Krystian Markow 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam. Mam pytanie a mianowicie u kolegi prawdopodobnie padła sonda Lambda. Czy kupiona używana lub ewentualny zamiennik powinny mieć te same oznaczenia? Czy każdy silnik ma inną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 czesto zdarza sie tak ze do kilku silnikow jest ta sama sonda jest to bardzo wazny element w aucie I nie dziaduje sie na tym tylko kupuje nowe I takie jakie powinno byc zadnych uniwersalnych najlepiej NGK lub Bosch-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Markow 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 czyli odradzić kumplowi kupno używanej. Jak patrzyłem to Bosch ok 320zł a NGK cos ponad 400zł.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 18:14_________________________________________________a jeszcze czy moze byc sonda z tego samego silinika ale inny numer boscha lub audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Nie kombinuj z uzywkami bo zaplacisz dwa razy. Szukaj nowej NGK lub Bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Do AEB tylko Bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam. Mam pytanie a mianowicie u kolegi prawdopodobnie padła sonda Lambda. Czy kupiona używana lub ewentualny zamiennik powinny mieć te same oznaczenia? Czy każdy silnik ma inną?? który rok auta i jakie oznaczenie silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Szczepan. 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Ja w swoim zmieniłem sondę lambda bo wyskakiwał błędy że przegrzana, uboga mieszanka, korekta za katalizatorem i takie tam podobne. Wymienili mi na nową Boscha w warsztacie za 200zł i teraz od czasu do czasu też są błędy. Wymień gdzieś w warsztacie żeby później miał gdzie pojechać jak sie błędy będą powtarzać. Mi dali gwarancje ustną na 6 m-cy. Raz już byłem to tam trochę ją pokręcili i na razie spokój. Nie baw się w używki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Markow 0 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Była założona używka i niestety : - wciąż jest błąd którego nieda się usunąć - turbina się nie załącza (czy to może być wina sondy??) - kiedyś omyłkowo były załozone odwrotnie klemy czy to też mogło mieć negatywny wpływ??[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 16:08_________________________________________________ który rok auta i jakie oznaczenie silnika? rok 1995 1,8T oznaczenia nie znam:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 w tym roczniku jest to silnik o oznaczeniu AEB oznaczenie NGK sondy: OZA447-E25 koszt ok 400pln jaki pojawia sie błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Markow 0 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 jaki pojawia sie błąd? błąd sondy Czy chodzi o konkretny numer?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 podaj wszystkie dane z VAG-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Markow 0 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 podpinany był pod CDIF-a jedynie nazwa błędu to regulacja składu mieszanki limit adaptacji przekroczony Czyli bez VAG niema szans a KTS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 VAG, KTS wszystko jedno podaj nr błędu (błędów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 A jak go usunales to pojawil sie ponownie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Markow 0 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 numer błedu 561 nie można go usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 numer błedu 561 nie można go usunąć Wpisz sobie numer błędu w szukajkę i miłej lektury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Błąd 561 nie dotyczy awarii samej sondy lambda, tylko mówi o tym, że zakres regulacji lambdy został przekroczony. Lambda może wzbogacać mieszankę lub zubażać do max +25% / -25%. I błąd 561 mówi o tym, że ten przedział został przekroczony. Jeśli twierdzisz, że turbo słabo dmucha, to przypuszczać można, że lambda musi zubażać mieszankę do ponad -25%. Sprawdź przede wszystkim szczelność układu dolotowego, następnie przepływkę. Ja obstawiam nieszczelność za turbo. AEB jest głupie i ślepe bo nie ma MAP sensora, dlatego taki błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 po mojemu turbina juz sie poszła pier...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 po mojemu turbina juz sie poszła pier...... Wcale nie Bo gdyby turbo słabo pompowało to przepływka by też mniej mierzyła, komp podał by mniej paliwa, sonda nie miałaby co korygować i nie byłoby błędu 561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się