Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Opublikowano

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ? :gwizdanie:

Opublikowano

A czym wroce ? :gwizdanie:

Wolniej pojedziesz :kox:

Opublikowano

A czym wroce ? :gwizdanie:

Wolniej pojedziesz :kox:

:polew: chyba to kiedys przerabialem :>

tylko pozniej papierku nie widzialem 2lata :cool1:

Opublikowano

pokaż w końcu Twoją :wink4:

Jak trochę ogarnę ten burdel to założę temat, ale auto trochę już znane, a wiele zmian nie przewiduję.

Na razie ogarniam B5, trzeba się jej pozbyć, a zima trochę zniechęca.

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ?

Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:

Opublikowano

Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:

:good:

Opublikowano

430455_324688734238865_100000932230765_899257_1911888831_n.jpg

:naughty:

Opublikowano

Wykres jest za***isty :kox:

Opublikowano

To mnie Michaś wyprzedzil :polew:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 16:59_________________________________________________Jedno z fajniejszych turbo do streetowego auta

Opublikowano

wstaje mega

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

No jaha

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

kazdy dynomet lekko zawyza

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

Opublikowano

koło nie odpadło jak jechałeś? :decayed:

Opublikowano

koło nie odpadło jak jechałeś? :decayed:

Podokrecalem skurwiale...dwa byly tak sobie dokrecone...musialy sie poluzowac, teraz cisza :decayed:

Opublikowano
:polew: ja jebie, dobrze czułem
Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru w ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru [wedlug stacji meteorologicznej w tym dniu bylo 1036 hPa] na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Opublikowano

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Dokladnie :good:

Roznice kosmetyczne...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...