Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym wroce ? :gwizdanie:

Wolniej pojedziesz :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym wroce ? :gwizdanie:

Wolniej pojedziesz :kox:

:polew: chyba to kiedys przerabialem :>

tylko pozniej papierku nie widzialem 2lata :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż w końcu Twoją :wink4:

Jak trochę ogarnę ten burdel to założę temat, ale auto trochę już znane, a wiele zmian nie przewiduję.

Na razie ogarniam B5, trzeba się jej pozbyć, a zima trochę zniechęca.

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ?

Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie Michaś wyprzedzil :polew:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 16:59_________________________________________________Jedno z fajniejszych turbo do streetowego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

kazdy dynomet lekko zawyza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło nie odpadło jak jechałeś? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło nie odpadło jak jechałeś? :decayed:

Podokrecalem skurwiale...dwa byly tak sobie dokrecone...musialy sie poluzowac, teraz cisza :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru w ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru [wedlug stacji meteorologicznej w tym dniu bylo 1036 hPa] na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Dokladnie :good:

Roznice kosmetyczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...