@piotrsob1 robił kiedyś pomiary i wyszło mu tak:
880 obr/min - 3,5 Barów
1500 obr/min - 6,0 Barów
2000 obr/min - 7,0 Barów
3000 obr/min - 8,0 Barów
4000 obr/min - 9,0 Barów
To 3,5 bar to jest minimum, zdrowa pompa daje więcej jak widać z przedstawionych przez Piotra pomiarów...
No właśnie nie mam takiej możliwości. Ale w sumie mogę sprawdzić na własnym aucie . Podłącze lewą lampe na prawą strone i odwrotnie . Jak lewa strona bedzie świeciła dalej tak samo to pozostanie tylko oddać do elektryka Dziś sprawdzę i napisze jak wyszło. Może komuś się przyda taka porada .
To gruszka sterowana podciśnieniowo, służy ona do przestawiania wałka w dolocie (on z kolei skraca lub wydłuża kanały dolotowe - w wolnossących silnikach jest to tzw. dynamiczne doładowanie).
Podaj kod silnika, to łatwiej będzie znaleźć nr OE tej części.
Do czyszczenia parownika najlepiej wywiercic taka samą dziurę przed parownikiem jaka jest do klimatyzowanego schowka dzięki czemu możesz spokojnie odkurzyć cały syf przed parownikiem i zaslepic takim samym korkiem. Zdarzało się, że wpadł liść i gnił, żadne środki jego nie ruszały :), na koniec IPA pod ciśnieniem :).
Dobrze działasz z furmaną, aby tak dalej :)!
Witaj
ja zmieniłem na quattro bo chciałem miedz zawsze quattro a nie udało sie kupić. po drugie mieszkam w regionie gdzie zima potrafi dosypać więc można go wykorzystać .Po swapie startuje się inaczej czuć ten napęd . Podczas jazdy trzyma się mocno drogi, ale na łukach mam wrażenie, że trzeba mocniej kierownicą dokręcać bo jednak tył też ciągnie.
W zimie rewelacja, startuje prawie w każdych warunkach bez problemu. Miałem problem czasem na trawniku podczas deszcze wyjechać duże błoto teraz nie ma takiego problemu:D
z minusów to więcej pali wiadomo ale nie jest tak źle:)