prze_mo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Mam problemik obszukałem na forum i nic nie znalazłem. Otóż spienił mi się płyn wspomagania rano przy skrętach kierownicą i zaczęła głośno pracować pompa.Dopełniłem płyn i wszystko jest na razie w porządku. Czemu tak się stało? Pompa do wymiany? Pomocy!!
ino_hizo2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Prawdopodobnie jest nieszczelny układ, ubywa płynu a jeżeli jest go zbyt mało to będzie się pienił. Miałem tak u siebie, niby nigdzie nie widać przecieku a jak kolega skręcił mocno kołami (silnik uruchomiony) to z węża idącego od zbiorniczka sikało.
prze_mo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Faktycznie mam wyciek z maglownicy ale to tak będzie się robiło i czym to w efekcie grozi? Będzie się tak pienił dolewam systematycznie w miarę potrzeb wycieku i wszystko było ok. Dzięki za pomoc
ino_hizo2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Kontrolując poziom płynu nic się nie stanie, ale gdyby go nagle zabrakło to pompa od wspomagania siądzie baaardzo szybko. W najgorszym przypadku płyn może nagle uciec jak uszczelki na maglownicy puszczą i będzie pozamiatane.
Italiano Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Mi uciekał płyn ze wspomaganie z maglownicy, też dolewałem aż w końcu oddałem do regeneracji po jakimś miesiącu. Teraz mam pompę na wykończeniu, więc zrób jak najszybciej.
prze_mo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Powiedzcie szczerze co teraz zrobić zregenerować? Czy kupić używkę? To znaczy że olej pieni się poprzez lecąca maglownicę? Dziękuję ze ktoś odpisał. Pozdrawiam
ino_hizo2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Najprawdopodobniej maglownica może zasysać także powietrze jak jest nie szczelna i wtedy olej będzie się pienił, ale raczej to mało prawdopodobne. Moim zdaniem używki nie ma co kupować bo pochodzi taka z miesiąc albo 2 (chociaż czasami i dłużej - parę lat, zależy na jaką trafimy). Regeneracja bardziej się opłaca. Ja zawsze przed wymianą jakieś części popytam kilku mechaników co im w głowie gra co by mieć szerszy pogląd zanim się kasę wywali - regeneracja tania to nie jest w sumie.. To pienienie nie musi być do końca związane z maglownicą, może pompa kończy swój żywot. Tak czy inaczej cieknąca maglownica skłania się ku regeneracji prędzej czy później bo usterka sama się nie wyleczy a i stwarza to jakieś niebezpieczeństwo, bo przecięż to układ jezdny w końcu.
prze_mo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Wiem wiem ze to układ jezdny. Ciekawe kurcze czy to pompa powoduje pienienie się oleju nie wiem. Jutro pojeżdżę troszkę to zobaczę. Pompa+maglownica niemały koszt to będzie. Ciekawe czy to jest spowodowane maglem czy pompa to pienienie Dziękuje wszystkim
ino_hizo2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Pienienie jest prawie w 100% spowodowane dostawaniem się do pompy powietrza i nie przepompowuje ona tyle oleju ile powinna. Czyli tak jak wyżej pisałem, albo zasysa powietrze, albo audiola gubi ci już tyle płynu, że jest go za mało (zapowietrzony układ - w zbiorniczku może pokazywać normę a w obiegu jest o wiele mniej).
prze_mo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ach to o to chodzi. Dzięki jeszcze raz muszę się przygotować na większy wydatek. Dziękuje pozdrawiam
maja781 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 brak wspomagania po wymianie płynu z zielonego na czerwony pompa wuje a kierownica ani drgnie
archie39 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak zalałeś czerwony oryginał z ASO to możesz mieć problem bo to syntetyk a b5 jeżdżą na mineralnym zielonym lub ewentualnie mineralnym czerwonym np. ATFIID. Jeśli jednak zalałeś czerwonym mineralnym to może nie odpowietrzyłeś dobrze układu. Rozumiem, że przepłukałeś układ przy zamianie na czerwony? Co było powodem, że zmieniłeś płyn?
ino_hizo2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Pozbyć się jak najszybciej czerwonego i zalać zielonym. Auto przodem w górę bez zapalania odpowietrzyć po przepłukaniu. Znajomy zmieniając płyn na czerwony w swoim audi pozbył się zarazem uszczelek na maglownicy. Innymi słowy syntetyk zeżarł je..
CoLo Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Pozbyć się jak najszybciej czerwonego i zalać zielonym. Auto przodem w górę bez zapalania odpowietrzyć po przepłukaniu. Znajomy zmieniając płyn na czerwony w swoim audi pozbył się zarazem uszczelek na maglownicy. Innymi słowy syntetyk zeżarł je.. taaak, a slyszales o czerwonym ale mineralnym ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się