Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. cinkers

    cinkers

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      377


  3. l2k2

    l2k2

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      260


  4. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5679


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/02/18 w Odpowiedzi

  1. Tego się nie da czytać, chodziłeś w ogóle do szkoły ?
    1 punkt
  2. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  3. Skrzynia typu 0AW, w której są dwa filtry wewnętrzny i zewnętrzny. Wewnętrzny wymienia się przy remoncie, a wg. producenta wymiana zewnętrznego nie jest konieczna przy wymianie oleju, ale.. warto wymienić co te 60.000 km, nowy filtr kosztuje w ASO 140 zł, więc nie majątek i głowa spokojna.
    1 punkt
  4. Dziś znalazłem chwilę by przygotować furacza na zimę Zimowe Nexeny z ohydnych stalówek wleciały na aluski - kołpy pa pa hehe Ostatnio moda na smalcowanie samochodów To i ja znowu położyłem chiński Liquid Glass na lakier... kilka takich zmyślnych szotów z efektu powłoki Nowi pasażerowie na gapę, wlepka dla synusia ^^ I nawet Polóweczka się załapała na sesję:
    1 punkt
  5. Dokładnie jak kolega wyżej napisał, też mam ten problem, doraźnie pomachałem trochę sztangą turbiny i się ni zawiesza , ale i tak muszę ją wytargać i wyczyścić
    1 punkt
  6. Witamy na forum Audi A4 Klub Polska
    1 punkt
  7. Ogólnie to Twój plan jest jak najbardziej poprawny, doboru kosmetyków nie będe poruszał, marek jest cała masa, lepsze i gorsze, sam wiesz ze K2 i Shiny szału nie robi ale swoje zadanie powinny jako tako spełnić, zabepieczenie wybrałeś bardzo fajne i posiedzi na aucie jesli zrobisz tak jak piszesz, co mógłbym doradzic to napewno lepiej użyć wode pod cisnieniem do splukania bo wąż ogrodowy może nie wymyć dobrze Irona czy Tara a lepiej żeby te produkty nie zaschły, ogólnie lepiej korzytsać z wody pod cisnieniem, więc ja na Twoim miejscu jesli masz gdzieś blisko myjkę to pojechałbym sobie na myjke poznym wieczorem, zrobił z autem tak jak piszesz, ale punkty od 1 do 10, a jak bedziesz sie streszczał to powinno Ci to zająć jakąś godzinkę, mysle że nie więcej : Tar, owady, spłukanie,piana,spłukanie,mycie na dwa wiadra, spłukanie, iron, spłukanie i glinka, bez znaczenia jaka, ale ja Tobie bym doradził Clay Sponge od ADBL czy CarPro, bardzo fajna opcja i jak spadnie to wypłuczesz i jedziesz dalej, odkurzu nie usuniesz glinką, trzeba maszynowo podzialać..... po tym wszystkim spłucz sobie dobrze auto i wolnym krokiem jedz do domu, żeby nie usyfić auta za bardzo, w domu pod wężem spłucz auto z kurzu dokładnie, wysusz, i wtedy na spokojnie jedziesz cleaner i IPA - bez jakiś fajerwerków z fibrami, niepotrzebne ci dwie, przecież ten produkt zaraz odparuje, poprostu psikasz i wycierasz panel po panelu jak quick detailer, nie musisz tam nic docierac tylko poprostu przetrzec lakier trzeba i wtedy kladziesz zabezpiecznie, tak jak sobie wybrałes czyli Fusso, taka fibra jak np ADBL Puffy Towel jest bardzo dobra i powinna Ci starczyc
    1 punkt
  8. Jest dobrze. Podjechałem na SKP żeby ustawić lampy po ponownym montażu i diagnosta stwierdził, że tak mocnych świateł dawno nie widział. Wartości na maszynie pomiarowej były powalające. Aż nie wiem czy nie za dużo. Ustawiliśmy z diagnostą minimalnie niżej niż powinno być, żeby na pewno nikogo nie razić. W nocy jeszcze dłuższej trasy nie robiłem ale zakładam, że w końcu będę coś widział.
    1 punkt
  9. Tak jak w temacie. Mam zawieszenie gwintowane TA-TECHNIX. Tylne amory padają i chcę je wymienić, ten gwint nie ma wymienialnych wkładów stąd też chce wymienić tylny gwint na "zwykłe" zawieszenie ale nie wiem czy muszę kupić sprężyny+amory czy wystarczą same amory i sprężyny z gwintu?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...