robert22ff Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 witam.wczoraj nagle braklo mojej niuni kopa! a przejechalem 1000km i 10 od domu nagly zanik mocy.obroty dochodza do 2000-2200 i dalej nie,dlawi sie i dymi na bialo.vag wywala 550.kat wtrysku doregulowania.weszlem w blok 4 i nastawy podstawowe.gdy wcislem to kontrolka swiec mruga a motor zero reakci.a powinien przestawiac,wczesnie-pozno.co moze byc?
Gość DiM Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jedź do mechaniora i sprawedź kąt wtrysku :gwizdanie:
robert22ff Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 wlasnie teraz mi sie szwagier przyznal ze zaraz za granica polski dolal oleju do motorka,choc byl.kto sprawdza po 2 min postoju olej!!! i jest go o jakies 6-7 milimetruw za duzo na bagnecie.moze miec to jakis zwiazek?
robert22ff Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 to juz niewiem.teraz jak go zapalilem to raz jest ok a raz zamula.i to jest tak ze cisne gaz do pewnego stopnia zamula i nagle odzyskuje moc! ale jest przy tym bardzo glosny.
Gość DiM Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja miałem taki objaw jak mi się turbo zacinalo
robert22ff Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 no mi sie tez tak wydaje.a jak to naprawic? krok po kroku.bo to moj pierwszy diesel
Gość DiM Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Regeneracją turbo, jeśli ona jest wadliwa
luby1979 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 najpierw podepnij vag albo popros kogos z okolicy i zrób logi dynamiczne
robert22ff Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 dzis rano znuw zamulal,zrobilem jakies 20km,jak zlapal 90stopni wszystko wrocilo do normy.zero dymu,but jest! czekam teraz jak ostygnie i zobacze obiawy.jesli sie powtorzy poranna sytuacja to juz niewiem co moze byc [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 12:59_________________________________________________witam.usterka zdjagnozowana! zacina sie przestawiacz kata wtrysku w pompie(tloczek). i teraz pytanie.da rade wymienic sam tloczek czy pompa do regeneracji?
robert22ff Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 DIM,i pomoglo,niezacina sie juz?
robert22ff Opublikowano 2 Września 2010 Autor Opublikowano 2 Września 2010 a moze ktos podpowie gdzie w legnicy,okolicy wymienie ten tloczek.? z tym jest duzo roboty,trzeba wyciagac pompe z auta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się