adam3009 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Zamówiona pompa,uszczelka miski,olej,filtr i w piątek rozbieram Dam znać czy się poprawiło,ale wszystko wskazuje na pompę ol. :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husain 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 czy wykręcenie pompy wiąże się z rozebraniem połowy auta jak przy wymianie rozrządu? ile zajmie sprawnemu mechanikowi wymiana pompy oleju w adr`ze ? (pytanie głupie - ale nie znam sie na tym a wszystkie obiawy wskazuja że musze zmienić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSA 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 mojemu specowi zajeło to ze dwie trzy godziny i skasował mnie na 250 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husain 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 sama robota czy razem z pompą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSA 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 sama robota , plus pompa zamiennik około 100 no i oczywiście olej i filtr oleju ewentualnie uszczelka pod miskę u mnie akurat jest na pastę. podobno nie tak łatwo się tą miskę ściąga, jest na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak za pompę dałeś 100zł to zobaczysz jak długo ci ona pochodzi domyślam się że pewnie topran :wallbash:ja za całą robotę płaciłem 900zł(olej,robocizna i pompa(febi 600zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaku2_88 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 witam miałem ten sam problem miesiąc temu kontrolka oleju mi się zaświecała na nagrzanym silniku jak powiedzmy przejechałem trochę ostrzej ( parę kilometrów do 6 tyś obrotów) a potem spokojnie jadąc zapalała się kontrolka oleju, albo jak pozostawiłem go na 10 minut na wolnych obrotach to samo. to były objawy. Zmierzone ciśnienie oleju najniżej spadało do 1 bara Zdjąłem miskę olejową pompa wyglądała ok niby nie zatkany smok trochę syfu było ale niby nic nie poprzetykane. Znajomy mówi, że ciśnienie przez panewki może spierniczyć zdjąłem panewki korbowodowe, po wcześniejszym sprawdzeniu miały lekkie luzy, na początek nic się nie rzucało w oczy żadnych rys czy coś w tym stylu, po przetarciu panewki było widać że jest już zgrzyta porostu przetarta wierzchnia warstwa panewki do koloru coś jak miedź, po wymianie pompy panewek niby ok na razie musze jeszcze sprawdzić ciśnienie raz i wszystko będzie jasne ale kontrolka jużsię nie zaświeca, także radzę sprawdzić stan panewek jak już miska jest zdjęta. puzdro -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dzisiaj po wymianie panewek korbowodowych oraz pompy oleju i po przejechaniu 500kilometrów postanowiłem ponownie sprawdzić ciśnienie oleju i pokazało się co następuje: bieg jałowy po rozgrzaniu silnik chodził z 40 minut na wolnych obrotach jałowy- 2,1 bara 2 tyś obrotów- 4,8 bara 3 tyś obrotów 6,5 bara czyli poprawiło się i to bardzo co sądzicie o tej naprawie myślę że takie ciśnienia są teraz w normie A przy wymianie panewek robiłeś szlif wału? Wymieniałeś też panewki główne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się