Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

o i tu mnie pocieszyłeś bo przed wrzuceniem koła takie heble tam wlecą

Do końca się nie ciesz bo jak wiadomo, budowa felgi może się delikatnie różnić i już będzie problem, ale wnioskuję to po tym że Hammerek miał 4x9.5j przy hamulcach esowych i miał wszystko na styk bez dystansów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie po przymiarce tylnego koła zobaczyłem ze od wewnętrznej strony za duzo miejsca nie ma nie mówiąc o zacisku


wiec w razie czego moge wymienic bez problemu na 9,5J tylko et maja 43 i czy nie trzeba bedzie i tak dystansu do tego? i jaka guma do tego 225 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 też będzie ładnie, np: Fulda Sportcontrol.
Musisz przymierzyć na przód 9,5, przecież masz na tył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tylnym sie opiera, przedni zacisk jest jednak wyżej niz tylny wiec moze wejsc chociaz nie wiem, jutro to przymierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy et38 trzeba byla dac 5mm dystansu i lekko zacisk przypilowac na krawedzi i jest na kartke papieru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak po przymiarce będzie wymiana na 9,5j , z profilu kiepsko to wygląda wiec bedzie szerzej a i tak trzeba dac dystans, tak to wygląda przy 8,5

xjv2dcfr.jpg

z6olnhzi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie opuszczałem bo i tak dobrze nie przykręciłem, o zacisk sie troszke oparło zreszta juz pozno bylo a nie chcialo mi sie juz dystansu odkrecec z b6


zreszta po przyłożeniu od razu było widac jak koło wpadło do srodka także wymiana na 9,5 jest konieczna żeby jakos to wyglądało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadnie wpadnie , jestem o tyle w komfortowej sytuacji że bez problemu moge wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak H4mm3R mówi, załóż koło i opuść (postaw na klocku drewnianym) i zobaczysz jak będzie wyglądać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i teraz dylemat..... założyłem 9,5 na przód i 10mm dystans bo obcierala felga o zacisk wyglada to tak

tg6ogbak.jpg

2hqdu5pz.jpg

8gs6vzzk.jpg

jak dla mnie za dużo wystaja , na tył potrzeba z 5 mm dystansu to zacisku albo nawet i wcale jak zmienie na 300 i nie wiem co robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie na wiosne bede wszystko robil zime jeszcze przeczekam , jesli zaloze 345 to zbyt wiele sie nie zmieni , z tylu tez może tylko tyle ze bez dystansu sie obejdzie, z przodu i tak bede musiał dac z 10 mm i sie zastanawiam czy nie zostac przy przodzie 8,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakuj najpierw 345mm na przód a potem rób przymiarkę, tutaj chodzi o to żeby jarzmo odsunęło zacisk do tyłu i tak właśnie będzie, jak masz ten zestaw w domu to odkręć teraźniejszy zestaw na jarzmie i złap na jarzmie nowy, zobaczysz jak dużo zyskasz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga dobra - auto wymień :decayed:

:whip2:

Pakuj najpierw 345mm na przód a potem rób przymiarkę, tutaj chodzi o to żeby jarzmo odsunęło zacisk do tyłu i tak właśnie będzie, jak masz ten zestaw w domu to odkręć teraźniejszy zestaw na jarzmie i złap na jarzmie nowy, zobaczysz jak dużo zyskasz :wink:

możliwe , chocby nawet i wlazło bez dystansu to tylko cm sie schowa przod i nie wiem czy nie bedzie za szeroko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...