Rams Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam Mam problem z swoim Audi a4. Pompa od wspomagania się blokuję gdy dokręcę kierownicą do końca lub na twardej powierzchni gdy kręcę w miejscu. Myślałem, że to tylko wina paska klinowego ale dzisiaj wymieniłem pasek i nic nadal to samo piski trochę cichsze są. Czy to będzie problem pompy czy innego podzespołu? Jeśli pompy to czy da się ją zregenerować? Widziałem na allegro jakieś zamienniki po 200zł czy to nie są jakieś badziewia co padną po 100km? Próbowałem też odpowietrzyć pompę ale nic to nie dało.
TAY29 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 moze maglowanica siadla jak bylo w mojej b5. piski przy skrecaniu
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Sprawdź poziom płynu wspomagania i przekładnie na podnośniku czy nie ma gdzieś wycieku. Częstą przyczyną są gumowe osłony od przekładni które się przecierają i zacierają ją.
Rams Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Płynu nie ubywa jest ponad stan. Sprawdzałem gumowe osłony na maglownicy są w porządku.
ROBERT Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Co to znaczy że się blokuje , sprawdź sprzęgiełko alternatora , u mnie było podobnie podczas skrętu było słychać wycie pompy wspomagania okazało się że sprzęgiełko się zatarło
lexpar Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Z tego co wiem, to przy maksymalnym skręcie kierownicą są tak duże obciążenia, że mogą wystąpić piski. Jak są ciche, to można sobie problem odpuścić. Jeżeli wyje - to do warsztatu
ezc1 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 mialem to samo u siebie dzisiaj bylem u mechanika i tez sprzegielko bylo trzeba wymieniac, jedz do warsztatu moze pasek sie poluzowal niech mechanik zobaczy swoim okiem
GRazny Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 sprzęgiełko pewne... jak na maks skręcie piszczy... ok. 100zł + wymiana... i zmień ten silnik w profilu bo już zacząłem myśleć o sprzęgiełku w B5... w B6 nie było AJM
Rams Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 GRazny ok Teraz zaczęły się piski nawet gdy lekko skręcam. Pompa blokuje się gdy dokręcę do końca. Prawdopodobnie jutro będę miał nową pompę to napiszę czy to pompa czy nie.
ROBERT Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Po kiego c**ja pompę wymieniasz ? Sprawdzałeś sprzęgiełko alternatora :gwizdanie:
Rams Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Dzięki wszystkim. Okazało się, że to sprzęgiełko. Koszty to 140zł sprzęgiełko oryginał, pasek wielorowkowy 39zł Bosh i 10zł wymiana sprzęgiełka. Alternator sam wymontowałem. Po wymianie wszystko wróciło do normy silnik chodzi ciszej i napinacz od paska wielorowkowego nie skacze jak wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się