Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę rzucić okiem na LOGI


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie sie nie widzą.

Potrzebujemy:

Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013

Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004

Dynamiczne - 001,003,004,008,010,011

Loguj kazdą grupe OSOBNO.

Pozdrawiam

PS

Kazda proba analizy w tym wątku z uwagi na niekompletne logi (tym bardziej po czipsie)... bedzie kasowana bez ostrzezenia.

Pozdrawiam i dziekuje za uwage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ?

p.s ta dawka to chyba nie na oryginalnych wtryskach ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ?

To 1Z z ECU od AHU...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ?

To 1Z z ECU od AHU...

cos mi sie wydaje ze wtryskiwacze tez zmienione ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta dawka to chyba nie na oryginalnych wtryskach

No nie na ori... i widac ze jeszcze bokiem dolane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolane dolane ... :naughty:

do zainteresowanego : to tak trudno napisac co jest w aucie zmienione jak sie wkleja logi ... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki koledzy

Auto to 1,9 TDI 1z z końcówkami od AFN-a i programie na kompie z AHU na ileś tam nie wiem jeszcze ale pod 125ps miało być. Nie mam jak zrobić lepszych Logów bo leje u mnie jak licho i nie ma jak wyjechać bezpiecznie na drogę. Objawy jakie mnie niepokoją to spadek mocy, czarny dym za autem od 3000obr jak mam pedał w 2/3 wciśnięty i spalanie z 5,3 wzrosło do 8-9 litrów. Pomóżcie ile się da wyczytując z tych Logów. Nie wiem czy wtryski padły czy może przepływka.

Powiem jeszcze ze zalałem takie coś z CPN do czyszczenia układu paliwowego w Dieslach, tylko, że zamiast na cały bak wlałem to na połowę baku, cholera nie wiem czy to czasem nie załatwiło mi wtrysków.

Dane z profilu są złe, już ze 100x je zmieniałem a i tak zawsze wysakuje silnik AFF 1.9 75ps [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 15:34_________________________________________________Te logi to moje pierwsze jakie sam robiłem dlatego takie wyszły a nie inne, proszę Władzę o wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto trzymało serie jak jechałes na czipsa ?

Ten kto robil program - wykonał diagnostyke przed wrzuceniem modyfikacją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem jakiegoś chipa ale to już z tym go kupiłem (nie udało się im zgrać go żeby zobaczyć co tam jest - kości bardzo kiepskie), ja tylko założyłem rok temu końcówki (używane) z AFN-a, nie chciało to jeździć za bardzo. Przed chipem było auto logowane i dopiero chip i po nim zaczeło jeździć naprawdę przyzwoicie jak dla mnie, cieszyło mnie przez tydzień i po tak jak piszę wyjeżdżeniu tego baku zaczęło się z autem coś dziać, spalanie wzrosło stopniowo najpierw na 7/100km później na to co jest teraz. Po chipie puścił dymka prawie nie widocznego ale to już jak dochodziło do 4500obr tak to nic nie kopcił i zasuwał, wtedy też spalanie spadło do 5,3 a przed chipem było to co teraz praktycznie czyli te 8l na 100km wychodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekręć kluczyk żeby kontrolki na desce rozdzielczej się zapaliły i zrób loga 001 na zgaszonym silniku, głównie chodzi o trzecią kolumnę i wartość kąta/napięcia... Powinna być 0,740V. Na rozgrzanym silniku przynajmniej zrób osobno statyczne i basic setting jak pogoda do kitu. Ja właśnie walczyłem z małą powodzią w garażu :slina: Logi na postoju rób z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami dodatkowymi typu nawiew, klima, światła czy radio. Czy silnik nie stuka/klepie głośniej teraz? Masz powietrza 2050mbar i 51mg/skok paliwa, wydaje mi się że powinno być więcej tlenu.. no ale jak twierdzisz że wcześniej nie dymił przyjmijmy że to nie jest powód kopcenia, a jak nie on to albo wtryski :wink4: albo np. nastawnik do stuknięcia-korekty albo pasek rozrządu przeskoczył:wink4:

Odepnij wtyczkę od wtrysku sterującego i się przejedz.

Czy po nocy jak zapalisz i dodasz gazu nie puści niebieskiego dymka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na postoju robiłem ze światłami, nawiewem i radiem :embarrassed: nie wiedziałem że to też ma wpływ na to. Silnik mi pracuje głośno ale nie są to popychacze na bank. Wcześniej przed chipem kopcił tak jak teraz. Rano jak zapala to łapie od razu równe obroty, ale z tego co pamiętam to po dodaniu gazu jest czarny dym raczej. Jak go odpalę to nie raz było zwłasza na tych ciepłych dniach tak że leciał niebieski dym z kominów.

Jutro zrobię te logi statyczne i bs. Jutro jeszcze założę nowy filtr powietrza (stary jest ok na oko ale wymienię go dla świętego spokoju). [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 20:29_________________________________________________Dzisiaj byłem na sprawdzeniu wtrysków i tak jak myślałem, leją 3szt i wyglądają też na przytkane delikatnie bo dają na 4 strony przy czym sterujący sika na jedną a na dwie pyli. Teraz szukam wtrysków i zobaczę jak będzie po założeniu sprawnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...