Grzesiekkbc Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Logi Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21319.html http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21320.html http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21321.html Logi Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21322.html http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21323.html http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21324.html BS http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21325.html http://vaglog.rtnet.pl/kbc85_21326.html Jak wam się widzą?
przemik Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Mnie sie nie widzą. Potrzebujemy: Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 Dynamiczne - 001,003,004,008,010,011 Loguj kazdą grupe OSOBNO. Pozdrawiam PS Kazda proba analizy w tym wątku z uwagi na niekompletne logi (tym bardziej po czipsie)... bedzie kasowana bez ostrzezenia. Pozdrawiam i dziekuje za uwage
spanky Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ? p.s ta dawka to chyba nie na oryginalnych wtryskach ?
przemik Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ? To 1Z z ECU od AHU...
spanky Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 auto po programie , ile wyszlo z tych 75 PS-ow ... ? To 1Z z ECU od AHU... cos mi sie wydaje ze wtryskiwacze tez zmienione ...
przemik Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 ta dawka to chyba nie na oryginalnych wtryskach No nie na ori... i widac ze jeszcze bokiem dolane...
spanky Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 dolane dolane ... do zainteresowanego : to tak trudno napisac co jest w aucie zmienione jak sie wkleja logi ...
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Sorki koledzy Auto to 1,9 TDI 1z z końcówkami od AFN-a i programie na kompie z AHU na ileś tam nie wiem jeszcze ale pod 125ps miało być. Nie mam jak zrobić lepszych Logów bo leje u mnie jak licho i nie ma jak wyjechać bezpiecznie na drogę. Objawy jakie mnie niepokoją to spadek mocy, czarny dym za autem od 3000obr jak mam pedał w 2/3 wciśnięty i spalanie z 5,3 wzrosło do 8-9 litrów. Pomóżcie ile się da wyczytując z tych Logów. Nie wiem czy wtryski padły czy może przepływka. Powiem jeszcze ze zalałem takie coś z CPN do czyszczenia układu paliwowego w Dieslach, tylko, że zamiast na cały bak wlałem to na połowę baku, cholera nie wiem czy to czasem nie załatwiło mi wtrysków. Dane z profilu są złe, już ze 100x je zmieniałem a i tak zawsze wysakuje silnik AFF 1.9 75ps [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 15:34_________________________________________________Te logi to moje pierwsze jakie sam robiłem dlatego takie wyszły a nie inne, proszę Władzę o wyrozumiałość.
przemik Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Auto trzymało serie jak jechałes na czipsa ? Ten kto robil program - wykonał diagnostyke przed wrzuceniem modyfikacją ?
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Wcześniej miałem jakiegoś chipa ale to już z tym go kupiłem (nie udało się im zgrać go żeby zobaczyć co tam jest - kości bardzo kiepskie), ja tylko założyłem rok temu końcówki (używane) z AFN-a, nie chciało to jeździć za bardzo. Przed chipem było auto logowane i dopiero chip i po nim zaczeło jeździć naprawdę przyzwoicie jak dla mnie, cieszyło mnie przez tydzień i po tak jak piszę wyjeżdżeniu tego baku zaczęło się z autem coś dziać, spalanie wzrosło stopniowo najpierw na 7/100km później na to co jest teraz. Po chipie puścił dymka prawie nie widocznego ale to już jak dochodziło do 4500obr tak to nic nie kopcił i zasuwał, wtedy też spalanie spadło do 5,3 a przed chipem było to co teraz praktycznie czyli te 8l na 100km wychodziło.
ciahciah Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 przekręć kluczyk żeby kontrolki na desce rozdzielczej się zapaliły i zrób loga 001 na zgaszonym silniku, głównie chodzi o trzecią kolumnę i wartość kąta/napięcia... Powinna być 0,740V. Na rozgrzanym silniku przynajmniej zrób osobno statyczne i basic setting jak pogoda do kitu. Ja właśnie walczyłem z małą powodzią w garażu Logi na postoju rób z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami dodatkowymi typu nawiew, klima, światła czy radio. Czy silnik nie stuka/klepie głośniej teraz? Masz powietrza 2050mbar i 51mg/skok paliwa, wydaje mi się że powinno być więcej tlenu.. no ale jak twierdzisz że wcześniej nie dymił przyjmijmy że to nie jest powód kopcenia, a jak nie on to albo wtryski albo np. nastawnik do stuknięcia-korekty albo pasek rozrządu przeskoczył Odepnij wtyczkę od wtrysku sterującego i się przejedz. Czy po nocy jak zapalisz i dodasz gazu nie puści niebieskiego dymka?
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Logi na postoju robiłem ze światłami, nawiewem i radiem nie wiedziałem że to też ma wpływ na to. Silnik mi pracuje głośno ale nie są to popychacze na bank. Wcześniej przed chipem kopcił tak jak teraz. Rano jak zapala to łapie od razu równe obroty, ale z tego co pamiętam to po dodaniu gazu jest czarny dym raczej. Jak go odpalę to nie raz było zwłasza na tych ciepłych dniach tak że leciał niebieski dym z kominów. Jutro zrobię te logi statyczne i bs. Jutro jeszcze założę nowy filtr powietrza (stary jest ok na oko ale wymienię go dla świętego spokoju). [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 20:29_________________________________________________Dzisiaj byłem na sprawdzeniu wtrysków i tak jak myślałem, leją 3szt i wyglądają też na przytkane delikatnie bo dają na 4 strony przy czym sterujący sika na jedną a na dwie pyli. Teraz szukam wtrysków i zobaczę jak będzie po założeniu sprawnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się