolega z forum ma do opchnięcia ..

http://allegro.pl/show_item.php?item=1192659021

Opublikowano

Da się zmienić wsad bez problemu i liczniki benzynowe mogą jako diesel i odwrotnie bez żadnego uszczerbku na działaniu.

Opublikowano

Bez problemu przekodujesz z benzyniaka na diesla. Smialo mozesz kupic nawet anglika za pare groszy. Przekodowanie to pare minut dla osoby znajacej sie na rzeczy :decayed:

Opublikowano

Musisz miec tylko kod immo do tego nowego licznika jak i starego bo inaczej zaczna sie schody

Opublikowano

Musisz miec tylko kod immo do tego nowego licznika jak i starego bo inaczej zaczna sie schody

To zaden problem ;) jesli ma sie odpowiedni sprzet i wiedze do tego
Opublikowano

generalnie tak .. .. mam zegary diesla z półfisem który mi blaknie .. .. i mnie denerwuje ..

częściej na alegro można spotkać liczniki z pełnym fisem i cyfrowymi zegarami ale do benzyny

tarczki mogę przełożyć sobie ze swojego licznika .. mam tabliczkę z immo ..

mam kabel vaga .. także mogę sie pobawić ..

a powiedzcie jak z podłaczeniem .. .. czy z tyłu wszystko jest takie samo .. ?

noi nie rozumiem jednej rzeczy .. licznik w benzynie kreci sie okolo 6 tys obr .. a diesel 4 ..

czy to tym momencie nie ma znaczenia gdyz zczytuje informacje prosto z kompa badz silnika ..

Opublikowano

generalnie tak .. .. mam zegary diesla z półfisem który mi blaknie .. .. i mnie denerwuje ..

częściej na alegro można spotkać liczniki z pełnym fisem i cyfrowymi zegarami ale do benzyny

tarczki mogę przełożyć sobie ze swojego licznika .. mam tabliczkę z immo ..

mam kabel vaga .. także mogę sie pobawić ..

a powiedzcie jak z podłaczeniem .. .. czy z tyłu wszystko jest takie samo .. ?

noi nie rozumiem jednej rzeczy .. licznik w benzynie kreci sie okolo 6 tys obr .. a diesel 4 ..

czy to tym momencie nie ma znaczenia gdyz zczytuje informacje prosto z kompa badz silnika ..

To co musisz zrobic najpierw to zczytac pin immo ze swojego licznika i wczytac go do tego ktory chcesz wlozyc. Licznik diesla jest taki sam jak do benzyny tutaj jest kwestia przekodowania z czym problemu przynajmniej dla mnie nie ma :), Wtyczki sa takie same czyli 32 pin wiec mozna smialo podlaczyc bez zadnego kombinowania. Ale musisz kupic liczniki po 98 roku gdzie komunikacja jest po szynie CAN
Opublikowano

mam pin na plasticzku .. .. mam kompa z vagiem także nie bedzie problemu raczej z wgraniem .. poczytam i sie dowiem .. ..

Opublikowano

Z licznikami z benzyny może być jeden szkopuł... Może nie być diody podświetlenia kontrolki świec żarowych (w benzynie w tym miejscu jest "KAT" lub "CAT" ). Nie miałem tej diody w liczniku z anglika z literką J, w europejskim '98 z literką N już ta dioda jest. Nie wiem jak w innych

Opublikowano

Z licznikami z benzyny może być jeden szkopuł... Może nie być diody podświetlenia kontrolki świec żarowych (w benzynie w tym miejscu jest "KAT" lub "CAT" ). Nie miałem tej diody w liczniku z anglika z literką J, w europejskim '98 z literką N już ta dioda jest. Nie wiem jak w innych

W tym przypadku sa zmieniane tarczki i do tego w to miejsce trzeba wlozyc zarowke :) i po problemie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...