Skocz do zawartości

Ranking

  1. VicVega

    VicVega

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      418


  2. Kodzak33

    Kodzak33

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      736


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. DarekS4

    DarekS4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      571


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/29/18 w Odpowiedzi

  1. Witam Wszystkich! Niedawno przepalił mi się palnik xenonowy. Wymieniłem i jakiś czas później (tydzień, dwa) padła mi przetwornica w jednej z lamp. Szukając zakładu, który naprawi mi przetwornicę trafiłem na taką opinię: Podobno te nasze przetwornice padają z powodu montowania złych palników, niekompatybilnych. Czyli np. chińskich, podrób philipsów, których jest masa na rynku, a nawet oryginalnych żarników philips lub osram. Ponoć technologię produkcji żarników mają opatentowaną tylko te dwie firmy i wszystko inne, w tym Xenotec, które kupiłem, są niekompatybilne ze względu na inne parametry (gazy, cisnienie, temperatura itd.), co powoduje padanie niektórych przetwornic. Moje są ponoć wyjątkowo wrażliwe (Valeo 4-pinowe, rok '03) i da się je naprawić, ale ponoć jeśli nie zmienię żarnika to znowu padnie. W przypadku oryginalnych osram i philips chodzi o to, że teraz produkuje się żarniki z obniżoną zawartością rtęci czy bez nawet, przez co charakterystyka takiej żarówy jest również inna od tych produkowanych np. w roku 2003. I tak w przypadku osram jest ok. 80% szans, że nie zniszczą przetwornicy, a te drugie dają tylko 50%. Pełnej kompatybilności nie mają już żadne żarniki. Przy naprawie koleś zakłada jakiś nowszy, usprawniony układ, ale ponoć jeśli nie wywalę tych Xenoteców, to prawdopodobnie przetwornica znowu padnie. Koleś sprawiał wrażenie ogarniętego, mówił tak, jak by faktycznie miał sporą wiedzę na ten temat, poradził mi też żebym wyjął drugi palnik, póki przetwornica działa, bo na bank padnie, ale teraz tak się zastanawiam czy przypadkiem nie naopowiadał mi tego żeby "zabezpieczyć się" przed ewentualną reklamacją, bo wie, że naprawa nie daje pewności, że będzie to działać dłużej niż miesiąc. Co myślicie? Palnik ma jakiś wpływ na przetwornicę?
    1 punkt
  2. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  3. Jak masz dpf to tak a jak nie to zostaw. Norma jest pod dpf
    1 punkt
  4. A jaki masz kolor tych sprężyn przeważnie czerwone to sportline na nich auto siada ok 45 - 50 mm a kolor czarny to pro kit tam masz 30mm oczywiście wszystkie te wartości są powiedziane od seryjnego zawieszenia 1ba... bo 1be i bv to 20mm niżej niż 1 ba
    1 punkt
  5. Zawieszenie już skompletowane. Przed Bożym Narodzeniem wymiana i do tego standardowy serwis olej + filtry. Tym razem wypróbuję 5w40 od LM. Poniżej fotka części oraz schematów co będzie wymieniane. Nie wiem czy widać ale w zielonych kółkach części ASO, a w niebieskich Lemforder. Przy okazji zmiana kół na zimowe. Niestety nie mam fotek, może później wrzucę jak wygląda zimowy setup w B5 i B8 ?.
    1 punkt
  6. W kwestii opon zimowych z klasy premium zdecydowanie, bez wątpienia polecam opony Dunlop Winter Sport 5. Sam jeździłem na tych oponach zeszłej zimy w BMW z mocnym silnikiem. Nie należę do sebixów upalającym Mpowera 1.6, więc mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że opony rewelacja. Był to rozmiar 225/45R17 i choćbym się starał to nie szło zerwać przyczepności. Także jeśli ktoś ma budżet, to nie ma się co zastanawiać. W temacie Nokianów podobnie. Posty typu "Nokiany z Rosji są złe" wołają o pomstę do nieba. Micheliny i Conti z Rumunii albo RPA też są gorsze? Czy może Pirelli z najnowszej fabryki w Chinach? Mam rok 2018, a nie 1998 gdzie produkty chińskie były kwadratowe i ze świecącego plastiku. Kto teraz nie produkuje w Chinach? Gdzie produkuje się osławione bananowe telefony Apple? Kraj produkcji nie ma większego znaczenia jeśli marka, projekty i inżynieria jest silna w Europie. Budżetowe opony i ich różnice w cenach to głównie "nazwa". Śledził z was ktoś te różnice? Dlaczego Goodyear jest droższy niż Dębica? Widzieliście gdzieś sponsoring Dębicy? Nie. Kto sponsoruje chociażby Juventus? Właśnie Goodyear. Chodzi o kasę i marketing. Tak samo jak w samochodach. Przykładem może być poczciwa Dębica Frigo 2. Ktoś kojarzy, że kiedyś był to Goodyear UltraGrip? Pewnie nie. Podsumowując: jeśli nie jeździsz dużo, nie jeździsz szybko to bez znaczenia czy masz A4 czy A8 nie musisz obawiać się budżetowych opon, Baruma, Savy, Matadora. Nie popadajmy oczywiście w skrajności opon typowo chińskiego pochodzenia.
    1 punkt
  7. Pany mam na sell mój używany filtr powietrza K&N, środek do czyszczenia i oliwa też się znajdzie - może ktoś by chciał - 99PLN https://allegro.pl/filtr-powietrza-k-n-audi-a4-b6-b7-exeo-33-2209-i6156605836.html
    1 punkt
  8. Czesc z Was pisało gps To taka bardzo prosta rzecz warta ok 400 zł z karta sim podłączona pod aku, ale z własna bateria. Posiada kartę sim, puszczasz sygnał, za chwile dostajesz SMS gdzie dokładnie stoi auto lub wchodzisz na pewna stronę i tez widzisz Schować mozna naprawdę bardzo głęboko, bezpośrednio pod aku nie musi to być, a wiec ciężkie do wychwycenia a zawsze mozna próbować w takich przykrych sytuacjach Szczerze współczuje wszystkim, jak widać AC to podstawa, ale nie tylko ...
    1 punkt
  9. Ja proponuje profilaktycznie wymienic uszczelniacze. W moim AWT z 2000r. i przebiegiem 170 tys. gumki uszczelniaczy byly twarde jak kamien. Objaw byl taki, ze na wolnych obrotach szedl niebieski dym z wydechu. Wymiana uszczelniaczy bez sciagania glowicy jest jak najbardziej mozliwa i mozna zrobic samemu.Mi to zajelo 3 dni poswiecajac po 2 godziny dziennie a koszt 60 zl.Od wymiany uszczelniaczy przejechalem 12 tys. i dolalem tylko 100 ml ojeju, a jezdze na 5W40 Midland z dedykacja dla serwisow VW.Warto to zrobic majac na wzgledzie katalizator.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...