Skocz do zawartości

Ranking

  1. MARCIN607

    MARCIN607

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      1786


  2. WydRos

    WydRos

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      80


  3. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      5816


  4. Misieqq7

    Misieqq7

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      361


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/20/18 w Odpowiedzi

  1. @piotrsob1 robił kiedyś pomiary i wyszło mu tak: 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów To 3,5 bar to jest minimum, zdrowa pompa daje więcej jak widać z przedstawionych przez Piotra pomiarów...
    1 punkt
  2. Zajęło mi to sekundę...
    1 punkt
  3. No właśnie nie mam takiej możliwości. Ale w sumie mogę sprawdzić na własnym aucie . Podłącze lewą lampe na prawą strone i odwrotnie . Jak lewa strona bedzie świeciła dalej tak samo to pozostanie tylko oddać do elektryka Dziś sprawdzę i napisze jak wyszło. Może komuś się przyda taka porada .
    1 punkt
  4. To gruszka sterowana podciśnieniowo, służy ona do przestawiania wałka w dolocie (on z kolei skraca lub wydłuża kanały dolotowe - w wolnossących silnikach jest to tzw. dynamiczne doładowanie). Podaj kod silnika, to łatwiej będzie znaleźć nr OE tej części.
    1 punkt
  5. Tak sprawdź okablowanie itp- tu masz jak można sprawdzić grzałkę w obudowie termostatu od której masz błąd
    1 punkt
  6. Do czyszczenia parownika najlepiej wywiercic taka samą dziurę przed parownikiem jaka jest do klimatyzowanego schowka dzięki czemu możesz spokojnie odkurzyć cały syf przed parownikiem i zaslepic takim samym korkiem. Zdarzało się, że wpadł liść i gnił, żadne środki jego nie ruszały :), na koniec IPA pod ciśnieniem :). Dobrze działasz z furmaną, aby tak dalej :)!
    1 punkt
  7. Witaj ja zmieniłem na quattro bo chciałem miedz zawsze quattro a nie udało sie kupić. po drugie mieszkam w regionie gdzie zima potrafi dosypać więc można go wykorzystać .Po swapie startuje się inaczej czuć ten napęd . Podczas jazdy trzyma się mocno drogi, ale na łukach mam wrażenie, że trzeba mocniej kierownicą dokręcać bo jednak tył też ciągnie. W zimie rewelacja, startuje prawie w każdych warunkach bez problemu. Miałem problem czasem na trawniku podczas deszcze wyjechać duże błoto teraz nie ma takiego problemu:D z minusów to więcej pali wiadomo ale nie jest tak źle:)
    1 punkt
  8. Też tak mam ten odgłos to praca wtrysków benzynowych.
    1 punkt
  9. Kurde fordow tfuuu to nie wiem czy sie tykaja. Ale subarke kiedyś u nich widzialem Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  10. Daje tyle, że jak pierwszy raz odpalisz długie w nocy w trasie to mówisz: o k@rwa !
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...