Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Witam Wiele słyszalem dobrego na temat zastosowania tego zaworu - w prostych słowach oprócz charakterystycznego świstu przedłuża żywotnośc turbiny. Po zastosowaniu zaworu upustowego, samochód żywiej reaguje na pedał gazu po zmianie biegu. Zwykły DV zamykając układ, powoduje, że przez cały czas krąży w obiegu podgrzane powietrze, które za każdym razem jest dodatkowo podgrzewane poprzez turbinę. W samochodach wyposażonych w icoller, część tej temperatury daje się zredukować, w skutek czego powietrze wpadające do kolektora ssącego, jest gęściejsze, niż to, które opuszcza turbinę. Dlatego po zastosowaniu BOV’a, gdy nadmiar powietrza, zamiast trafiać z powrotem przed turbinę zostaje wypuszczony do atmosfery, w układzie znajduje się chłodniejsze powietrze, a co za tym idzie, gęściejsze, bogatsze w tlen, które spala się efektywniej, czemu może służyć wzrost parametrów silnika. I teraz pytanie - czy ktoś zastosował to u siebie ? Jeżeli tak - jaki byście polecali - chodzi o markę. Jak wygląda sprawa z montażem - czy dlugo to tra i czy dam sobie rade sam będąc machanikiem średnim na jeża ? Poz
platiniumm Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 lepiej zaloz sobie fmic to bedziesz mial lepszy efekt a jesli sobie chcesz zalozyc to poradzisz sobie napewno
poziek Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Gdzie to napisali?? W auto świecie??
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 To jakiś specjalny i-coler ? Gdzies obiło mi sie to o uszy....co to takiego konkretnie ?
platiniumm Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 poziu moze w poradniku "zrob to sam"
Gość Murzyn Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 To jakiś specjalny i-coler ? Gdzies obiło mi sie to o uszy....co to takiego konkretnie ? wpisz w szukarce na forum "FMIC" i wszystkiego sie dowiesz
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Zrozumiałem - tylko ja mam już seryjnie założoną chłodnicę powietrza z przodu - jeśli dobrze zrozumiałem - , że o to chodzi.
Kunio Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 a dv to niby co robi jak nie upuszcza powietrza? tyle ze w dolot przed turbo a nie na zewnatrz. Jakby bylo tak jak piszesz, czyli uklad zamkniety to dlugo bys sie nie nacieszyl turbiną
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Zgadza sie - o tym wiem - tylko z tego co wyczytałem zastosowanie BOV daje dużo lepszy efekt. Nie pracuje w układzie zamkniętym.
Kunio Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 jeszcze napisz jaki masz silnik. Z 1.8T moga byc problemy ale to jest loteria. Sam jezdzilem kiedys z BOVem i problemow nie bylo.
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 2,5 tdi - mam w profilu napisane
platiniumm Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 jeszcze napisz jaki masz silnik. Z 1.8T moga byc problemy ale to jest loteria. Sam jezdzilem kiedys z BOVem i problemow nie bylo. no a jak zalozylem ja ten sam co kunio to falowaly mi obroty
Kunio Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 2,5 tdi - mam w profilu napisane to zapomnij
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Czyli lipa ? A mozesz coś więcej dlaczego nie można ? To jest tylko do benzynowych ? Co stoi na przeszkodzie ?
Gość Badix Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 No to fatality - szkoda - a juz sie za to prawie zabierałem ( psychicznie ) - ehhh.
Norbi Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Do 2.5TDI również zakładją BOV-a ale poza sapaniem nic on nie daje. Tak BTW podepne sie do tematu, może ktoś wytypować mi z Etki nr. DV. Przeleciałem Etke i nie znalazłem nr. tego k**estwa.[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2007, 17:57 _________________________________________________Podpowiem,że w grupie głównej 1 i podgrupie 33, nr. rysunku 133-85 są oba zawory DV, ale nie ma przy nich nr. dodam,że moja eSa to 1998 r[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2007, 18:02 _________________________________________________Tu masz jak działa taki zaworek w dieselku http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=47259&highlight=blow+off+diesel
Kunio Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 034 145 710A to jest ten sam co 1.8T. lepiej kup z koncowką 710N
Norbi Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 034 145 710A to jest ten sam co 1.8T. lepiej kup z koncowką 710N Dzieki. Jeszcze nie wiem ,czy to one mi brużdżą, ale wymieniam wszystko po kolei co może mieć wpływ na przeładowania.U mnie w etce wogóle ta cześć nie wystepuje. Nic dziwnego ,że nie mogłem znaleść
Kunio Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 przeladowania to nie wina dv, on by raczej zmniejszal cisnienie jak to bylo u mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się