amiga Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Prosilbym bym serdecznie o analize nastepujacych logow oraz informacje jak to naprawic . 515 Czujnik Halla - G 40, Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor 561 Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki 1247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115 17978 P1570 Contr.Module Locked P.S Odnoscie bledu 515 jak sprawdzic CPM i co to jest ? Z gory dziekuje: Dodam iz w moim samochodzie wydaje mi sie ze brakuje mocy. Oraz faluja obroty. Czy powyzsze bledy moga miec na to wplyw?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 18:33 _________________________________________________Ma ktos jakies pomysly
szogun0 Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Sprawdź błędy na pracującym silniku, potem usuń przyczyny błędu 515, sprawdź zaworek sterowania odpowietrzaniem zbiornika (przyczyna błędu 1247). Jak usuniesz przyczyny tych błędów to powinien zniknąć błąd 561. 17978 - wskazuje na kłopoty komunikacyjne sterownika silnika z Immobilizerem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się