maq 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam. Mam taki problemik jak w temacie. Na mokrej nawierzchni i tylko przy dużych prędkościach (zauważam to tylko na autostradzie) tzn od jakich 140 km/h wzwyż przy lekkim naciśnięciu hamulca auto dziwnie się zachowuje. Jest tak jakby hamowała mocniej lewa strona- czasem przez dłuższy odcinek ( podczas hamowania) czasem tylko przez sekundę może dwie a potem się wyrównuje i prostuje tor hamowania . Przy prędkości około 100 km/h już tego nie czuć. Na suchej nawierzchni ten problem nie występuje w ogóle. Czy to może być problem z oponami - Opony DUNLOP SP Sport 01. Czy może być tak że nierówno łapią hamulce i na suchej nawierzchni tego nie zauważam a na mokrej się to nasila? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 do rozbiorki zaciski, cala prawa strona, sprawdz tez zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zawieszenie sprawdzane ostatnio i wszystko jest OK. Czy możesz trochę jaśniej?- chodzi mi o to czy możliwe jest nieodczuwanie nierównego hamowania na suchej drodze ( nawet przy prędkości 180) a na mokrej jest to mocno odczuwalne - ale tylko powyżej 140? Jutro podjadę na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia siły hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Może to coś z osłoną tarczy, jak długo jedziesz po mokrym i nie używasz hamulca to prawa tarcza i klocki mocniej łapią wilgoć. Potem przy hamowaniu ich skuteczność wraca dopiero jak wyschną pod wpływem tarcia ? A klocki na obydwu kołach są tej samej firmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawdaw18 0 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 ja u siebie miałem różnice siły hamowania z jednej strony z przodu 2x więcej niż z drogiej i praktycznie tego nie odczuwałem dopiero przy dużych prędkościach mocniejsze naciśniecie hamulca i w pierwszej hwili delikatnie szarpało autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 A klocki na obydwu kołach są tej samej firmy ? Jasne, że tak . Nowe - wymieniane niedawno. Tarcze Brembo klocki ferodo. Nie zdążyłem jeszcze podjechać na stację z tym - nie mam ostatnio w ogóle czasu- Dobrze, że narazie nie pada tak mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 kiedy był wymieniany płyn hamulcowy?? sprawdź prowadnice zacisków hamulcowych jak i klocki czy swobodnie się pracują w jarzmach- jeśli to jest OK to proponuje przepompować układ hamulcowy świeżym płynem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się