Gość otfwebd Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 witam ponownie wziąłem pod uwagę wasze rady wcześniejsze ale jednak były bez podstawne-chip zrobiony dobrze bo auto testowałem na Pb po kilku dniach zero błędów moc spora problemy z gazem były od początku z winy mechaniki-padła przepływka i pękł wąż od doładowania-to już zrobione. i teraz tak na gazie chodzi mega super do póki nie zapali się check.czasem zdarza się że auto słabnie tak jak by przechodził w tryb awaryjny a dopiero potem zapala się check czasem od razu.Po podpięciu kompa pokazuje co najmniej 7 błędów; - wypadanie zapłonu - coś tam z grzałką sondy albo dwóch-zależy - zły skład mieszanki - coś tam na cylindrach zazwyczaj 1 i 2 a dziś 1 i 4 Ogólnie chodzi o sondy lambdy i wypadanie zapłonu Czy ktoś ma pomysł co to może być?? jeśli chodzi o regulacje to mapy pb i lpg prawie się pokrywają mam porządne wtryski i parownik na ponad 300ps centralka to stag czy to tylko regulacja?? czasem check zapala się od razu a czasem trzeba troche pojeździć a zauważyłem że im mocniej wciskam gaz tym szybciej sie pali czekam na jakieś sugestie pozdrawiam [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 14:55_________________________________________________.
wojtek26 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Piszesz porzadne wtryski tzn jakie, parownik tzn jaki, stag tzn jaki zapewne 300 ale plus czy premium bez tych danych to mozna sobie powróżyć. Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami.
Vinox Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 błąd jest zawsze gdy jeździsz na gazie z sondą jeżeli chcesz ją sprawdzić pojeździj na benzynie i zobacz czy będzie błąd przepływki. co do wypadanie zapłonu nie wiem.
Gość otfwebd Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami. co to jest????:)co do nazw nie pamiętam hmm bo zmieniał juz kilka razy i wtryski i parownik ale podam jutro co to jest ten plik oscyloskopu?czy mam przejechac sie z komprem w środku o to chodzi i cos podać???
wojtek26 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 W programie od instalacji tam gdzie masz mapy na dole jest oscyloskop, zaznaczasz zeby pokazywał cisnienie parownika, przebieg sondy oraz czasy PB i LPG wciskasz Start i na 3 od 2tys do odcinki cisniesz po tym Stop i zapisz. Do tego screeny z ustawieniami i mapami tylko podczas pracy na PB i LPG.
Gość otfwebd Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 aha teraz kumam ale to ponoć jest ok czas wtrysku jest bardzo dobry co do mojego sprzętu to mam wtryski magic jet wcześniej matrix a parownik nie wiem bo było juz ciemno ale znalazłem na nim taki symbol cjw 1653[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2010, 21:42_________________________________________________reduktor gold:)
wojtek26 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Parownik niby do 350KM ale praktycznie do 200KM styknie, co do wtryskiwaczy to sa szybkie ale maja kiepskie korekty po temp i na zimnym silniku potrafia przylewac bądz na goracym. U Ciebie jest wymagajaca elektronika i lepszym wyjsciem byłoby zastosowanie wtryskiwaczy Matrix HD lub XJ lub najlepszym Hany i wtedy skończyłyby sie kłopoty ze składem mieszanki
marek34 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Sądząc po błędach to raczej szykuj się na wymianę sondy (przy LPG to podstawa aby nie zabić silnika) oraz cewki. Myślę, że stąd check na gazie. Na Pb tego nie ma , ale do czasu. Przy gazie musi być w pełni sprawny układ zapłonowy, wynika to z procesu spalania gazu.
Gość otfwebd Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 chłopaki miałem juz matrix hd i było tez źle hmm co do sondy jest dobra bo sprawdzałem na kompie kurna już nie wiem co robić
talib1990 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 jesli masz wypadanie zapłonu to wymień cewke. swiece kiedy wymieniane i zmien gazownika, tyle razy ci juz to wiele osob na forum mowilo
Gość otfwebd Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 cewki dobre świece platynowe:)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 22:53_________________________________________________ploec gazownika w naszych oklicach i po kłopocie
borsuk1977 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 cewki dobre świece platynowe:)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 22:53_________________________________________________ploec gazownika w naszych oklicach i po kłopocie witaj jest gościu seba z wrocka smignij do nirgo ... wie co robi jutro dam ci namiar
Gość otfwebd Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 kolego w naszych okolicach w nie we wrocku:) pojade taki kawał i będe musiał tam spać chyba bo nie poradzi sobie w pare minut:)ale dzieki za chęci
borsuk1977 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Piszesz porzadne wtryski tzn jakie, parownik tzn jaki, stag tzn jaki zapewne 300 ale plus czy premium bez tych danych to mozna sobie powróżyć. Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami. wojtek to autko nie chodziłoby na premium tam chyba nie ma pentli
sylwiasty Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Witam! Tu masz namiary na dobrego gościa od instalacji LPG, ma na swoim koncie kilka mocno dłubniętych Audików. Nie wiem jak daleko masz do Gliwic ale warto: GZW Odbudowa i Tuning ul. Wolności 38 42-674 Zbrosławice tel: 663 082 622 | 889 77 11 77 Namiary są z forum http://lpg-forum.pl/index.php Nick SebastianS
Łukasz 23 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Witam ,podepnę się pod ten wontek bo mam podobne problemy co kolega tzn spadek mocy i siecący się check , w sobotę auto podpiente było bod kompa i okazało się że jest błąd składu mieszanik "za uboga" , sonda działa poprawnie , przepływka też ,koleś stwierdził że muszę ustawić dobrze mapę od gazu i wtedy problem zniknie, a instalke ma :stag 4, wtrysk magic jet ,reduktor scorpion st
Gość otfwebd Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 dzięki mam staga 300-4 plus:) dziś włączył mi się check ale auto smigało jak bez niego dziwne i może to też powód auto słabo pali na gazie trzeba długo kręcić i telepie na wolnych na lpg:)to tyle[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 00:22_________________________________________________no to klega ma to co ja:)hmmm ale to nie wina mapy na lpg bo ja mam mape super sam widziałem ja mam także dwie sondy może tu tkwi problem hmmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się