Piotrek Ateny Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam wszystkich mam problem z diagnozowaniem pszyczyny w mojej Audi . Mam za niki mocy nieraz przy 2.2 tyś obrotów . podłączyliś my jądo Vaga i jest napisane "Błąd pomiaru pobieranego powietrza w kolektorze ssącym" coś takiego było napisane .Zapomniałem zapamiętać numer błedu .Mechanik mi mówił ze to może być przepływomierz lub turbo.Proszę o pomoc i z góry dziękuje
zbojna Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Przeplywke możesz najpierw przeczyścić masz opisane jak to zrobić, a żeby coś dokładniej ci powiedzieć musiałbyś znać nr błędu
antonio Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 zanim zaczniesz cokolwiek robić podaj dokładnie jaki był błąd
Piotrek Ateny Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 ok Dzieki pojade jeszcze raz do mechanika i ją podepnę pod komputer i zobaczę czy mi pokaże ten błąd jeszcze raz powinien pokazać to wam :hi:napiszę Dzięki jeszcze raz [br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 16:23_________________________________________________Siemanko byłem u mechanika jeszcze raz podpiołem Vag i numer błedu to 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym regulating limit exceeded proszę o zdiagnozowanie dzię ki z góry
antonio Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 dobrze by było jakbyś zrobił logi sprawdzałeś stan wężyków podciśnienia itd?
Piotrek Ateny Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 tak nic nie widać żeby coś było nie tak [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 12:28_________________________________________________mechanik mówił mi że może być to przepływka albo ten zaworek co steruje kirownicą przy turbinie ale ruszaliśmy tą kierownicąniby jest ok [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 12:30_________________________________________________Proszę o pomoc ;(z tym błę dem czy ktoś kolwiek miał taki błąd i jak ten problem rozwiązać dzięki za odpowiedz
antonio Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 mechanik jeżeli wężyki są sparciałe a tego nie zauważyłeś to będzie 00575 dziura w grubym czarnym wężu też powoduje 00575 (może jest gdzieś pęknięty przy opasce) zrób logi auta i wrzuć na forum bo zaraz przemik wyrzuci ten śmietnik do kosza[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 12:44_________________________________________________ Proszę o pomoc ;( z tym błędem czy ktoś kolwiek miał taki błąd i jak ten problem rozwiązać dzięki za odpowiedz wpisz w szukajkę 00575 i zasypie Cie wątkami
Piotrek Ateny Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 ok dzęki to to nie jest przeływka
antonio Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 to to nie jest przeływka no raczej uściśnij dłoń mechanikowi
rookie Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 575 typowy błąd zaciętych kierownic turbiny, dużo jeździsz w mieście poniżej 2000 obrotów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się