Skocz do zawartości
IGNOROWANY

WYCINKA KATALIZATORA


TomOskroba

Rekomendowane odpowiedzi

macie jakiegoś gościa który zajmuje sioę takimi rzeczami i jest w miare tani ? :)


odświeżam temat ! to pilne, poproszę o podpowiedzi ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co, chcesz go wyciąć? ( wstawic rure zamiast niego) Czy go wybebeszyc i zostawic pustą puszke, czy wrzucić DP zamiast niego..?
Tylko warszawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, mogę dojechać gdzieś

chciałem zostawić puszke i wspawać tam rurę przelotową jakąś czy coś.. ten kto się zna będzie wiedział lepiej :)

gruche chce zostawić żeby nie było problemów z przeglądem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, mogę dojechać gdzieś

chciałem zostawić puszke i wspawać tam rurę przelotową jakąś czy coś.. ten kto się zna będzie wiedział lepiej :)

gruche chce zostawić żeby nie było problemów z przeglądem

Ja wydech robiłem u kola ADCar na woli. Wszystko było git, ale odpuściłem jak krzyknął 700zł za wymianę uszczelki kolektora wydechowego i miedzy DP a turbo...

Ogólnie polecam. Sądze że wyjdzie Cie zabieg na zero, bo na skupie katów za swój dostaniesz ze 150-200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli konkretów nie mam :D cały czas nie wiem do kogo jechać, jak Ciebie policzył 700 zł za coś tkaiego to taniej napewno nie będzie

byłem dzisiaj u siebie w Łomiankach u gościa który zajmuje się takimi rzeczami ale mowi ze sie nie podejmie bo to dla niego za duzo grzebania i trzeba jeszcze emulator spalin wstawiać.

szukam kogoś kto ogarnie temat sprawnie i w miarę tanio 500-600 zł już slyszlaem a nie chcą wziąć katalizatora więc trochę przy dużo... emulator z tego co wiem to robi się gdzie indziej :P


up

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


w miarę tanio 500-600 zł

Jak to jest dla Ciebie tanio to przyjeżdżaj do Lublina. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miarę tanio 500-600 zł

Jak to jest dla Ciebie tanio to przyjeżdżaj do Lublina. :D

"500-600 zł już slyszlaem a nie chcą wziąć katalizatora więc trochę przy dużo"

PRZY DUŻO :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noom przy dużo. Za kata w całości najwięcej dostaniesz jak zaczniesz wyrzucać wkład na kawałki to grosze. Więc sam sobie odpowiedz czy wolisz pustą puchę czy DP, a kat sprzedać.

Najtańszy koszt to wydłubać wkład i założyć pustą puchę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę kluczy i samemu można to ogarnąć.

Wyjęcie kąta da się nawet bez kanału.

Wybebeszenie środka trochę zajmie, wiertarka do dzieła.

Sondę najlepiej wyłączyć w sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę kluczy i samemu można to ogarnąć.

Wyjęcie kąta da się nawet bez kanału.

Wybebeszenie środka trochę zajmie, wiertarka do dzieła.

Sondę najlepiej wyłączyć w sofcie

nigdy tego nie robiłem, okey wyjmę katalizator, wywale cały środek i wkładam z powrotem ? nie trzeba wspawać puchy w środek ?

a sondę słyszałem że da się na vag'u więc do ogarnięcia ;)

ogólnie jestem jak najbardziej za tym żeby robić coś samemu, wiele rzeczy już się nauczyłem ale nie chce sobie samochodu unieruchomić.. nie jestem pewny tej roboty ;)

w każdym razie dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będzie git, puki nie ukręci którejś śruby, wtedy nie dość że i tak bd musiał odwiedzić mechanika, który policzy więcej za wszystko bo to Ty ukręciłeś a nie on, dodatkowo jak trafisz na panów z drogowki to i stracisz dowodzik za głośny wydech.
Oczywiście też polecam robić samemu, tylko zebyś tez sobie poradził jak coś pojdzie nie tak, bo ja juz kilka razy nie wiedziałem czym do roboty kolejnego dnia pojade :decayed: Na szczęście mam mechanika co pracuje 24/7 :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będzie git, puki nie ukręci którejś śruby, wtedy nie dość że i tak bd musiał odwiedzić mechanika, który policzy więcej za wszystko bo to Ty ukręciłeś a nie on, dodatkowo jak trafisz na panów z drogowki to i stracisz dowodzik za głośny wydech.

Oczywiście też polecam robić samemu, tylko zebyś tez sobie poradził jak coś pojdzie nie tak, bo ja juz kilka razy nie wiedziałem czym do roboty kolejnego dnia pojade :decayed: Na szczęście mam mechanika co pracuje 24/7 :banan:

no i o to chodzi, nie chcę unieruchomić auta ;) dlatego szukam gdzieś tanio, jest tutaj kolega na forum który miał mi to zrobić praktycznie za darmo ale niestety trochę mu się nawaliło na głowę i nie ma czasu jak narazie... nie mam zamiaru wydawać na to pół kafla, dlatego długo szukam ;)

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cpr.Ryan kolego jeżeli tego nie zrobiłeś to nie odstraszaj innych.

