Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nie odpala zimna czy ciepła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.To moj pierwszy wątek więc prosze o wyrozumialość.Moja NIUNIA to A4 B5 1.8 ADR 1995 automat ,gaz drugiej generacji sterownik razmus plus ,reduktor tomasetto hp 100(nie zakładałem tego gazu).Niunia nie odpala zimna czy ciepła.Nie istotne ile postoi.Wymienilem filtr powietrza ,świece,filtr paliwa,przekażnik pompy paliwa.Objawy:przekręcam kluczyk, czekam aż zgasną wszystkie kontrolki(immo też),przepustnica cicho piszczy i robi klik.Przekręcam kluczyk w celu odpalenia.200 obr. i to na tyle(immo nie mruga).Gaśnie.Teraz bajer.Znalazłem sposób żeby ją odpalać.Władam ręke do przekaznikow i ten od pompy paliwa delikatnie przechylam w strone drzwi kierowcy.Odpala(żeby nie bylo rozebrałem tam wszystko i kostki oraz kable w puszce przekażników wyglądają dobrze).Bajer drugi.Zdarza sie ze odpali bez tego(2-3 dni nie ma problemu).Jade na benzynie dystans 10-15 km i nic sie nie dzieje.Innym razem np. przy 90km\h jakiś przekaznik pod kolumną robi klik i po chwili auto gaśnie.Masakra :wallbash:.Prosze pomocy ,a najlepiej o kontakt któregoś z forumowiczów.Wiem że niektórzy z was mają vag i może w ten sposób dowiedziałbym sie co jest.Mieszkam w wawie.Telefon kontaktowy 692 438 114 sms ja zadzwonie.Z góry dziękuje.Dodam jeszcze że tam gdzie znajdują sie czujniki temp.(strona silnika od podszybia) jest zapocenie.Pozdrawiam :hi:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 22:52_________________________________________________I jeszcze jedno.Jak skrzynia jest wpozycji P to silnikiem trzęsie(nie ważne zimny czy ciepły)chyba że jest na ssaniu lub na biegu.Obroty nie faluja.Trzymają około 850.Przepustnica czyszczona 2 miesiące temu.

Opublikowano

Jezeli ruszasz przekaźnikiem od pompy i odpala to winny jest przekaźnik a nie kabelki ( ale na poczatek dobrze ze sprawdziłes) a powiec o tym gasnieciu podczas jazdy dzieje sie to na PB czy tez i na LPG.

Opublikowano

Przekaznik kupiłem nowy w serwisie audi.Gniazdo oglądałem wygląda dobrze[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 17:51_________________________________________________Tylko na benzynie gaśnie.Na gazie jezdżi dobrze.Ale na gazie i benzynie tak samo ciska silnikiem(obroty sztywno) na pozycji parking.

Opublikowano

Czyli problem tkwi w przekażniku ewentualnie w sterowaniu przekaźnikiem

Opublikowano

bo jak przechylisz ten przekaznik w lewo to ci taki czerwony kabelek nie styka albo taki zielony!a jak jedziesz czasem 90km/h i na na dolku ci durcnie to ci taki bialy nie styka i zgasnie!a moze bys ten przekaznik co ci nie styka przechylil w lewo i sznurkiem przykrecil zeby byl przechylony bo wtedy jest dobrze i bedzie git!ty a moje auto czasem jest zepsute a czasem nie!co to moze byc?

Opublikowano

Chciałbym sprawdzic go vagiem.Jaki kabel kupić.Chodzi mi o te skróty literowe oznaczające model kabla.Może jakiś czujnik daje ciała.Zrobie wtedy test i dałbym wyniki.

[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2010, 20:45_________________________________________________Odpowiedż dla ynterprajs.To może być szrot zza Odry rezany z czterech innych.Gościu znajdż sobie inne podwórko i tam sobie pobiegaj.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2010, 20:55_________________________________________________Witam ponownie.Po podłączeniu vag wyskoczyło pare błędów.Wszystkie skasowałem oprócz jednego.Da się go usunąć ale powraca.Jego numer to 18020 Elektroniczny moduł sterujący nieprawidłowo zakodowany brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem.Co to za moduł ,za co odpowiada.HELP

Opublikowano

Może coś nie tak z Immobilizer?

Opublikowano

Jak robie test immo to nie pokazuje błędów(program to polski vag 4.9)[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 07:15_________________________________________________Nikt nie wie co to za bład 18020(do czego się odnosi)?Pojawił sie na chwile drugi chociaż po skasowaniu na razie nie powrócił 561-coś ze składem mieszanki.Wyszedł po jeżdzie na gazie ,chociaż przed zgaszeniem silnika zawsze przełączam na benzyne.

[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 17:14_________________________________________________18020/P1612/005650

From Ross-Tech Wiki

Jump to: navigation, search

Contents [hide]

1 18020/P1612/005650 - Engine Control Module Incorrectly Coded

1.1 Possible Symptoms

1.2 Possible Causes

1.3 Possible Solutions

18020/P1612/005650 - Engine Control Module Incorrectly Coded

Possible Symptoms

Driveability Issues

Emissions worse

Other Fault Codes stored

Possible Causes

Engine Control Unit (ECU) incorrectly coded

Possible Solutions

Check Engine Control Unit (ECU) coding

Znalazłem taki opis błędu ale nie kumam za dobrze angielskiego.Zrozumiałem tylko że może być problem ze sterownikiem silnika.Gdzie on sie znajduje i jak sprawdzić czy jest sprawny czy nie.O co chodzi z tym kodowaniem tego modułu.

Doszedłem że sterownik silnika do wymiany i tu pytania:

1)wiem o jakim oznaczeniu kupić sterownik(8D0 907 557 C) tylko czy ma znaczenie czy silnik jest z automatyczną skrzynią biegów czy manulną

2)co należy wykonać po przełożeniu sterownika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...