A4-Tomek Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Od wczoraj zauważyłem dziwną rzecz. Jak zapalam ZIMNY silnik to wskaźnik pokazuje mi 90 stopni C a jak się już nagrzeje silnik to temperatura wychodzi poza skalę (120) ale płyn chłodniczy się nie gotuje bo poziom mam na max. Trochę silnik poci się pod głowicą ale chyba uszczelki nie wywaliło. Szukałem czegoś na ten temat ale więcej znalazłem problemów z niedogrzanym silnikiem.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 15:22_________________________________________________Jeszcze sie zastanawiałem czy czegoś nie uszkodziłem przy wskaźnikach bo wczoraj wymieniałem żarówki od podświetlania zegarów. Sprawdzałem wtyczki i to ustrojstwo co porusza wskaźnikiem i wygląda wszystko w porządku.
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 najpewniejszym sposobem jest podpięcie Vaga i porównanie wskazań pomiędzy czujnikiem G62 a G2 - ten ostatni podaje wartość na wskaźnik w zegarach, wskazania pomiędzy G62 a G2 mają być zbieżne ze sobą z tolerancją +/- 5*C i jeśli będzie inaczej to w pierwszej kolejności podejrzany jest czujnik G2 ale zanim zdecydujesz się go wymienić to trzeba przeprowadzić próbę rezystorem stałym lub nastawnym aby sprawdzić czy odchylenia wskazań od normy powoduje sam czujnik czy też wskaźnik w zegarach lub instalacja pomiędzy. Warto też przy tym przeprowadzić Vagiem test wskaźników ale obawiam się, że w 1Z z tego rocznika "output test" w grupie 17 Instruments nie będzie możliwy - pewności jednak nie mam bo nigdy nie sprawdzałem.
Lukasz_N Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 obawiam się, że w 1Z z tego rocznika "output test" w grupie 17 Instruments nie będzie możliwy - pewności jednak nie mam bo nigdy nie sprawdzałem. Potwierdzam. Niestety mozliwosci zrobienia testu nie ma
A4-Tomek Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Właśnie myślałem żeby podpiąć Vaga ale skąd będę wiedzieć który z dwóch czujników padł? Czujnik G62 to jest ten przy głowicy czy za silnikiem? Bo już zapomniałem
Lukasz_N Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Tak jak Sztomel pisal wczesniej porownaj wskazania z 01 Engine i 17 Instruments na cieplym silniku. Jak beda duze rozbieznosci to bedzie wiadomo ktory czujnik zle podaje wartosc. Z tym ze G2 pokazuje minimalnie 30 st. takze trzeba o tym pamietac jak sie porownuje. Jesli padl by G62 to pojawiaja sie z reguly problemy z rozruchem silnika bo ECU dostaje przeklamane wartosci. G2/G62 jest przy glowicy.
A4-Tomek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 silnik odpala jak zwykle wiec może to tylko czujnik przekazujący dane na licznik
Sztomel Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jeśli padnięty jest czujnik G62 lub brak jest z nim łączności to ciepły silnik wchodzi po odpaleniu na wyższe obroty i po tym właśnie można się zorientować.
A4-Tomek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 aha czyli padł ten drugi czujnik bo silnik pracuje równo jak odpalam[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 10:33_________________________________________________Żebyśmy się zrozumieli. Czujnik przy głowicy znajduje się w dziale 01 Engine a czujnik za silnikiem w dziale 17 Instruments?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się