Nic się tu nie urwie.

Wbrew pozorom 3 nakrętki od turbiny dobrze się odkręca mi mo że są przygrzane.

Jedna śruba od podtrzymania rury i dwie od łącznika rur.

Dźwięk się nie zmieni to nie jest tłumik tylko kat.

Już dawno mam kąta pustego i wszystko jest ok.

Jutro będę właśnie kata wyciągał w Skodzie superb 1.8T, mogę zrobić zdjęcia

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cpr.Ryan kolego jeżeli tego nie zrobiłeś to nie odstraszaj innych.

Nic się tu nie urwie.

Wbrew pozorom 3 nakrętki od turbiny dobrze się odkręca mi mo że są przygrzane.

Jedna śruba od podtrzymania rury i dwie od łącznika rur.

Dźwięk się nie zmieni to nie jest tłumik tylko kat.

Już dawno mam kąta pustego i wszystko jest ok.

Jutro będę właśnie kata wyciągał w Skodzie superb 1.8T, mogę zrobić zdjęcia

Właśnie robiłem, i nie będę nikogo 'odstraszał' jak to ująłeś, tylko ostrzegał. Jeżeli kat jest nie ruszany od nowości, to nie ciężko się domyśleć że te śruby niekoniecznie pójdą od ręki dzięki WD-40 ;)

Dodatkowo, u siebie zamiast kata wrzuciłem DP 3' i dźwięk ZMIENIŁ SIĘ.

Edytowane przez Cpt.Ryan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cpr.Ryan kolego jeżeli tego nie zrobiłeś to nie odstraszaj innych.

Nic się tu nie urwie.

Wbrew pozorom 3 nakrętki od turbiny dobrze się odkręca mi mo że są przygrzane.

Jedna śruba od podtrzymania rury i dwie od łącznika rur.

Dźwięk się nie zmieni to nie jest tłumik tylko kat.

Już dawno mam kąta pustego i wszystko jest ok.

Jutro będę właśnie kata wyciągał w Skodzie superb 1.8T, mogę zrobić zdjęcia

poproszę, przydadzą się mi i nie tylko :)

w 1.8T kat jest po tej samej stronie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wyciągnięty i opróżniony.

Z usunięciem środka trzeba było się trochę namęczyć.

Śruby od turbiny oraz od wieszaka poszły bez problemu.

Zardzewiałe tylko te od łącznika rur, łącznik i tak do wymiany.

Śruby pomiędzy katem a rurą też do wymiany, zardzewiałe na maxa, kątówka jako klucz[emoji3]

Zdjęcia mogę zrobić jeszcze, kat na zewnątrz.

Przy okazji sprawdzenie klapki WG, na zamkniętej klapka luźna.

Regulacja sztangi powinna pomóc. Turbina późno wstaje.

Dodatkowo sprawdzenie szczelności, ucieka powietrze eżektorem

Jutro poskładam bo uszczelki i łącznik zamówiony

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wyciągnięty i opróżniony.

Z usunięciem środka trzeba było się trochę namęczyć.

Śruby od turbiny oraz od wieszaka poszły bez problemu.

Zardzewiałe tylko te od łącznika rur, łącznik i tak do wymiany.

Śruby pomiędzy katem a rurą też do wymiany, zardzewiałe na maxa, kątówka jako klucz[emoji3]

Zdjęcia mogę zrobić jeszcze, kat na zewnątrz.

Przy okazji sprawdzenie klapki WG, na zamkniętej klapka luźna.

Regulacja sztangi powinna pomóc. Turbina późno wstaje.

Dodatkowo sprawdzenie szczelności, ucieka powietrze eżektorem

Jutro poskładam bo uszczelki i łącznik zamówiony

czyli nie trzeba nic wspawywać w tą puche od kata ? wystarczy wywalić środek i problem zatkanego kata znika ? :o

dobra, bebechy z kata wywalone, mam teraz pusty przelot z emulatorem drugiej sondy, wlasnie biore sie za kasowanie błędów.znalazlem najtaniej 250 zl nikt nie chciał zrobic za mniej, ogólnie wyszło 450 bo miałem sparciałą dalszą część wydechu (nie wiem co dokladnie) wiec chcialem aby to wymienili i doplacilem 180 zł + 20 zł uszczelki. wszystko bajka poza tym dźwiękiem... troche mnie on dobija, są fani tego pogłosu jednak mnie on nie satysfakcjonuje no i oczywiscie pewnie nie da sie z tym nic zrobic :o

oczywiscie nie musze mowic ze autko odżyło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...