Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala brak błedów


bediks

Rekomendowane odpowiedzi

witam, dzisiaj po powrocie z trasy taki zonk, juz na osttaniej prostej do domu czułem lekie szarpanie podczas jazdy

parkuje pod domem i zdechł i nie chce odpalic, dusi sie, chechla ale nic

podczas krecenia popmpuje pedałem gazu i odpala i wkrecam go na obroty normalnie chodzi ale puszcze gaz to od razu falowanie i telepanie dusi sie troche i zdycha

podczas krecenia bez wcisnienietego pedalu nie odpali

wcisne gaz do dechy przekrece zaplon i odpala

vag zadnych bledów nie pluje

obstawiam pompe paliwa, wyciagam bezpiecznik od pompy , cały, nie zjarany, i to samo co wyzej opisane, dziwne ze zadnej róznicy

poniezej zaraz filmik wstawie jak to wszystko wyglada

a moze przepustnica? podczas trzymania na obrotach tak 2/3 tys równo jak trzymma i to i tak czuje ze delikatnie faluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudów nie ma przy takich objawach błędy muszą być. Co by Ci doradzić .Sprawdź ciśnienie jakie daje pompa,przepustnicę,sondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak niema różnicy . Jak wyciągniesz bezp. od pompy to pompa nie pracuje ,a auto nie pali. Sprawdź napięcie na kostce pompy i zobacz czy chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalnie wyciągam bezpiecznik 28 i to samo odpalam jak po pompuje pedalem trochę

Sprawdzę przy okazji jak będę wyciągał pompę i podepnę ja na krótko do aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróć jednak jak wyjdę bezpiecznik to nie pali to tylko resztki paliwa

Raz słychać raz Nie słychać ale podawać musi skoro po dodaniu gazu reaguje ale jak wyjąłem ten bezpiecznik to udusił się tak samo jak się dusi normalnie teraz czyli obstawiam pompę

W piątek ja wyjmę i pod lacze bezpośrednio pod aku i zobaczę co się stanie

A czy walnięty regulator ciśnienia paliwa dawałby takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było coś podobnego, gasł bez gazu po rozgrzaniu jakoś trzymał. Powód - przerwany wąż od odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu filmik jest po powrocie z trasy czy zimny czy ciepły to samo w sumie dzisiaj rano odpaliłem to ja wolnych trzymał lepiej bo dostawał więcej paliwa

Odma nowa z aso może 2 lata ma zresztą jak mialem ja dosłownie w strzępach to nic się nie działo dalej obstawiam pompę

Czytałem też i jakimś przekaźniku co steruje pompa i wytryskami orientuje się ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy paliwa jest na płycie przekaźników poz.6.

W książce Sam Naprawiam str.96-98 masz podane jak sprawdzać układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam numeru ,ale jest tam tylko sześć przekaźników w rzędzie i ten od pompki jest ostatni , szósty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie przekonałem juz wiele razy oczywiscie w moim aucie jest inaczej jak pisze w ksiazce :D

oczywiscie nie mam przekazników w rzedzie 6 a chyba 5 tylko i ten od paliwa jest 4 od lewej i ma nr 372, zaraz po nim jest tylko 377 od wycieraczek

k**wa ja mam nawet bezpiecznik na pozycji 43 który wg schematu z b5 powinien byc pusty , ba, na oslonie bezpiecznikow jest ze ma byc pusty a ja mam, wg schematu z b6 jest tam sterowanie silnikiem i jak go wyciagne to nie odpala a komp pokazuje blad sterowania silnikiem i wez tu badz madry

ale wracajac do tematu kupa roboty z tym sprawdzaniem pompy i jej cisnienia , podlaczanie wylacznika i inne pieroly a pogoda nie ułatwia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałes ustawienie rozrządu? Podnies np lewy przód auta tak abyś kołem mogł obracać,wrzóć 5bieg i kręć kołem jezdnym wtedy silnik będzie sie obracał i ust.na znaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pewnie ustawienie znaków trzeba widzieć pytanie jako ze nigdy się rozrzadem nie interesowałem to na co mam patrzeć jakieś foto ?

Jakby mi się przestawił to błędu by nie szarpał odnośnie np położenia walka rozrządu ? I 3 dni wcześniej przez chwilę w trakcie jazdy poszrpywal mi , wydawało mi się wtedy ze po czymś przejechałem a to był już pierwszy objaw usterki

dalej chvjnia

wiec tak , pompa paliwa zmieniona, regulator cisnienia zmieniony przekaznik pompy zmieniony

efektu brak

sotom powiedz jak patrzec na znaki bo nie wiem

jak bede mial chwile to wyjme przepustnice , czyscilem ja z 2-3 lata temu, moze jebie mi olej w dolot i jest za***ana i zobacze w jakim jest polozeniu klapka na jalowym

na zimnym go odpalilem jakos i chodzil na podwyzszonych obrotach jak to na zimnym ok 1100 ale trzeslo silnikiem troche

i poki te obroty sie trzymaly to chodzil ale jak tylko silnik chcial zejsc z obrotów na 900 to od razu sie dławi i piz*a z boczkiem i gasnie, na odpietej przepustnicy nic nie odpala wogóle

no nie mam pomysłów,


przy okazji wymienie tez filtr paliwa , i teraz tak jak wykrece swiece to porobie ich foty i wstawie tez bo ja z wygladu ich nic nie wywnioskuje, kable WN jak sie sprawdza? w ciemnosci rozpyla wode jakby aerozolem i jak piz*owate to iskry skacza ? jak nie to ok? ide zaraz sprawdzic czy jakis bład wyplulo choc nie spodziewam sie nic, bezpiecznik od prze[ustnicy który to??

Edytowane przez bediks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A egr to ty tam masz?

Na obudowie rozrządu musi być znaczek-kresja/strzałja i ona musi sie pokryć z nacieciem na kole pasowym walu i na kole zębatym wałka rozrządu jest znaczek ktory musi się pokryć z nacięciem na pokiywie zaworow...-k**wa juz nie pamiętam-dawno beny nie robiłem. Ale mam schemat do silnika adr 1.8. Tez masz motor 20v?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 v

słuchaj zaciekawiles mnie tym egr bo

zanim cyrki sie zaczely dziac przez dluzszy czas mialem bledy egr , zmienialem go z rok temu moze pozniej , ale kiedys mialem blad jego na stale , nie chcial sie skasowac , zmienilem oczywiscie na uzywke i bylo git, i na pare dni przed curkami zaczela mi sie zapalac MIL z bledem egr nie pamietam nr , i kasowałem go , nie pokazywał sie od razu tylko wracal po jakims czas, k**wa czemu go nie zapisalem wrrrrr...

i teraz tak bylem wlasnie w aucie

2 bledy tylko byly,

17952 i 17580 ale to od przepustnicy bo próbowałem go odpalac z wyjetke wtyczka od przepustnicy

, teraz jak na zimnym go udalo mi sie odpalic to chodzi na 1100 obrotów ale czuc trzesiawke i dudnienie w wydechu, czyzby zjebany egr??


a i bledy od katalizatora byly rozwnoczesnie z tym egr


da sie zobaczyc te znaki bez sciagania przodu??


17851 i 17811 takie bledy byly egr przed cyrkami


okazalo sie ze mam zdjecie ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie....przodu nie ruszasz. Latarka tylko aby znak na kole pasowym dojżeć i jedynie gorna oslonę zdejmij na rozrzadzie i bedziesz miał naciecie na zębatce i oslonie lub na pokrywie.

Ja bym egr sprawdzil...a najlepiej zaślepił go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...