Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z elektryką-rozładowuje akumulator


polakffm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc?

Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc?

Ogólnie temat rzeka, ale napewno gdzieś ciągnie lewy prąd lub przebicie gdzieś na kablach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

częstym a najtrudniej do zlokalizowania jest pobór napięcia przez centralny zamek, ale jak kolega napisał temat rzeka może to być wszystko od przewodów radiowych poprzez elektryczne szyby aż do silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącz miernik i wyciągaj bezpieczniki zobaczysz na którym jest duży pobór mocy i dojdziesz.a temat już był na drugi raz najpierw :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej mówi, odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy. Weź sobie kogoś do pomocy, kto będzie obserwował wskazania poboru prądu, a ty w tym czasie wyciągaj bezpiecznik i tak do skutku kiedy to pobór prądu spadnie. Miałem podobną sytuację i okazało się że centralny zamek mi wyładowuje aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy...

To jest połączenie szeregowe!

Równolegle to będzie np. przy pomiarze napięcia na klemach akumulatora.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej mówi, odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy. Weź sobie kogoś do pomocy, kto będzie obserwował wskazania poboru prądu, a ty w tym czasie wyciągaj bezpiecznik i tak do skutku kiedy to pobór prądu spadnie. Miałem podobną sytuację i okazało się że centralny zamek mi wyładowuje aku.

poza błędem że to nie równoległe a szeregowe podłączenie :wink4: po co sobie życie komplikować.

Na podłączonym normalnie aku wyjmujesz pokolei bezpieczniki i sprawdzasz jaki prąd płynie. Później po rozpisce bezpieczników wiadomo co ciągnie dużo (powyżej kilku miliamper) prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na akcję:

Wracam do domu tuż po północy, wszystko działa cacy. Auto stoi cały dzień pod domem, przed chwilą chciałem wyjechać i.. otwieram z pilota, żadnej reakcji. Otwieram kluczykiem w aucie ciemno. Nie podświetliło się nic po otwarciu drzwi, nawet licznik przebiegu. Wołam ojca, żeby mnie odpalił z kabli. Plus do plusa, minus do minusa i tutaj snop iskier aż się jasno zrobiło. Oczywiście żadnej reakcji w moim aucie..

Jakieś pomysły? Zaczyna tracić cierpliwość do tego auta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...