Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] 1BA -> 1BV -> KW?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam pytanko apropos zawiasu KW. Co o nim myślicie? jaki model polecacie?

wyszła teraz seria gwintu komfort... aż dzwiwnie się to pisze "gwint" i "komfort" w jednym zdaniu; z regulacja -20 do -40mm.

miałem zawias 1BA, bawie się z 1BV ale jeśli teraz (ostatnia próba) nie osiągnę zakłądanego efektu, rozważam zakup gwintu i tu rodzi się pytanie "jaki?"

MrMotors poleca KW... regulacja od - 35 do -60... z regulacją amorków. i tu pytanie czym sę różni regulacja odbicia od odbicia i ściskania? ;-)

odbicie to jako tako kumam ale... jakieś wyjaśnienie? odrazu mówie że wątpie abym używał -60 ;)

ma też KW zawias z regulacją komfortu amorków... dużo tego... ktoś może coś opisać po krótce co i jak?

p.s. rozwazam iwyłączni zawias który będzie pracował, a nie że przejadę przez koleine i będe bez przyczepności bo taki twardy i się będe odrywał.

p.s.2 nowe pytanie:

Jesli zawias ma regulację -35 do -60 to czy nie jest tak że jak jest skręcony na -35 czyli najbardziej to samochód robi się 'betonowy" bo spring nie pracuje?

Gość draco de extreme
Opublikowano

Polecam Ci Eibach Pro System to coś naprawde doskonałego idziesz -30 a masz nadal komfort !!!

Opublikowano

nie, dziękuję, albo sie kupuje prawdziwy gwint albo sie nie robui nic :) eibach to dobra firma ale jedanak do samochodów typu a3 golf focus itd.

to co proponujesz nie ma nawet regulacji charakterystyki amorków. Ja juz mam zakupione KW Ver2 - wiem że ma wade w postaci regulacji dobicia do którego o zgrozo trzeba zdjąc amor w A4 podczas gdy w Ver 2 dla Punto jest normlanie z boku koła... grrr !! no ale to sie ustawia 2 góa 3 razy i już.

Opublikowano

Troszkę mnie dziwi kolego Twoje podejście do rzeczy - kupujesz gwint i chcesz jeździć komfortowo :gwizdanie:

Ja Ci napiszę na przykładzie regulacji z KONI Sport - ciężko jak cholera trafić w odpowiednie ustawienie, pomimo płynności regulacji w zakresie 720 stopni...Jak chcesz kupować coś regulowanego, to na pewno nie w systemie wymontuj-wyreguluj-wypróbuj-męcz się dalej - czyli to co masz.

Prawisz morał pod tytułem "Super gwint, albo nic", a kupiłeś sam coś nie należącego do pierwszej kategorii.. :wink4:

Ostatnio jeździłem na gwincie w pełni regulowanym i kołach zimowych z większą ilością gumy i przy ustawieniu na jak to napisałeś "komfort" na każdej mocnej hopce, progu zwalniającym, itp darło spodem o przeszkody - albo twardo i nisko albo komfortowo.

Co do pytania z pierwszego postu, zauważyłem, że jest tak, że na najbardziej obniżonym aucie jest najbardziej miękko.

Opublikowano

Troszkę mnie dziwi kolego Twoje podejście do rzeczy - kupujesz gwint i chcesz jeździć komfortowo :gwizdanie:

Ja Ci napiszę na przykładzie regulacji z KONI Sport - ciężko jak cholera trafić w odpowiednie ustawienie, pomimo płynności regulacji w zakresie 720 stopni...Jak chcesz kupować coś regulowanego, to na pewno nie w systemie wymontuj-wyreguluj-wypróbuj-męcz się dalej - czyli to co masz.

Prawisz morał pod tytułem "Super gwint, albo nic", a kupiłeś sam coś nie należącego do pierwszej kategorii.. :wink4:

Ostatnio jeździłem na gwincie w pełni regulowanym i kołach zimowych z większą ilością gumy i przy ustawieniu na jak to napisałeś "komfort" na każdej mocnej hopce, progu zwalniającym, itp darło spodem o przeszkody - albo twardo i nisko albo komfortowo.

Co do pytania z pierwszego postu, zauważyłem, że jest tak, że na najbardziej obniżonym aucie jest najbardziej miękko.

dosyc ciekawe że uwazasz że KW nie jest pierwszoklaśnym producentem? ciekawe... to na Eibacha, Koni itp to nawet nie spojrzysz rozumiem. Jesli chodzi o regulację to w B7 sedan to niestety bedzie w 99% wymontuj, włóż , wypróbuj, a wynika to z samogo samochodu i sposobu obsadzenia zawiasu. W KW nawet 3 ma regulacje taką że trzeba wyjąć, podczas gdy inne marki (niektóre) mają regulację spod maski albo po skręceniu kół.

Co do komfortu, ja sie go nie spodziwałm - jesli chciałbym komfortu wziąłbym Street Comfort i już.

Odebrałem auto, prowadzenie b.dobre, bez porównania z 1BV, jest twardziej ale nie deskowo zupełnie. Pojeżdze z miesiąc i zoabczę jak sie ułoży zawias, a wówczas zobacze co zmniejsze a co zwieksze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...