nowal Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Jak w temacie widze ze ubywa mi płynu w mojej a4, nie jest to duzy wyciek bo nigdzie nei zostają plamy i płynu doleje 50ml na 2 tygodnie. Czy zmiana na prawidlowy FEBI cos pomoze czy juz nie ma ratunku i czekac az się maglownica rozsypie? W zbiorniczku mam czerwony płyn nie wiem czy mineral czy syntetyk bo auto mam od niedawna
gurban6 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Teoretycznie powinieneś mieć mineralny zielony.Co do wycieku to musisz go zlokalizować.Najlepiej na kanale (jedna osoba kręci kierą i dodaje gazu a druga patrzy od dołu),pózniej to samo od góry(maglownica,przewody).Po usunięciu ewentualnych wycieków trzeba przepłukać cały układ ,póżniej zalać i odpowietrzyć .Zobacz w ,sporo było już wypowiedzi na ten temat.
nowal Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 wiem gdzie jest wyciek. W okolicy drązka kierowniczego. Chodz mi o to czy zmiana oleju cos pomoze czy nie i lepiej jezdzic az sie wykonczy.
A-rek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 wiem gdzie jest wyciek. W okolicy drązka kierowniczego. Chodz mi o to czy zmiana oleju cos pomoze czy nie i lepiej jezdzic az sie wykonczy. masz maglownice do regeneracji wiec w najblizszym czasie bedzie konczyc ci sie wspomaganie
udy Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 rób coś w kwestii maglownicy, regeneracja ewentualnie używana, bo zatrzesz pompę w końcu, poszukaj na allegro ja znalazłem płyn ten oryginalny, podobno jest lepszy niż febi, za 31 zł litr, w serwisie krzyczą 47zł. przepłucz dokładnie układ, zrób coś z maglownicą itd
pieciajek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jeśli masz zamiar regenerować maglownicę to odradzam bo to jak ze wszystkimi rzeczami po remoncie. Poszukaj używanej w dobrym stanie a ponadto zalecam zamontowanie dobrej chłodnicy oleju. Najlepiej zrobić cobie samemu z rurki miedzianej i podlutować uchwyty do jej zamocowania a później tylko czarny sprey.Ja założyłem sobie chłodnicę oleju z A6 taka w zygzak i spoko. Mierzyłem temp. oleju w upał i po 45min jazdy i wyniósł 63 stopnie.
nowal Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 nie rozumiem. Z powodu wycieku moze mi sie zatrzec pompa? wiem ze maglownice bedzie trzeba robic ale czy zmieni cos ze zrobie ja w pozniejszym czasie?
A-rek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jeśli masz zamiar regenerować maglownicę to odradzam bo to jak ze wszystkimi rzeczami po remoncie. glupoty gadasz :!: Poszukaj używanej w dobrym stanie a jak niby sprawdzisz czy jest w dobrym stanie :?: a ponadto zalecam zamontowanie dobrej chłodnicy oleju. Najlepiej zrobić cobie samemu z rurki miedzianej i podlutować uchwyty do jej zamocowania a później tylko czarny sprey.Ja założyłem sobie chłodnicę oleju z A6 taka w zygzak i spoko. Mierzyłem temp. oleju w upał i po 45min jazdy i wyniósł 63 stopnie. a co to ma wspolnego z ukladem kierowniczym :?:
udy Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 chodzi tylko o to że w pewnym momencie może ci spieprzyć płyn w sporej ilości, nie zdążysz dolać i po pompie, tak po za tym można jeździć oczywiście, ale co to za jazda jak coś cieknie
nowal Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 tzn poci się a pod autem sucho. doleje 50ml na 2 tyg i to wszystko. wiadomo ze regeneracja wiaze sie ze sporymi kosztami wiec poczekam jeszcze troche i ja naprawie. Czyli nie ma sensu w takim momencie wymieniac płynu na febi?
pieciajek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Do A-REK Może jestm nowy ale robię mechanikę i takie wycieki i uszkodzenia maglownic to czesta sprawa a przyczyna jest zawsze jedna. Uszczelniacze w maglownicy obsadzone są na wewnątrz maglownicy i by się nie przesuwały są zabezpieczone pierścieniami z teflonu. Jeśli olej w upalne lato są bardzo nagrzewa i olej nie jest skutecznie schładzany to te pierścienie z teflonu są topią i zniekształcają. Po jakimś czasie pojawia się zbyt duży luz i w uszczelniaczu wyciera się warga a efekt końcowy jest wyciek oleju do madżety końcówki układu kier.
A-rek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Do A-REK Może jestm nowy ale robię mechanikę i takie wycieki i uszkodzenia maglownic to czesta sprawa a przyczyna jest zawsze jedna. Uszczelniacze w maglownicy obsadzone są na wewnątrz maglownicy i by się nie przesuwały są zabezpieczone pierścieniami z teflonu. Jeśli olej w upalne lato są bardzo nagrzewa i olej nie jest skutecznie schładzany to te pierścienie z teflonu są topią i zniekształcają. Po jakimś czasie pojawia się zbyt duży luz i w uszczelniaczu wyciera się warga a efekt końcowy jest wyciek oleju do madżety końcówki układu kier. ja nie mam nic wspolnego z mechanika, a wiem to wszystko co napisales
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się