Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Glośnik niskotonowy do A4 z zestawem Nokii


moro99

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

Poszukuje jakiegos podstawowego glosnika niskotonowego (tuby czy jakiegos pudla) coby mi basik lepiej gral od fabryki.

Jestem laikiem i nie wiem czego szukac. Na alledrogo jest pelno tego typu zabawek ale co wybrac ?

Jak ta nowa zabawke wpiac do istniejacej zabudowy?

Czy taki dolozony glosnik bedzie wspomagac ori sub czy ori bedzie wylaczony a jego miejsce przejmie dodatkowy (czy to kwestia podlaczenia)

Poprosilbym was o jakis podstawowy zestaw (z tego co zgaduje to bedzie pewnie wzmacniacz + glosnik).

Nie jestem audiofilem wiec jakosc nie musibyc superhiper zajebuchowyjebongo - ma poprostu przyzwoicie grac.

Radyjko ktore mam w aucie to Pioneer DEH 2900

Cena - szczerze to chcialbym sie zmiescic w 500 pln - realne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz orginalny woofer nokian?? bo jesli tak i chcesz poprostu skorzystac z tej zabudowy i wymienic glosnik to bylo to omawiane nie raz na forum i nie ma to najmniejszego sensu a jesli on jest to zadbaj tylko zeby boczek ktory przylega do glosnika mial do niego dystans a zobaczysz ze akustyka sie znacznie poprawi , oczywiscie nie mozesz liczyc na cuda ale bedzie duzo lepiej. a jesli chodzi o calkowicie odrebny glosnik ze wzmacniaczem o poszukal bym jakiegos nie dluzego magnata w orginalnej zabudowie do tego nie wielki wzmak 2kanalowy i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcie dodac skrzynie z glosnikiem do bagaznika

co mozecie powiedziec o firmie Magnat / MAC - bo to chyba to samo ?

Cenowo mieszcze sie w widelkach.

Dodatkowo zauwazylem ze chcialbym skrzynie zamknieta - tak ze caly glosnik jest w skrzyni - wiecie jak to jest - nie wozi rzne rzeczy a niechialbym znalezc np srubokreta lub marchewki wbitej w glosnik :) (nie mam bajzlu w bagazniku - poprostu analizuje wszystkie za i przeciw :P)

powiem ze cos takiego mi wpadlo w oko