poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru
CoLo Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil A czym wroce ? :gwizdanie:
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 A czym wroce ? :gwizdanie: Wolniej pojedziesz
CoLo Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 A czym wroce ? :gwizdanie: Wolniej pojedziesz chyba to kiedys przerabialem :> tylko pozniej papierku nie widzialem 2lata
adams78 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 pokaż w końcu Twoją Jak trochę ogarnę ten burdel to założę temat, ale auto trochę już znane, a wiele zmian nie przewiduję. Na razie ogarniam B5, trzeba się jej pozbyć, a zima trochę zniechęca. Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil A czym wroce ? Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:
poziek Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:
CoLo Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 To mnie Michaś wyprzedzil [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 16:59_________________________________________________Jedno z fajniejszych turbo do streetowego auta
moskal Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ???
poziek Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? No jaha
Flyer Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? kazdy dynomet lekko zawyza
CoLo Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? W sumie pokazuje zblizone wartosci. Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne. Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly. Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km. Wiec za 50zl mozna smialo jechac
moskal Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? W sumie pokazuje zblizone wartosci. Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne. Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly. Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km. Wiec za 50zl mozna smialo jechac nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie graty wyniku
CoLo Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 koło nie odpadło jak jechałeś? Podokrecalem skurwiale...dwa byly tak sobie dokrecone...musialy sie poluzowac, teraz cisza
spanky Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? W sumie pokazuje zblizone wartosci. Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne. Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly. Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km. Wiec za 50zl mozna smialo jechac nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie graty wyniku to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru w ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru [wedlug stacji meteorologicznej w tym dniu bylo 1036 hPa] na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...
CoLo Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 To spankejowska dópohamownia oszukuje ??? W sumie pokazuje zblizone wartosci. Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne. Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly. Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km. Wiec za 50zl mozna smialo jechac nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie graty wyniku to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ... Dokladnie Roznice kosmetyczne...
Rekomendowane odpowiedzi